Hotel Mediterranean Beach Resort *****

Review geschreven door Noortje

Mooi en schoon hotel

Noortje,
25-8-2016

Het hotel is erg mooi. Ruime en schone kamers! De badkamer is helaas wat minder. De douche (in het bad) geeft niet veel water. Ook veranderd het water steeds van temperatuur. Bij ons in de kamer konden we geen gebruik maken van het bad. Want de hoeveelheid water kon de afvoer niet aan.... De complete badkamer + gang van het hotel kwam vol te liggen met water. We moesten het water maar een beetje tegen houden met handdoeken vertelde ze ons bij de receptie... Dat noem ik geen service! Wat wij ook jammer vonden is de openingstijd van de poolbar (11 tot 6). Bij missen van het ontbijt kun je pas laat bij de poolbar terecht en juist 's avonds is het gezellig om nog even wat te kunnen drinken.

De ligging van het hotel is perfect. Recht aan het strand en restaurantjes op loopafstand. Het zwembad is ook mooi. Altijd wel een bedje vrij. Kortom: mooi en schoon hotel met een perfecte ligging. Aan sfeer en service ontbrak het soms. Die hebben we opgezocht bij andere plekken ;)

Gereisd met partner in augustus 2016