Hotel Esperia

6 reviews over Hotel Esperia in het Nederlands

Wel oke

Ghizlan,
28-11-2018

Het hotel is prima gelegen op de strip en aan het strand. Zwembad wel heel geconcentreerd met chloor, witte bikini werd groen. Personeel is niet heel vriendelijk en voor de airco moet betaald worden. Prima bestemming voor een stap vakantie.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie!

Jelena
14-9-2015

Het hotel is ons heel goed bevallen. Hotel Esperia is gelegen in de hoofdstraat van het drukke Laganas (dè uitgaansplaats van Zakynthos). Begin september is het aangenaam druk, wij hebben geen last gehad van luidruchtige Engelsen. Wij keken uit op een kleine binnenplaats van het hotel, dit vonden wij wel prettig omdat het `s nachts ook rustig was. Het personeel van het hotel is heel hardwerkend en vriendelijk, ze staan dag en nacht voor je klaar. De prijs/kwaliteitsverhouding van het hotel is erg goed. Onze slaapkamer zag er heel mooi uit; luxe bed, mooie verlichting, veel opbergruimte en een grote spiegel. De badkamer is wel aan renovatie toe. De kamers worden elke dag schoongemaakt en de handdoeken worden netjes verwisseld. Alle kamers hebben een balkon. Het zwembad van het hotel is heel mooi, bij de bar kan je cocktails drinken en lekker eten. Type gasten: stellen, jongeren.

Gereisd met partner in september 2015

Super vakantie!

Jelena
13-9-2015

Hotel Esperia bevindt zich in de hoofdstraat van het gezellig drukke Laganas. Begin september is het aangenaam druk, wij hebben geen last gehad van de Engelse jongeren. Het hotel ligt heel dichtbij het strand, waar veel leuke eettentjes zijn.Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en hardwerkend. Onze kamer zag er mooi uit; luxe bed, mooie verlichting, veel opbergruimte en een kluis. De badkamer was wel aan renovatie toe, maar ook erg netjes. De kamers worden elke ochtend netjes schoongemaakt en de handdoeken worden vervangen. Let op: airco en koelkast zijn beide tegen betaling. Het zwembad is mooi en er is een bar aanwezig waar je eten en drinken kunt bestelling. Het ontbijt is simpel maar lekker.

Gereisd met partner in Wed Sep 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet geschikt voor ouderen

ton en rinske van beekum
7-7-2014

Kamer goed, harde bedden, betalen voor koelkast. Mooi zwembad, echter de hele dag keiharde dreunmuziek. De hoofdstraat is inderdaad gezellig mits je onder 20 bent, volop disco, drank en muziekbars. 'snacht dus een enorme geluidsoverlast vooral als de feestvierende jeugd om een uur of vier, vijf, zes thuiskomt. Voor ons dus nooit meer, die tijd hebben we gehad. Volgende keer toch maar weer een appartement aan de linker of rechterkant van het strand waar het gewoon rustig is. De zee bij Laganas met de schildpadden is gewoon fantastisch.

Gereisd met partner in juni 2014
2004

Wij hebben hier vorig jaar een hele fijne vakantie gehad, het hotel is opzich niet veel bijzonders,wij keken op 4 muren uit,maar daar waren we achteraf wel blij mee, er is heel veel lawaai snachts op de straten.

Gereisd anders in mei 2004

Prima hotel, ontbijt is wat karig

David
11-5-2004

Prima hotel, ontbijt is wat karig. Kamers oke, niks mis mee, niet echt groot. Wel airco (toen wij er waren tegen betaling), de ligging is wel top! Vrijwel aan het eind van de lange weg die door Laganas loopt naar het strand, maar wel in de gezelligheid. 's Avonds wel veel herrie van Engelsen, die lopen er dan ook veel! Tip, ga lekker eten bij een van de vele restaurantjes die aan het strand liggen! Tasos is een beste! Links vooraan. (Juli 2002)

Gereisd anders in mei 2004

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esperia in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esperia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.