Géén boekingskosten

7.6GoedScore uit 51 reviews
  • 6.6Inrichting
  • 6.9Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

51 Reviews over Helena

• 7Monique18-06-2019

Ons zien ze er niet meer.

Nooit meer. Is erg basic en gedateerd, wel schoon. De eigenaar is een commercieel mannetje en de gastvrijheid is ver te zoeken. De mellow zeikmuziek klinkt de hele dag rond het zwembad en als je om een vrolijk muziekje vraagt draait hij dat gewoon niet. Voor 3 uurtjes airconditioner rekende hij 24 euro. s' Avonds wordt je het barretje uitgekeken omdat meneer naar huis wilt. Zijn jovialiteit komt heel nep over. Door het hanengekraai , koeiengeloei en hondengeblaf s'nachts , is slapen moeilijk. De ligging is wel mooi. Decdouche is zo klein.

• 7E.Alleman16-06-2018

Helena is een bijzonder kleinschalig complex. Je valt bij deze Griekse familie in een warm bad. Zij zullen alles doen om het naar je zin te maken. Appartement verouderd maar netjes. Wat verschonen handdoeken en bedden betreft is alles oké Groot balkon aan zwembad waar goede bedjes en parasols staan. Altijd ruimt en rustig, geen handdoek leggen dus. Eten is prima en relatief goedkoop. Na 600 meter ben je in het dorp met boulevard en verschillende strandjes. Kortom prijs kwaliteit erg aan te bevelen. Christos staat altijd klaar en brengt gezelligheid. Wij hebben het prima gehad, het bijzonder mooie eiland bekeken met de auto en privé bootje.

• 7M. Fransen20-09-2010

Prima appartement voor weinig geld!!

Prima appartement, bij aankomst keurig schoon en netjes voor Griekse maatstaven. Heerlijk luiken om de warmte eruit te houden en tevens horretjes. 2 x pw handdoeken wissel en beddengoed. Ligging plusminus 300 mtr. van het strand en gelukkig vergenoeg van die drukke discotheken... Bedden lagen wel minder!!! Wat al vaker vermeld staat, veel last van blaffende honden 'snachts en de haan die heel de nacht kraait. Verder Laganas erg tegengevallen, vies strand, luidruchtige engelse, veel proppers die je overal naar binnen willen trekken en weinig traditioneel Grieks, inderdaad veel invloeden van Italie en natuurlijk alles gebaseerd op Engelse. Dit maakt dat, van de Grieken gehoord, het tourisme erg terug loopt en dat ze er echt wat aan willen gaan doen. Absoluut niet aan te raden om met je kindjes heen te gaan. Nee, voor ons geen 2e x Zakynthos meer... We hebben uiteraard wel genoten van die heerlijke zon..

• 8Jose14-09-2010

Voldoet prima, schoon en fijne beheerders

Prima 7 daagjes gelogeerd in Helena, heel lieve beheerders, erg schoon (om 2 dagen alles weer schoon) prima koken voor 1 pansgerecht evt ook wel 2 gerechten.Linker zijde v appartement echt Grieks, rechts 20 meter van uitgaansgebied. Straat uit 200 m dan al strand. Geen snorkel gebied, zandstrand. Mooi snorkelen bij scheepswrak en Bleu caves. Tip,ga zelfstandig rond op scoter/ fiets .Lekker 2 dagen op scooter, en 2 dagen gefietst, gewandeld en 1 dag op een quad (vierwieler) Bijna geen last van muggen gehad, zelf hordeur. Temp. gem.28 gr. Prima. Prachtige boottocht gemaak voor 5 euro pp. Dik tevreden

• 9Lars en Jill08-09-2010

perfect appartemen

SUper appartement. Mooi, schoon en netjes. Alles wat je nodig hebt is er. Behalve een douchegordijn maar die mis je niet, er is namelijk een afvoerputje naast je douchebak. Wij hadden een appartement op de bagene grond, ideaal!! vanaf de middag lag het in de schaduw dus s'nachts geen last van de warmte gehad. Hordeuren dicht en de muggen blijven buiten als je geluk hebt. Zeer centrale ligging, zeer dicht bij het strand en bij de uitgaansgelegen heden, maar vooral lekker rustig. Enige minpuntje is dat je maar een keer een schone handdoek krijgt en ze komen om 5 uur smorgens de containers leeg maken, maar goed daar kan het appartement niks aan doen. TIP: ga eten bij Tasos en Seaside aan het strand, super restaunt met net iets meer kwaliteit en service dan de rest. Verder hadden wij geluk de schildpadden te zien tijdens het zwemmen dit is echt super mooi!! Mooi eiland, zeker de moeite om te gaan verkennen met quad of auto..

• 8Des23-08-2010

Keurig appartement voor de "buitenmensen"

Het appartement in Laganas is qua ligging super voor mensen die van een diverse vakantie houden. Je hebt niet echt last van de massale drukte van de hoofdstraat (het Salou voor de engelsen), maar je kan er wel in 5 minuten lopen aanwezig zijn.

Het is dus een fantastische thuisbasis voor een avontuurlijke- maar ook een voor een ordinaire zuipvakantie. Ik neem dus aan dat je niet op dezelfde plek blijft en dus per quad of scooter het eiland verkent en de talrijke dorpjes en strandjes bezoekt die het eiland rijk is.

Het appartement is degelijk en super schoon toen we aankwamen. Een paar keer doen met dezelfde handoek, en af en toe de vloer zelf aanvegen is misschien waar je dan rekening mee moet houden. Houd de hordeur dicht, dan heb je geen last van muggen;).

Verwacht idd geen superluxe appartement, daar is de prijs ook niet voor. Je hebt wat je nodig hebt, zal de douchekop zelf vast moeten houden, en af en toe een mug van de muur moeten slaan..als dat het is..zoek elders!

• 5Els02-08-2010

Geen 2e x

Net terug van 8 dagen Zakynthos, we gingen van de beoordelingen uit van appartementen Helena in Agios Sostis, aangekomen op de plaats van bestemming zagen we geen zwembad en geen eigenaren die het je naar de zin wilde maken. Wat bleek we zaten wel in appartementen Helena maar dan in Laganas het walhalla van de Engelsen!! Proppers irritante engelsen die tot diep in de morgen lopen te drinken. Glas op straat een enorme rotzooi. In het hoogseizoen moet je daar niet voor je rust naar het strand gaan! Geen aanrader om met kinderen naar toe te gaan. Op de begane grond wordt al aangeraden geen handdoeken buiten te laten hangen, in appartement veel muggen, wisselen handdoeken 1x. We zijn niet veeleisend maar voor ons dus geen 2e x.

• 8Erik23-05-2010

Eenvoudig appartementencomplex

Helena is een eenvoudig appartementencomplex waar je heerlijk je vakantie kunt doorbrengen. Verwacht geen luxe, maar ik neem aan dat je grotendeels buiten leeft. Afstand naar het strand is ong. 300 meter, dus prima te doen. Aan te raden excursies: eiland tour, dagje Zakynthos-stad en (als je nog geen of weinig duikervaring hebt) duiken bij het Schildpaddeneiland.

• 9Jan Pijffers03-10-2009

we hebben genoten

Wij zijn met 2 pers.geweest het app.was voldoende voor ons, jammer dat het keuken garnituur iets aan de karige kant was ,de vriendelijkheid en services was goed alleen moesten wij s'avonds op muggen jacht ,heerlijk strandweer wij zijn 3 dagen wezen wandelen en 1 dag fietsen dat was ook goed te doen ,wij vinden dat er wat te klagen valt moet wat duurdere app.of hotel opzoeken maar daar zijn mensen die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en na die tijd altijd wat te klagen hebben,voor ons was het een fantastische vakantie .

• 7Els Otter26-09-2009

Schoon, leuk voor 1 weekje

Appt. Helena was goed voor 1 weekje. Schoon maar erg sumier ingericht. Helaas geen douchegordijn en maar 2x een schone handdoek per week. Gastvrouw was erg vriendelijk. Appt. lag dicht bij het centrum en het strand, alleen het strand was erg smerig. Het mooie strand kon je vinden in St.Nicolaas beach.

Appartement Helena info

• CafeNiet beschikbaar