Géén boekingskosten

Denise Beach

Appartement
GriekenlandZakynthosLaganas

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Denise Beach voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 43 reviews

Meer appartement info

43 Reviews over Denise Beach

• 6Annelotte11-08-2021

Niet aan te raden

De ligging van het hotel is prima! 10 minuutjes lopen naar de strip en vanuit het hotel stap je direct de zee in. Het ontbijt is erg kleinschalig, maar het personeel is zeer vriendelijk en klantgericht. Ook het zwembad is erg schoon! Wat een groot minpunt is, is de kamer. Toen we aankwamen lagen er overal haren en de geur was erg onaangenaam. Ook het douchegordijn was voorzien van gele en bruine vlekken. De schoonmaaksters maken de kamers minimaal schoon. Ze verschonen de beddenlakens niet, maar maken ze alleen mooi op. Ook de wc werd niet schoongemaakt. De haren die er in het begin lagen, lagen er aan het einde van de week nog. Wij hebben een paar andere mensen gesproken die dezelfde mening hadden over de kamers. Ook de mensen waarmee wij op vakantie gingen en die in een andere kamer verbleven.

• 5Ruimte
  • 7Rielle05-10-2018

Prima hotel

Vriendelijk personeel. Receptie is 24/7 open. De 4-sterren vind ik wat overdreven. De kamer is prima maar niet bijzonder. Wel een keukentje met service. Douche wat klein. De kamers zijn gehorig. Wij hadden een kamer naast de keuken van het restaurant, wat we goed gehoord hebben.

Ontbijt is prima, diverse keuze. Zwembad wat klein en niet bijzonder, maar je ziet direct aan de zee.

Op loopafstand van de strandtentjes en de strip van Laganas.

• 9iessyy17-10-2016

Super vakantie gehad!

Voor de eerste keer naar zakynthos geweest. Wat een geweldige vakantie was dit! Na negatieve reacties te lezen verwachtte we bij aankomst niet veel goeds. Maar in tegendeel! Het hotel was super! Heerlijk gelijk aan het strand, het personeel was super vriendelijk. De kamer ontbrak aan niks en het ontbijt was super uitgebreid. het hotel was ook niet super druk dus lekker rustig. Je kon zo Laganas centrum in. Ook zit je dicht bij Zakynthos town. Wij hebben een aantal excursies geboekt via lokaal bureau! Zeker een aanrader als je zelf geen auto huurt. Je word sochtends door hun op gehaald en savonds weer thuis gebracht, super geregeld. Ook kun je op zakynthos lekker eten! Zakynthos is zeker het mooiste eiland van Griekenland!

• 7Sofie26-06-2016

Fijne vakantie gehad.

Ondanks enkele minpuntjes hebben we een heerlijke vakantie gehad in Denise beach. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden geen waterkoker en geen wijnglazen, maar die werden gelijk gebracht. Ook de föhn aan de muur deed het niet en kregen we een losse föhn. Ontbijt was niet erg uitgebreid maar voldoende. Wel elke dag hetzelfde met als enige variatie de soort eieren (roerei, gekookt of omelet) De studio is niet zo groot ( er was ook geen eettafel in de kamer) en de badkamer heel erg klein, alles werd nat bij het douchen. Wat wel erg tegenviel was de muziek de hele dag door, van 9.00 uur tot half 11 ’s avonds. Wij zaten op de 2e etage met sea view. Achteraf hadden we liever in het gebouw aan de overkant van de straat gezeten. Bedjes op het strand zijn er niet meer, terwijl ze op sommige foto’s nog wel staan. Het strand is in de loop der jaren een stuk smaller geworden. Als u wilt kan ik u een actuele foto sturen.

• 9Greetje Prins25-06-2016

Prima hotel

Denise Beach is een prima hotel. Met vriendelijk personeel. Direct aan zee, die heerlijk is en twee zwembaden met bediening. De omgeving is wat saai. Je moet er zelf wel op uit om wat te zien. Zoals een boottocht of een auto huren. Wij hebben ons hier prima vermaakt!

• 8M.Reitsma.25-06-2016

Prachtige plek.

Denice beach was voor ons geweldig. Prima ontbijt en goede service. Je steekt de weg over en je bent op het prachtige zandstrand,wat voor kinderen ideaal is omdat het gelijdelijk afloopt.verderop kun je bij Tasos heerlijk eten,en wat voor ons prettig was dat er een nederlandse gastvrouw liep die getrouwd is met de eigenaar.kortom wij hebben hier een geweldige vakantie gehad.

• 10john van beek16-06-2016

fantastisch hotel

Bij dit familiebedrijf staat kwaliteit voorop. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Een genot om daar te zijn.

• 8Diongoos22-08-2015

Top vakantie

Erg goed! Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Loopt altijd personeel schoon te maken bij het zwembad en restaurant. Kamers ook prima, niet al te groot maar zeker schoon.

Ligging top. Je bent zo in de hoofdstraat maar je hebt er geen last van.

• 10Mariska11-02-2015

Geweldige vakantie gehad!

Afgelopen zomer in begin juli verbleven in Denise Beach. Wij hadden 15 dagen geboekt met halfpension en zijn zeer tevreden over dit hotel. Het buffet was dagelijks anders met allemaal typische Griekse gerechten, heerlijk! Het onbijtbuffet was ook prima je kon kiezen uit Griekse yoghurt, honing, havermout, muesli, broodjes, kaas, ham, jam, een gerecht met ei (wisselend van gekookte, gebakken en geroerd ei), brownies, cakejes, koffie, thee, melk, jus de orange en appelsap. Als je de volgende dag vroeg weg moest, kon je altijd vragen of ze een ontbijtbox voor je wilde maken. De service kon niet beter! Super gezellige familie en wij hebben ons zeer vermaakt met hen! Ook de locatie kan niet beter, ligt pal aan de zee en de restaurants/strip is om de hoek. Doordat het iets afgelegen is heb je weinig last van schreeuwende jongeren. Enigste minpuntje die er was, waren de vele Russen in het hotel en ook de kamer was niet erg groot, maar het balkon daarentegen wel! Echt een aanrader!

• 5D. Scholing11-08-2014

slechte beoordeling

Hotel Denise Beach in Laganas viel ontzettend tegen. We kregen op de laagste etage een hele vieze kamer met schimmel op en in de koelkast, vieze lakens en een hele vieze badkamer. Komt echt niet overeen zoals op de plaatjes in de brochure. Reisleidster gebeld en zij kwam ook direct maar was het niet met ons eens. Zij gaf aan dat het nog niet zo vies was. We zijn echt wel wat gewend maar dit was echt erg. We kregen na 2 dagen een andere kamer en die was iets beter. Echter onze buren waren heel luidruchtig. Ze gingen om 01.00 uur uit en kwamen om 5 of 6 uur thuis en maakte heel veel lawaai dus weinig slaap gehad. Het eten was karig. In de ochtend gesneden stokbrood met kaas of ham, fruit en bonen. In de avond keuze uit 2 dingen aardappels, rijst of pasta en dan vlees of vis en groente. Er stond bij de sla een ventilator waar stof en smeer aan zat en dat kwam dus op het eten terecht. Voor ons dus nooit weer en zeker niet voor het bedrag wat wij betaald hadden. Heel jammer.

Appartement Denise Beach info

• MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

• VaatwasmachineNiet beschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Direct aan het strandBeschikbaar

• Adresgegevens