Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

54 Reviews over Cavo Vezal

• 10Lilian Douben21-09-2022

Geweldig, fantastisch

Wat een prachtig kleinschalig hotel.All-in Prima eten,keuze genoeg ,schone kamers,vriendelijk personeel, bijna iedere avond live muziek, teveel om op te noemen. Aanrader: turttle island, cameo island, keri blue caves. Op loop afstand naar het uitgaans leven. Iedere dag gratis bus naar banana beach. Tip: bewaar de bonnetjes van de ligbedden anders neemt de chauffeur je niet mee terug😁. Fietsen huren is geen probleem, gedaan via reisleidster Jenny van Tui. Zij is ook iedere dag vanaf 10.30 in het hotel. Minpuntje: er rijden veel jongeren op quads ( soms erg hard). Dit hotel is echt een aanrader Ze krijgen van ons een vette 10.

• 6Petra31-07-2022

Redelijk

Zeer modern verblijf. Erg weinig ligbedden rondom zwembaden. We zitkussens maar die zitten vreselijk. Eten is heel beperkt. Ook hier mensen die denken alleen op vakantie te zijn. Erg luidruchtig en problemen met drank. Wordt niet echt ingegrepen. Zeer weinig animatie.

• 5Angela26-07-2022

Helaas nooit meer

Hotel zag er mooi uit zoals op de foto's inderdaad en ook de mooiste in de omgeving, maar bij aankomst meteen een drukkend gevoel...kamer was groot maar je kon niet fatsoenlijk op balkon zitten, want andere mensen keken zo je kamer in...hotel is echt kleinschalig en totaal geen privacy...ook niet in het zwembad....eten was redelijk...maar toch 3 keer ergens anders wezen eten.. personeel was super daarentegen heel vriendelijk de prijs, kwaliteit verhouding komt niet overeen, animatie 3 liveshows that's IT...jammer, mis overdag programma en meer avond programma's...

• 6Jan en Tiny16-05-2022

Zeker geen 4 sterren !!

Hotel -personeel -kamer daar is niets mis mee . De keuken daartegen vonden wij bar en boos!! Twee dagen op rij gehaktballen of stukjes rookworst ,iedere dag drumsticks of een droog plakje fricandeau, maar wel iedere dag met een ander sausje!!! Ook de tempratuur van het eten was lauwtjes. Wij zijn 3 keer elders gaan eten .Het hotel op zich is wel 4 sterren waard maar voor de keuken krap 2 sterren. Vers brood kennen ze ook niet. Het gehele personeel krijgt van ons een 10 !!

• 9Resy Lenkens29-01-2022

Super hotel!

Super mooi en fijn kleinschalig hotel. Hygiëne is top! Eten is elke avond erg gevarieerd en erg lekker! 1 van de beste hotels waar ik ooit gegeten heb.

Het enige nadeel is dat onze kamer naast de receptie was & letterlijk iedereen er langs op moest lopen. Hierdoor hadden we snachts wel vaak overlast. Ook heb je savonds niet echt een fijne zitplek. Je hebt alleen loungebanken, wat er wel super mooi uit ziet natuurlijk. Maar na 1 uur heb je wel last van je rug.

Verder was de ligging top! en maar 5 min lopen naar het strand. Personeel was heel erg vriendelijk.

• 5M Bootsma14-10-2021

Verschrikkelijk

Het hotel was op zich prima nette kamers .goed schoon . Eten was echt super slecht .ondanks dat het personeel hun best deed . Heb nog nooit zo slecht eten gehad en voor de prijs die je betaald iets heel anders verwacht. Ontbijt zeer slecht droog brood . Blauw gekookte eieren. Het diner was nou brr. Na 2 dagen opgegeven en al heel gauw een super leuk restaurantje gevonden. Mambo beach. Een aanradertje super vriendelijk personeel . Nog een tip voor het hotel zorg voor vitrage ook op de verdiepingen. Je hebt in je kamer totaal geen privacy. Kort om ik zou zeggen zoek een ander hotel

• 9Arie de Bruijn08-09-2021

Mooi hotel vriendelijk personeel

Het is een super hotel voor de prijs die je betaald , schoon super vriendelijk personeel eten ook goed .

• 9Eline10-08-2021

Fantastisch hotel,met ontzettend lieve medewerkers

• hotel is schoon, wordt elke dag grondig gepoetst+ personeel is heel enthousiast, lief en staan altijd voor je klaar.+ eten is goed, voor ieder wat wils ondanks het buffet niet 'mega' uitgebreid is.- drankjes (all incl.) Weinig keuze, mits je wilt bijbetalen. - let op, de swimup deel je met andere kamers. En is niet altijd privé gelegen. Dit ligt eraan in welke kamer je zit.
  • 9Jikke10-08-2021

Geweldig

Begin juni een weekje met een vriendin in dit hotel verbleven. Het hotel was toen net 1 week weer geopend en alles was echt perfect.Schone kamer, heerlijk bed, fijne douche, fijne (koude) zwembaden en hele lekkere ligbedden. Het personeel was echt superleuk ook en werkten hard. We vonden het eten veel en gevarieerd en er was bijna de hele dag door wel wat te krijgen.I.v.m. de coronamaatregelen kon je aanwijzen wat je wilde en dat werd voor je opgeschept. Via de balie hebben we voor 35 euro per dag een auto gehuurd via Autolux en dat was ook echt een prima service. Rijd ook even naar 'gasstation Elin' in st. Nikolaos en ga er voor 20,- pp per boot naar shipwreckbeach. Niet dat dat zo boeiend was, maar lekker zonnen, prachtige zee en leuke boottocht. Die boottocht kan vanaf overal trouwens.Nu waren niet alle kamers bezet, maar kan me indenken dat het in het hoogseizoen wel wat meer dringen is bij de beste bedjes/parasols.

• 9Ingrid20-03-2021

Luxe !

Het was echt heerlijk luxe. Genieten in je eigen zwembadje, mooie schone kamers en vriendelijk personeel. Warm welkom met een welkomsborrel en zomaar een gratis update van onze kamer 👌🏻

Hotel Cavo Vezal info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (5)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)