Beste hotel van Laganas

Review geschreven door Danny Emmerik

Beste hotel van Laganas

Danny Emmerik
13-10-2017

Het is een heel mooi, schoon en gastvrij hotel. We hadden dit hotel niet direct geboekt maar we waren omgeboekt en we hadden slechte recensies gelezen over het eten in dit hotel dat er salmonella etc was opgelopen en toen het personeel erachter kwam dat we niet met volle vertrouwen naar dit hotel kwamen hebben ze ons direct gerust gesteld. Ze zijn heel lief en hebben ons een extra mooie kamer in het VIP gebouw gegeven en dit is echt heel erg mooi en schoon. Het eten is zoals we hadden gelezen helemaal niet slecht en je zal hier zeker geen salmonella oid oplopen! Het eten zou iets beter kunnen want sommige dingen waren slap maar het eten is wel erg gevarieerd en er zit voor iedereen wat lekkers bij. Twee keer per dag krijg je schone handdoeken en dit hotel ligt direct aan het strand en heeft zo een ideale ligging. We hebben ook naar andere hotels gekeken en dit is wel echt het mooiste hotel dat er in de buurt is. Het hotel ligt ook heel dicht bij de strip en je kan zo heel veel dingen met de voet bereiken. Het hotel heeft een pool bar en ook nog een rooftop bar om 's avonds lekker te zitten.