Hotel Mediterranean Beach Resort

Hotel Mediterranean Beach Resort
7,2

7 tips over Hotel Mediterranean Beach Resort

G.W. van Egmond, 20-6-2015
Het hotel ligt aan zee en vlakbij heerlijke restaurants. Gewoon hier eens gaan eten. Dan proef je de Griekse sfeer wel, letterlijk en figuurlijk!!
familie Knoester, 16-9-2014

paar dagen een auto of scooter huren, stoppen bij de kleinste terrasjes om de lokale lekkernijen en gastvrijheid te ervaren.

het eiland cameo bezoeken voor mooie uitzichten en foto's te maken

Ga elke dag even de zee in, de kans dat je een reuze schildpad tegen komt is groot. Het fruit wat langs het strand wordt aangeboden is heerlijk en niet duur.

DeeBee, 17-8-2014

Tip: huur een wagen en doorkruis het eiland. Er zijn enorm veel mooie vergezichten en leuke plaatsjes te vinden. Ideaal is een kleine Suzuki 4x4, kan je ook lekker ofroad mee gaan.

Heb je een late vlucht en wil je nog een douche nemen dan wordt de gym als olossing naar voor geschoven. OK er zijn douches, maar deze worden vrij snel herschapen tot een met water ondergelopen ruimte. Water liep van de trap de gym in...

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Beach Resort voor je op een rij gezet:

Esther, 15-8-2014

Wil je lekker eten en voor niet al te veel geld? Ga naar Panos, zit in de hoofdstraat. Is niet te missen, de mensen staan voor het restaurantje te wachten, maar dit is het zeker waard.

Als je de schildpadden wilt zien tijdens het snorkelen, let dan op de bootjes die langs de kust varen, als er een paar geclusterd bij elkaar liggen, dan weet je dat er een zeeschildpad te zien is. Zakynthos Stad is ook leuk om 's avonds naar toe te gaan. Overdag is het te warm. Gezellige stad en lekker eten.

Hajojo, 11-5-2014
Wandeling over het strand naar kalamaki, bezoekje zakynthos stad!
Yvonne , 29-9-2013
Straatje voor het hotel zijn trouwens prima Griekse restaurantjes te vinden. O.a. Nemesis.

joanne, 11-6-2012

Je moet echt bij De Horizon eten, heel goed restaurant en super gastvrij.

Of bij Aperrito dat ligt richting keri. En een bezoek aan het wrak schip ook echt doen!!