Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°8°
7,2

Omschrijving
Direct aan het strand van Laganas ligt Hotel Mediterranean Beach Resort op Zakynthos. Er is een zwembad, kinderzwembad en sauna. Het ontbijt is prima, alles is schoon en het personeel verleent goede service. ‘s Avonds eten is vooral gezellig in het centrum van Laganas. Maak een excursie naar Navagio beach, de blue caves of de caretta schildpadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Beach Resort voor je op een rij gezet:

Preisdaler

2008

geweldig

Anja van vugt
7-8-2008

wij zijn van 12-07 tm 26-07-08 in dit hotel geweest, en wij waren reuze gecharmeerd. zo erg zelfs, dat we volgend jaar zeer zeker weer terug gaan. wij waren kortom overal tevreden over. makkelijke klanten dus! en wat die 5 sterren betreft, ik vind het ze wel waard.

Gereisd familie in augustus 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranean Beach Resort in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranean Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.