Hotel Galaxy

8,1

23 reacties Hotel Galaxy

Klimaat september/oktober

Fleur, 23-5-2016
Zijn er mensen die ervaring hebben met het weer in Zakynthos begin oktober? Is het mogelijk om zwemkleding aan te hebben, of is het daar te koud voor? Is het mogelijk om nog in de zee te zwemmen? Kan er 's avonds een korte broek worden gedragen?
0 reacties

Familiekamer

Manonnekes, 22-4-2015
Is er iemand die ervarinh heeft met de 4-pers familiekamer? Ik kan er nergens info over vinden. Zou 1 kamer zijn met extra stapelbed, maar hoe groot? En is dit te doen voor 9 dagen met 2 kinderen van 3 en 7?
0 reacties

animatie voor kinderen

Frederique, 15-7-2014
Ik lees hieronder dat er geen kinderdisco is 's avonds. Jammer. Is er wel een andere vorm van animatie voor kinderen? Ook 's avonds?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Galaxy voor je op een rij gezet:

11 augustus voor 12 dagen

Marieke jacobse, 15-7-2014
Gaan er misschien nog meer Nederlanders in deze periode, wij hebben 2 kindjes van 6 en 7
1 reactie

Minidisco

Jojanneke, 19-2-2013
Weet iemand of er in juni s avonds kinderdisco is in dit hotel??

drankjes

cynthia, 22-10-2012
Was het afgelopen jaren ook zo dat de frisdrank, alcoholische dranken en bier maar tot 18.00 uur inclusief waren? Dit staat nl nu zo in de reisgidsen voor 2013 en wordt door de reisaanbieder ook bevestigd. Beetje raar voor all inclusive, heb ik nog nooit meegemaakt, altijd tot 23.00 of 24.00 uur.

Minibar

Visser, 12-8-2012
Hallo! Wij gaan naar hotel Galaxy en zitten met een aantal vragen over de accommodatie. Is er iemand die zin heeft daar antwoord op te geven? ;-) Graag!!

Autohuur

Anne, 24-7-2012
Hallo, wij gaan in September met ons zoontje van 2,5 naar Zakynthos. Nu is onze vraag, heeft er iemand ervaring met het huren van een auto voor een dag op Zakynthos in de buurt van Laganas.

wifi

Maris, 23-7-2012
Weet iemand of er wifi is bij het hotel? Kan het zo snel niet terug vinden...
2 reacties

Wie gaan nog meer in Sep?

zustersecretia, 29-6-2012

Hallo, wij gaan 8 sep 15 dgn naar zakynthos... Galaxy. Met 2 kids 1 van 4.5 en 1van 2... Zijn er meer mensen die ook deze datum gaan? Ben benieuwd :-)

Gr Marion

11 reacties