Zeer geslaagde vakantie op resort Hotel Galaxy

Review geschreven door Fam Verhulst

Zeer geslaagde vakantie op resort Hotel Galaxy

Fam Verhulst
30-7-2017

Hotel was zeer netjes met een mooie aangelegde tuin. Direct aan het prachtige strand van Laganas. Opvallend langzaam aflopende zee die zeer helder was en geen vervuiling had. Onze Sup. Suite was een voortreffelijke kamer met 2 ruime slaapkamers, goed voor 4 volwassenen. Voor trips en excursies hebben we veel goede informatie bij een travel bureau gehad. ( ca. 150m ) van het Hotel en Nederlandse eigenaresse, wat zeer handig is. Eten en drinken was zeer goed en ook de buffetten voor iedereen wat te vinden. ook voldoende variatie gedurende ons verblijf van 13 dagen.