Hotel Mediterranean Beach Resort *****

Review geschreven door Jessica

Topvakantie!

Jessica,
2-10-2018

Super fijn hotel! Wij zaten in het bijgebouw en de kamer was simpel, maar helemaal prima en het belangrijkste super schoon! Ligging is absoluut top, dichterbij het strand kan niet en heel veel leuke eettentjes, zeker Red Pepper hebben wij heel lekker gegeten, maar keuze genoeg!

Het ontbijt vond ik okay, maar niet geweldig. Verder hebben wij 1 avond gedineerd in het hotel, dat vind ik geen aanrader. Het eten was van matige kwaliteit en niet enorm veel keuze. Ook is het niet de meest sfeervolle eetzaal, het heeft veel weg van een kantine. Gelukkig hadden wij het avondeten er niet bij gedaan, dus andere avonden heerlijk gegeten!

Kortom echt een topvakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2018