Géén boekingskosten
GriekenlandZakynthosLaganasAppartementen LaganasAppartement Konstantina Studio's

Konstantina Studio's

Appartement info

4 Reviews over Konstantina Studio's

• 9j.h.kraan2879511-06-2012

Super App Hotel!

Wij zijn hier met zijn vieren in September 2011 geweest. De appartementen (2 lagen) zijn ruim en schoon en voorzien van airco en tv. De eigenaren inclusief personeel zorgen ervoor dat je "koninklijk" behandeld wordt. Het nieuwe zwembad was super en voor de strandliefhebbers is het 100 meter lopen. Het eten/drinken bediening was super! Ligt net buiten het centrum dus nergens overlast van. Voor de dames (en heren) is een bezoek aan het huis van Sissie van de gelijknamige serie een must! Onbegrijpelijk dat geen 1 NL reisorganisatie dit in zijn programma heeft! Zelf mailen en vliegreis boeken is zeker aan te raden en zeker de moeite waard!

• 9Brianda05-01-2008

Klein maar fijn! Appartementen zijn eenvoudig, maar netjes verzorgd en schoon. Je komt er niks te kort. Prima voor twee personen, te klein voor drie. De ligging is ideaal! In een lekker rustig gedeelte, maar niet afgelegen. Een supermarkt om de hoek, naar het strand is slechts een paar minuten lopen en zo ook naar restaurantjes en dergelijke. Er is geen zwembad, maar met de zee om de hoek, hebben wij die niet gemist. Je hebt er geen last van het Engelse uitgaanspubliek.

• 0van de Kieft28-09-2007

Wij kregen een 2-3 persoonskamer toegewezen. Nadat wij het 1-persoonsbed gedemonteerd hadden en onder het 2-persoonsbed gelegd hadden, was de ruimte voldoende. Maar dit leverde een stevige reprimande van de eigenaresse op. Ook kregen wij een uitbrander doordat wij de gebruikte handdoeken op de badkamervloer gedeponeerd hadden. Er is 1 keer schoongemaakt. Een zitje in het appartement ontbreekt. Het is er erg gehorig, sleutels omdraaien, deuren open en dichtdoen etc. Op het terras lag nog glassplinters van de vorige gasten en naast het terras lag een rat in verre staat van ontbinding.

• 8Annemiek06-09-2007

We hebben een ontzettend leuke vakantie gehad! De 1e indruk van het appartement was: uhh zo klein? (1kamerapp.) Maar je went snel aan de ruimte die je hebt en je bent er toch niet zo vaak. Het zag er verder mooi en goed verzorgd uit. 1 nadeel vond ik wel dat ze maar 1x p/week kwamen schoonmaken (schoon linnengoed e.d)

• 7Kraakman14-08-2007

Binnen 5 min. ben je op het strand. Binnen 10 min. in het toeristische gedeelte, maar als je dat zat bent, loop je zo weer naar het rustige deel waar het appartement ligt. Ideaal!!!! Appartement is klein, maar schoon en vrijwel nieuw. Complex is ook klein, ong 8 appartementen. Balkon is prima en de airco was geweldig. Zwembad 'bij de buren' is prima.

Appartement Konstantina Studio's info

• CafeNiet beschikbaar