Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°8°
7,2

Omschrijving
Direct aan het strand van Laganas ligt Hotel Mediterranean Beach Resort op Zakynthos. Er is een zwembad, kinderzwembad en sauna. Het ontbijt is prima, alles is schoon en het personeel verleent goede service. ‘s Avonds eten is vooral gezellig in het centrum van Laganas. Maak een excursie naar Navagio beach, de blue caves of de caretta schildpadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Beach Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Mediterranean Beach Resort in het Nederlands

Paradise

Irma,
13-11-2018

Prachtig hotel, 2x per dag kwamen ze schoonmaken. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Receptioniste spreekt Nederlands. Gelegen direct aan het strand van Laganas. Aanrader om te gaan eten is Restaurant Horizon, eveneens gelegen aan het strand. Excursies kan je boeken in het dorp zelf, goedkoper dan wanneer je het doet via de reisorganisatie. Kan je de helft schelen. Mooi eiland. Boek je een excursie naar Navagio beach, denk dan aan waterschoenen. Het is namelijk een kiezelstrand. Wij hebben 2 excursies geboekt. 1 eilandtour (met een bus) en 1x eilandtour over het water met als bestemmingen Navagio beach, blue caves en de caretta schildpadden. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Roomtype superior room del arte 4 pers. Kamer 621. Bezetting 2 volwassenen & kind van 16j.

gemiddelde prijs kamer + ontbijt: 284€/dag

Badkamer: Dit is vlgs mij de afknapper. Ik schat max. 2x2m groot. Daarin 1 lavabo, 1 toilet (dat aan de voet lekte), 1 klein bad met douche gordijn. Gordijn dat roestsporen vertoonde. Tussen het bad en het toilet in de grond een afvoerroostertje, waar het water dat na een douchebeurt zoals steeds over de badrand afloopt in opgevangen werd. Ook afloop van bad was met dit roostertje verbonden. Handdoeken, soms was de staat alles behalve nieuw.

Geur vd de kamer was daardoor en misschien mede door een niet frisse airco na een dag afsluiten voor de warmte, niet echt fris te noemen. Dus samengevat, aan vernieuwing toe. Poetsdienst verder o.k.

Slaapkamer:

Wij hadden 2 zeer ruime propere slaapkamers. Airco units naar mijn mening fout geplaatst. Blaasmond blaast lucht op de hoofden in bed. Vervelend om onder te slapen.

Op het einde deed 1 unit het niet meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Fantastisch hotel!

Wijk
28-7-2013

Prachtige grote en schone kamers! Zeer vriendelijk en gezellig personeel. Niets is te veel voor ze! Heerlijk eten, zowel 's ochtends als 's avonds een kwalitatief hoogwaardig buffet. Chefkok Ayman is echt in staat om heerlijk eten te bereiden. Ook veel variatie! Wellicht dat wij volgend jaar weer terug gaan naar dit hotel! Echt een aanrader! Ook niet onbelangrijk: er is gratis wifi beschikbaar in het gehele hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

helemaal geweldig

n. nabuurs
22-7-2013

we hebben een fantastische vakantie gehad mooi hotel goede service mooi zwembad en direct aan het strand lekker ontbijt buffet personeel heel vriendelijk en hebben altijd tijd voor een praatje. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranean Beach Resort in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranean Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.