Hotel Louis Zante Beach

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Louis Zante Beach is een fijn hotel aan het strand. De all inclusive formule is goed geregeld met lekker en vers eten. De kamers zijn netjes en voorzien van goede bedden. Louis Zante Beach Hotel op Zakynthos ligt op loopafstand van Laganas, maar ook het wat verder gelegen Vasilikos of Zakynthos-stad zijn leuk om eens te hebben gezien.

95 reviews over Hotel Louis Zante Beach

• 2019
    9Wilko & Nienke07-07-2019

Prachtig hotel , Vriendelijk personeel

Het hotel ligt op een mooie locatie. Ver genoeg van de uitgaansgelegenheden af, je bent echter wel met 10 minuten lopen over het strand in het centrum van Laganas. Kamers zijn een beetje gedateerd, maar wel netjes onderhouden en schoon. Ook heerlijke bedden. Helaas wel redelijk gehorig, gelukkig waren de meeste gasten rond 00:00 uur stil en had je nergens last van. Wij hadden een kamer met zeezicht, en dat is ook echt met volop zeezicht. erg mooi!

Zeer vriendelijk personeel, Prima eten, voldoende keus en werd altijd op tijd weer aangevuld. Het avond-entertaiment is niet van hoog niveau, maar wel gezellig en niet opdringerig. Ook het zandstrand op loopafstand was heerlijk en niet duur (4 euro per strandbedje). Helaas hier, net als bij het zwembad, veel handdoekleggers. Maar rond 10 uur was er altijd nog voldoende plek op het strand. Je kon makkelijk 50 meter de aardige kalme zee in lopen en dan nog had je grond onder je voeten. Ideaal!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7Jannie19-10-2018

NIet meer na de teruggang in algemeen niveau

Nog steeds een goed hotel, maar vergeleken met ongeveer 5 jaar geleden , is met name het eten minder in aanbod en variatie, en ook het gemiddelde niveau van de aanwezige gasten (met name uit U.K. en Oost-Europa ) laat te wensen over Dat was in de jaren 2013/2014 heel anders. Toen nog geen last van voordringende gasten bij het buffet, het reserveren van 4 strandbedden voor 1 echtpaar !, en geen schreeuwende en rennende kinderen 's-avonds in de loungebar zodat met name oudere gasten daar niet meer lekker rustig kunnen zitten

Gereisd met partner in september 2018

• 8Costa03-10-2018

We zijn zeer tevreden.

Het hotel ligt onmiddellijk aan zee en in de nabijheid van de luchthaven. Vliegtuigen vonden we niet storend. Ook al was het eind september, er waren nogal wat kleine (en huilende) kinderen. We hadden een bungalowkamer met zeezicht (in de verte...). Het slaapgedeelte was ruim genoeg, de badkamer was klein. Alles was proper en verzorgd, maar niet meer zo recent. Er was een ruim assortiment zeer goede cocktails. Andere dranken waren B-merken en niet altijd zo lekker. Voor A-merken moest flink bij betaald worden. Het eten vonden we zeer goed, behalve de slaatjes vooraf. De soep en hoofdgerechten waren iedere keer zeer smaakvol. De keuze was net voldoende. Nog nooit hebben we in een hotel zo’n lekkere taarten gegeten. Er is een grote ruimte om buiten te eten. Wat opviel: veel mensen bleven aan tafel zitten na het eten. Al het personeel was zeer vriendelijk. De avondanimatie was niet ons ding.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Samen op Reis21-09-2018

fijn!

Fijn hotel, direct aan het strand gelegen. Jammer dat onze geboekte kamers niet geleverd werden...

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Mv11-09-2018

Aanrader

Lekker eten. Heel verzorgd. Heel aardig personeel.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Rvt29-08-2018

Prima vakantie met kleine kinderen

Prima vakantie gehad. Mooie ligging aan zee, korte transfer vanaf vliegveld. Service zeer vriendelijk, eten prima. Tuingebouw aan te raden. Goede all-in formule.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Irma en Bram08-10-2017

Geweldig

Geweldige tijd gehad in een geweldig hotel, geen moeite teveel voor het personeel wij kwamen op mijn verjaardag aan en savonds van hotel mooie fles champagne en felicitatie op kamer, ziek geweest arts etc allemaal geregeld door hotel prima service eten vers goed en gevarieerd, schone kamers en goede bedden en matrassen,gezellige drukte maar geen schreeuwerig,opdringerig animatieteam,heerlijk aan strand en op loopafstand van Laganas goede all inclusive formule we hebben genoten en zijn zeker van plan om hier terug te komen

The Management, online sales & marketing manager, 20-10-2017

Dear guest,

First and foremost let us thank you for choosing the Louis Zante Beach for your recent holiday and for writing this enthusiastic review about your experience.

It is a great pleasure to know that we managed to provide an overall memorable experience. Knowing that you enjoyed every single aspect of your stay, makes us extremely happy. Feeling that all standards are kept at an excellent level is a great honor and a great reason to continue.

Thanking you for your high recommendation, we are eager to welcome you back at the Louis Zante Beach in the near future! Nothing could be more pleasing than your return.

Warm regards, The Management.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Donabri's22-09-2017

Fantastische vakantie.. Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, zeer lekker eten ook voor vegetariërs. Prachtig uitzicht. Propere mooie kamers. (wel een te kort aan stopcontacten en zeer harde matrassen). Kamers hebben wel een make-over nodig. Spontaan vriendelijk personeel die alles doen om het je aangenaam te maken. De all inn is zeker zijn naam waard. Jammer dat voor de kluis huurgeld gevraagd wordt. Kortom wij komen zeker terug en maken zeker reclame voor jullie schitterende accomodatie

The Management, online sales & marketing manager, 04-10-2017

Dear guest,

Please accept our heartfelt thanks for choosing to stay at the Louis Zante Beach and for sharing your impressions online.

First and foremost we are grateful for all your kind admiration towards the efforts of our excellent employees. We are delighted that you valued the large selection of our delicious buffet .Knowing that you found our hotel to be well presented enjoying at the same time the privileged location fills us, admittedly, with joy. Your opinion truly matters, so all your suggestions as stated will be taken into consideration as your feedback is playing a vital role in our effort for continuous progression. We are looking forward to welcoming you back in the near future!

Warm regards, The Management.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Michel25-08-2017

Prima hotel met mooie ligging

Hotel ligt direct aan zee. Een fijn zandstrand en je loopt zo de heldere zee in. 4 euro voor een strandbedje lijkt misschien duur, maar je weet van te voren dat je dit kwijt bent. Wij vonden het schappelijk t.o.v de prijs. Het eten en drinken beviel ons prima. Er was niet een enorme keuze, maar er was elke dag wel wat anders en je kon toch elke dag je bord goed gevuld krijgen. Animatieteam was prima en zijn waren niet vervelend aanwezig. Een leuke Michael Jackson tribute show gezien. Je kon 's avonds ook nog gezellig een drankje drinken en er waren zelfs nog late bites (voor als je nog trek had ;-) ). Je kunt er ook via het strand lekker weglopen naar Laganas. Korte transfer en klein vliegveld, dus je koffers had je ook zo te pakken. Alleen terug een lange rij om door de douane te komen.

The Management, online sales & marketing manager, 07-09-2017

Dear guest,

Thank you for choosing to stay at the Louis Zante Beach and for posting such a lovely review online. We are all thrilled that you deeply appreciated every single aspect of your stay. Providing the most relaxing experience and a holiday to remember is our ultimate goal hence we are very excited to see that we have succeeded.We are delighted to know that the high standard of service from our friendly staff,the High quality selection on our buffet and the beautiful convenient location have lived up to your expectations.. Both staff and Management are indeed committed in providing a memorable experience to all our guests. Thanking you for the high recommendation we hope you will grant us the pleasure of hosting you again at the Louis Zante Beach in the near future.

Kind regards, The Management.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9michelemb517-10-2016

Prachtige ligging aan mooi zandstrand

Kleinschalig, goed onderhouden hotel, met hoofdgebouw en bungalow's in de tuin, sommige met zeezicht,(meerprijs) gelegen naast natuurgebied (schilpadden) op het einde van Laganas. Bungalow's met terras, twee ligstoelen, tafel met 2stoelen, badkamer met ligbad (douche in het bad,moeilijk) salon, tv, ijskast, safe te betalen; Hoofdrestaurant s'middags en s'avonds met buitenterras Gezellig strandrestaurant s'middags met zeezicht Buitenterras met bar, salon met bar (binnen) Lekkere eenvoudige keuken, supervriendelijk en gedienstig personeel. Veel Engelsen en Duitsers (ouder publiek) en gezinnen met kleine kinderen, eind september. Heerlijke vakantie gehad en prachtig weer, wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in september 2016

6 tips over Hotel Louis Zante Beach

• jghardeman, 13-05-2014

Excursies via Jackie(Nefis Travel)boeken scheelt geld en je reist met een kleine groep en alles is goed georganiseerd.

• christa schrijver, 26-09-2012

Boek je excursie bij Nefis Travel. Dit is een nederlandse vrouw die het voortreffelijk regelt kleine groep heel gezellig en een stuk goedkoper.

• Rvt, 29-08-2018

WiFi gratis Geen water uit de kraan drinken, flesjes kun je vullen in restaurant of bij de bar. Zonnebedjes op het strand kosten €8 per twee Incl parasol. Supermarkt bij hotel ietwat vaag, staan nergens prijzen. Vlakbij hotel nog een supermarkt met meer keus. Wc papier mag niet worden doorgespoeld, men gebruikt hier een prullenbakje voor.

4 vragen over Hotel Louis Zante Beach

• Wil, 22-01-2018

Vliegveld

Hoor je op het strand het vliegverkeer?

• heidi, 11-11-2014

Dresscode diner

Is het verplicht een lange broek te dragen tijdens het diner (voor de mannen) of kan een geklede bermuda met hemdje ook?

Gert Jan Jacobse, 26-06-2015

Dresscode wordt gewaardeerd. De gasten houden zich hier ook aan.

• Jolanda, 25-12-2013

Kamer in bungalow

Weet er iemand kamernummers van bungalowkamers die wel in de tuin liggen, maar toch dicht bij het hoofdgebouw zijn (ivm minder mobiele gasten). Is de tuin een beetje vlak???

Monique, 19-09-2014

400 tot 420. Tuin loopt iets af. De paden er naar toe zijn 's ochtends glad (schoonmaak) en bij regen ook.

Hotel Louis Zante Beach info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën