Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

6 Reviews over Esperia

• 3Karin30-08-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Hotel lag aan de voorkant midden in een bruisende straat waar veel Engelse en Italiaanse jongeren op zuipvakantie zijn. Aan de achterkant is het zwembad en heel dicht bij het strand! Het strand is erg mooi en heeft een lange boulevard. Daar heb je geen last van de jongeren. Hotel kamers waren erg oud en vies, je kreeg niet elke dag schone handdoeken (werden van de grond afgepakt en weer opgevouwen). Bedden lagen erg hard. En je moest 70 euro betalen voor een hele oude airco. Ontbijt was prima niet bijzonder. Bij het zwembad hebben we niet gelegen er stond daar continue een vrouw (van het hotel) door de microfoon te schreeuwen: happy hour sexy hour). Niet voor herhaling vatbaar. Als je op zuipvakantie bent met je vrienden is het een ideaal hotel ivm de ligging.

• 5Ghizlan28-11-2018

Wel oke

Het hotel is prima gelegen op de strip en aan het strand. Zwembad wel heel geconcentreerd met chloor, witte bikini werd groen. Personeel is niet heel vriendelijk en voor de airco moet betaald worden. Prima bestemming voor een stap vakantie.

• 8Jelena14-09-2015

Super vakantie!

Het hotel is ons heel goed bevallen. Hotel Esperia is gelegen in de hoofdstraat van het drukke Laganas (dè uitgaansplaats van Zakynthos). Begin september is het aangenaam druk, wij hebben geen last gehad van luidruchtige Engelsen. Wij keken uit op een kleine binnenplaats van het hotel, dit vonden wij wel prettig omdat het `s nachts ook rustig was. Het personeel van het hotel is heel hardwerkend en vriendelijk, ze staan dag en nacht voor je klaar. De prijs/kwaliteitsverhouding van het hotel is erg goed. Onze slaapkamer zag er heel mooi uit; luxe bed, mooie verlichting, veel opbergruimte en een grote spiegel. De badkamer is wel aan renovatie toe. De kamers worden elke dag schoongemaakt en de handdoeken worden netjes verwisseld. Alle kamers hebben een balkon. Het zwembad van het hotel is heel mooi, bij de bar kan je cocktails drinken en lekker eten. Type gasten: stellen, jongeren.

• 7Jelena13-09-2015

Super vakantie!

Hotel Esperia bevindt zich in de hoofdstraat van het gezellig drukke Laganas. Begin september is het aangenaam druk, wij hebben geen last gehad van de Engelse jongeren. Het hotel ligt heel dichtbij het strand, waar veel leuke eettentjes zijn.Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en hardwerkend. Onze kamer zag er mooi uit; luxe bed, mooie verlichting, veel opbergruimte en een kluis. De badkamer was wel aan renovatie toe, maar ook erg netjes. De kamers worden elke ochtend netjes schoongemaakt en de handdoeken worden vervangen. Let op: airco en koelkast zijn beide tegen betaling. Het zwembad is mooi en er is een bar aanwezig waar je eten en drinken kunt bestelling. Het ontbijt is simpel maar lekker.

• 7ton en rinske van beekum07-07-2014

Niet geschikt voor ouderen

Kamer goed, harde bedden, betalen voor koelkast. Mooi zwembad, echter de hele dag keiharde dreunmuziek. De hoofdstraat is inderdaad gezellig mits je onder 20 bent, volop disco, drank en muziekbars. 'snacht dus een enorme geluidsoverlast vooral als de feestvierende jeugd om een uur of vier, vijf, zes thuiskomt. Voor ons dus nooit meer, die tijd hebben we gehad. Volgende keer toch maar weer een appartement aan de linker of rechterkant van het strand waar het gewoon rustig is. De zee bij Laganas met de schildpadden is gewoon fantastisch.

• 10Lena08-01-2014

Super Hotel Dla Aktywnych

Świetna lokalizacja, hotel po remoncie, zadbany , czysty, blisko do morza. Rezerwować pokoje z oknami na ogród lub basen, ponieważ od ulicy roznosi sie hałas

• 6linde25-05-2004

Wij hebben hier vorig jaar een hele fijne vakantie gehad, het hotel is opzich niet veel bijzonders,wij keken op 4 muren uit,maar daar waren we achteraf wel blij mee, er is heel veel lawaai snachts op de straten.

• 7David11-05-2004

Prima hotel, ontbijt is wat karig. Kamers oke, niks mis mee, niet echt groot. Wel airco (toen wij er waren tegen betaling), de ligging is wel top! Vrijwel aan het eind van de lange weg die door Laganas loopt naar het strand, maar wel in de gezelligheid. 's Avonds wel veel herrie van Engelsen, die lopen er dan ook veel! Tip, ga lekker eten bij een van de vele restaurantjes die aan het strand liggen! Tasos is een beste! Links vooraan. (Juli 2002)

Hotel Esperia info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)