Hotel Majestic

Hotel Majestic
3,7

Onvoldoende

49 reviews over Hotel Majestic in het Nederlands

Nooit meer in dit hotel wat een afschuwelijke plek

Fam. Holland,
18-6-2018

De barmensen en de manager waren vriendelijk, daar is dan ook alles mee gezegd bij dit hotel.Balie medewerkers kunnen volgens mij niet praten want die zeggen je niks, zowel bij het inchecken als bij het uitchecken. Zwaar onbeschoft en zoek het maar uit denken ze, Geen douche gelegeheid met weg gaan en geen ruimte om je koffers te stallen.Bij binnenkomst kregen we gelijk een bandje om voor all inclusief, geen naam werd gecheckt, je kan hier dus zo naar binnen wandelen. De schoonmakers schreeuwen op de gang en schoonmaken doen ze niet, de kamer heeft 13dagen lang gestonken.

Gereisd met partner in juni 2018

De lunch en het avondeten waren vreselijk, evenals het drinken. Het eten was eentoning, vies en ontzettend droog. Vlees dat niet goed gaar was, sla die hartstikke uitgedroogd was en het drinken was goor.

Het zwembad was hartstikke vies (de vloer vooral, overal zand. De hele week door lag er op dezelfde plek een zandhoop die steeds groter werd. Ligbedjes waren oud en de helft kapot (er waren wel veel ligbedden, dat is een pluspunt).

De hotelkamers waren niet goed bijgehouden en hartstikke goor. Bij aankomst lag er over mijn bed nog een cadeautje van de vorige gasten welke niet opgeruimd was en er zat bloed op 2 stopcontacten. De stop van het bad was er niet en kalk zat overal in de badkamer. Daarnaast was airco niet inbegrepen, onbegrijpelijk aangezien we de 43 graden hebben aangetikt

Het personeel was heel kortaf, al kan ik dat begrijpen met al die bezopen mensen die toch niks waarderen.

De ligging van het hotel is perfect als je komt voor uitgaan. Al met al: geen aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Ligging is geweldig!

Ik
9-6-2016

Ga nooit in de week van 24 mei,dan is er nl een festival dat er jaarlijks plaats vindt,hotel en Laganas worden dan over genomen door de feestgangers. Luidruchtige ,intimideerde mensen schreeuwen zodat je niet rustig kunt eten of aan het zwembad liggen. Slapeloze Nachten!!! En niemand die er wat aan durft te doen of te zeggen. Wij wisten niet dat dit feest dat moment zou plaats vinden,maar de reisleiding van touroperator Wel maar hebben hier niets over gezegd of gemeld! Nou daar zit je dan. Blij dat je dan naar huis mag om bij te slapen!!!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Heerlijke plek

Sylvia Backer
19-2-2011

Een heel fijn hotel midden in het centrum van Laganas!! Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, we hebben een fantastische vakantie gehad!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

nooit meer

Gerda Proost
27-9-2010

Het personeel is beslist niet vriendelijk. Schoonhouden van de kamers is een drama je moet zelf je bed opmaken als je schone lakens krijgt.Bij het zwembad ontbreken de treden van de trapjes dus als je moeilijk ter been bent kan je niet in of uit het zwembad tenzij je via het peuterbad er in gaat. Ook veroorzaakte de oostblokgasten en onze engelse vrienden heel veel overlast vooral s'nachts slapen lukt dan ook niet.Dus als nederlander kan je er maar beter wegblijven vooral als je een beetje redelijke nachtrust gewend bent.

Gereisd met partner in september 2010

Leuk

deetje
4-7-2010

Een aangenaam hotel, kamers mogen properder er werd oppervlakkig gekuist en extra betalen voor airco was ook een minpunt

Gereisd met partner in juni 2010

aardig hotel

Carla van Kalsbeek
4-6-2010

van 25/5-01/06 2010 een weekje gelogeerd in hotel Majestic. De ligging is goed, vooral het zwembad en het terras is mooi. De kamers kunnen een opknapbeurt gebruiken, wel gehorig op de gangen. Het eten is niet uitgebreid, voor een 4 sterren hotel eigenlijk een minpuntje. Eten was wel lekker maar niet veel keuze; bijv. s'morgens geen broodjes, spek of pannekoeken, altijd kaas en hetzelfde vlees, s ávonds weinig keuze bij de toetjes en rauwkosten. De snack wat in de gids staat is inderdaad een droge sandwich kaas/ham waar je naar moet vragen want het staat niet klaar. De cocktails zijn met veel water gemixt. Het hotel ligt midden in Laganas in een km lange straat waar alleen maar bars en eetgelegenheden liggen, wij hebben hier geen overlast van gehad. Het eiland Zakynthos is een echte aanrader, het is een prachtig groen eiland. John en Carla

Gereisd met partner in mei 2010

Mooi hotel slecht personeel!

Wendy
21-5-2010

Het is een heel erg mooi hotel de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Echter het personeel is niet vriendelijk je moet heeeeel lang aan de bar wachten als Nederlander zijnde. De russen en polen worden eerst geholpen. De kamers zijn heel erg mooi, de ligging is ook prima.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2008

geen aanrader

Boer
1-10-2009

het eten was lauw,en weinig variatie,het ontbijt was wel goed. de bediening aan de bar doet mij denken aan mijn diensttijd[35 jr geleden]we stonden in rijen om een drankje te bestellen.wanneer je een drankje bestelde werd eerst het plastic bekertje volgestouwd met ijsklontjes,daarna werd het gevuld met waterige cola.

Gereisd met vrienden in september 2009

een echte aanrader

nobody nows
28-9-2009

zeer mooie ligging ,veel te doen , mooi strand 30 km verder op met veel schildpad nesten

Gereisd zakelijk in september 2009

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majestic in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majestic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.