Géén boekingskosten

6.7VoldoendeScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Ikaros

• 8luigi cervone10-09-2010

Un Bel posto, non per bambini.

Hotel ikaros è situato vicino alle discoteche di Laganas, quindi molto adatto ai giovani che vogliono divertirsi. Il rapporto qualità prezzo è decisamente buona, io come sempre ho prenotato dal sito www.youcantravel.eu ,mi trovo benissimo con questo sito di prenotazioni, ed ho prenotato ad un prezzo veramente conveniente. Mi sono trovato benissimo all'hotel ikaros, tra qualche anno ci ritornerò.

• 4C. Olie12-09-2007

Laganas is een vreselijke plaats, tenzij je er van houdt om over de dronken engelsen te struikelen. Wel leuk als je of er aan mee doet of het fijn vind om elke nacht je bed uit te trillen van de herrie. Het eten en drinken is duur, erg hollands maar een kopje koffie voor EUR.3,00! Alles kost geld zelfs lucht happen (koele lucht) De service van het helaas failliete Olympia was erg goed, zeer behulpzaam bij het zoeken en verhuizen naar een betere lokatie. Tip: wil je griekenland leren kennen vermijdt laganas

• 7A. de Fijter10-09-2007

Goede ligging. Eenvoudige maar schone kamers. Het zwembad is erg mooi al is het strand nog mooier, waardoor wij bijna niet bij het zwembad lagen. Behoorlijk minpunt zijn de zeer gehorige kamers en de vele luidruchtige Engelse. Deze combinatie maakt dat je weinig zult slapen.

• 5B. Jansen29-08-2007

De eerste kamer waar we in kwamen was te ranzig voor woorden en niet zoals afgesproken dus met uitzicht op zwembad, dat werd snel hersteld en de 2e dag kregen we een andere kamer met wel uitkijk op zwembad, ietwat schoner, maar op een gegeven moment moesten we zelf om schone handdoeken vragen, oude handdoeken die we in de hoek hadden gegooid voor vervanging hingen gerust diezelfde avond even goor aan ons balkon, dus niet vervangen......elke dag een ijs koude douche, hebben we gemeld maar geen verbetering. Het ontbijt was heel slecht, droog brood werd gewoon in de zak op een gedekte tafel aangeboden, je kon evt. dat oude brood roosteren in een broodrooster die je liever niet even op z'n kop wilde houden, wat er allemaal wel niet uit zou kunnen vallen, verder kreeg je op 1 bord een plakje ham, plakje kaas, gekookt ei en een hard bolletje brood, letterlijk hard aangereikt......gelukkig maakte de schoonheid van de omgeving van zakynthos en het mooie weer alles weer goed...

Hotel Ikaros info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar

Afstand in meters