Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°9°
7,2

Omschrijving
Direct aan het strand van Laganas ligt Hotel Mediterranean Beach Resort op Zakynthos. Er is een zwembad, kinderzwembad en sauna. Het ontbijt is prima, alles is schoon en het personeel verleent goede service. ‘s Avonds eten is vooral gezellig in het centrum van Laganas. Maak een excursie naar Navagio beach, de blue caves of de caretta schildpadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Beach Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Mediterranean Beach Resort in het Nederlands

Super

Esther,
16-6-2018

Super hotel! vriendelijk personeel, eten was heel lekker en niet iedere dag hetzelfde. Ook was alles super schoon. De spa is ook zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Mooi hotel, prachtige locatie

Karin
19-9-2016

Prima hotel alleen geen 4,5/5 sterren waard. Receptie dames erg vriendelijk en 1 dame spreekt nederlands. Kamers zijn schoon en netjes, wel wat gedateerd echt grieks. Wel na ons inziens het mooiste hotel qua locatie en service. Handoeken service en kluissleutel met borg. Wifi prima en gratis. Zwembad niet heel groot maar voldoende, Eten bij het zwembad erg lekker. Strand en zee vlak voor het hotel mooi schoon, totdat er een storm kwam toen veel zeewier maar na een paar dagen werd alles weer opgeruimd. Enige minpunt vonden wij het avond eten. Erg eentonig, niet smaakvol en erg saai . Eetzaal op de 2e verdieping. Saaie, bijna kantine achtige ruimte. En.... wat wij heel erg vervelend vonden dat er geen mogelijkheid is om buiten te kunnen eten. Voor zowel het ontbijt als avondeten.

Gereisd met vrienden in september 2016

geen 5 sterren waard

a w
13-9-2010

goed hotel

eten zeker geen 5 sterren waard !

wel vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in september 2010

Prima hotel

broeren
18-12-2009

Ik heb in verschillende zeer exclusieve resort gezeten, maar het eten in dit hotel kon daar prima aan tippen. Iedere dag wat anders en genoeg keuze voor iedereen. Schoon, niets bijzonders. Wij waren net buiten de bouwvak en hebben het probleem met de ligbedden niet mee gekregen.Ook de bediening bij het zwembad is erg aardig.

Alleen de stranden zijn erg smerig. Zwerfhonden pissen regelmatig tegen de standbedjes, dus daar zijn we niet gaat liggen.

Het eiland zelf is afgrijselijk. Smerig en vol 16 jarige engelse pubers. De manager van het hotel zei ook dat het eiland een van de minste eilanden van griekenland is..Zegt wellicht al genoeg..Afrader voor ouders met kinderen, maar eigenlijk ook voor onzelf, ondanks dat wij jongvolwassenen zijn. Kortom, prima hotel, afgrijselijk eiland.

Gereisd met vrienden in december 2009

Prima hotel

Karin
15-9-2009

Gisteren terug gekomen van 2 weekjes vakantie op Zakynthos in het Mediterranean beach resort. Het hotel ligt op een gunstige plek net buiten het (vooral 's avonds) drukke gedeelte van Laganas.

Het hotel is goed. De kamers zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken.

Het eten in het hotel was prima. Veel variatie en het eten werd continue bijgevuld.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Nadeel is wel dat er niet genoeg ligbedden bij het zwembad waren. Vanaf 8.00 uur 's ochtends kon je die reserveren door je handdoek erop te leggen maar dit werd door vele mensen al veel vroeger gedaan en hier werd eigenlijk niets aan gedaan.

De ligbedden bij het strand zijn namelijk € 7,- per dag. Behoorlijk prijzig dus.

Verder was er in het hotel niks te doen, geen animatie oid.

Erg leuk om te doen is de eilandtour. Je ziet verschillende leuke bezienswaardigheden van het eiland en tussendoor in de bus werd veel over het eiland verteld.

Gereisd met vrienden in september 2009
2007

Proper en net hotel

Familie Vanderstraeten-Claeys
13-11-2007

Proper en net hotel.

Buffet was goed alsook het onbijt.

De kamers zijn gezellig en netjes.

Het strand is vlakbij.

Het personeel is vriendelijk en gedienstig.

Ideaal vakantieverblijf voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranean Beach Resort in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranean Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.