Hotel Cavo Vezal

Tonen op kaart

44 reviews over Hotel Cavo Vezal

• 9Hoogma25-01-2020

Geweldig!!

Afgelopen juni 2019 hier 8 dagen verbleven, wat een heerlijk hotel! Genoten!

-iedere dag kamer gepoetst+schone handdoeken -eten elke dag vers bereidt(elke dag in heerlijk het hotel gegeten ondanks hele slechte eter) -kleinschalig Nederlands hotel(staat bij elke reisaanbieder erbij vermeld!) -water is koud maar dit is heerlijk tijdens de zomertijd -super mooi hotel, ligt wel in een afgelegen straat -alle medewerkers doen elke dag hartstikke hun best! Geen een vraag is te veel -in vergelijking met de aantal gasten te weinig bedjes. De gasten van swim up gaan ook aan het grote zwembad liggen. Te weinig parasollen maar daar waren ze bij ons verblijf mee bezig. Kwamen opeens 5 parasollen extra. -reisorganisatie raadde ons quad huren af. Onveilig! Geen garantie tot een goed onderhouden quad Voor ons een top verblijf! Prijzig hotel maar zeker waard!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2019
      9Jv03-09-2019

Goed hotel

Het hotel is heel modern en schoon. Het zwembad wordt iedere dag grondig schoongemaakt. Ook de kamers worden iedere dag schoongemaakt. Het personeel is heel erg vriendelijk. Iedere dag zijn er dezelfde personen die vanaf de ochtend tot in de avond laat werken. Het hotel bestaat alleen uit nederlanders. Je hebt wel wat weinig privacy in het hotel doordat het zo klein is. Onze kamer was recht tegen over het restaurant waardoor iedereen zo naar binnen kon kijken. We hadden all inclusive. Het eten wat er lag was lekker klaargemaakt echter was er vrij weinig keuze. Er waren 2 vleeskeuzes en 2 groente keuzes en dan nog rijst of aardappeltjes. Dat was het. Dus als je geen ‘brede’ eter bent kan het lastig zijn om iets te vinden wat je lust. De ligging is prima. Niet in de strip ( winkels, eten en uitgaan) maar wel op loopafstand ervan en loopafstand van het strand. Genoeg te doen in de omgeving. Huur wel een auto.

• 6Marcel02-09-2019

Jammer hotel kan niet voldoen aan de verwachting

Heel mooi hotel maar kan niet voldoen aan de verwachtingen, jammer!!! je mag geen ligbed reserveren bij het zwembad echter hebben ze er te weinig dus elke ochtend leuk toneel stuk wie heeft er een ligbed, na negen uur kun je wel reserveren want dan is de toezicht weg, parasols zijn er ook te weinig en als je vraagt om er een te mogen verplaatsen aan de poolboy is het antwoord nee. Het restaurant is te klein als alle gasten tegelijk gaan lunchen of dineren past het niet,buffet eenvoudig en te simpel voor dit hotel, vier chafing dish bakken met altijd een pasta altijd een tomaten saus en een carabonara saus, om de drie dagen komen dezelfde dingen voorbij,alleen in het restaurant serveren ze drank in glas alle andere plekken uit plastic bediening goed en zeer aardig. Weinig tot geen privacy iedereen komt uit Nederland en je krijgt dus alle gesprekken mee, Direct buiten het complex is het huilen, zeer oude en arme buurt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Maaike01-09-2019

Perfect voor een week

Afgelopen week zijn mijn vriend en ik verbleven in Cavo Vezal. Hotel ziet er hetzelfde uit als op de foto's en is echt prachtig. Van tevoren heb ik het hotel gemaild met de vraag om aan kamer aan de buitenkant langs de weg. Op Zoover had ik gelezen dat dit de meest gunstige kamers waren. (Dit zijn kamer 104, 105, 106, 112, 113 en 114). Deze kamer hebben wij ook gekregen. We hadden aan ons balkon gelijk het zwembad en hadden hier van 's ochtends vroeg tot 15.00 uur volop zon.

De binnenkant van het hotel kijkt op het gezamenlijke zwembad. Hier hebben veel Swim Up kamers weinig zon. De gasten die geen swim up kamer hadden, moesten zorgen dat ze vroeg een bedje hadden aan het zwembad. Er zijn in totaal 14 bedjes met parasol en 12 zitzakken (deze zijn erg warm in de volle zon). Het eten was van zeer goede kwaliteit, maar er was niet uitgebreide keus. Wij hebben een perfecte vakantie gehad voor een week, dat was lang zat!

• 9Amy29-08-2019

Heerlijk!

Heel fijn hotel met vriendelijk personeel. Iedere dag iets anders met de lunch en het avondeten, dus dat was ook prima! Geen run voor de bedjes, de bedjes met parasol waren wel als eerst bezet natuurlijk. Die zouden ze wat meer mogen plaatsen. Dagelijks nieuwe handdoeken terwijl aangegeven is dat dit per 2 dagen gebeurd, ook heel prettig! Helaas is wel ons badlaken op 10 dagen tijd niet een keer vervangen. Verder, niks te klagen gehad!

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 10Fam. Brizzi24-08-2019

Super!

Top vakantie gehad! Het Hotel is hip, luxe en schoon en de Service is 5* waard. Alle mensen die er werken zijn ontzettend vriendelijk en alleen maar bezig om het iedereen naar de zin te maken. Wij hebben er ook erg lekker gegeten. Alles wordt met liefde bereidt. Bij het strand naar rechts, even stukje door het water lopen en je zit op een super leuk strandje met mooi zand en mooi water. Verder een paar dagen een autootje huren (prima geregeld via de receptie ) en het eiland ontdekken.

• 1Annabel27-07-2019

Erg matig

Poeh poeh. Onwijs verheugd op deze vakantie. Maar wat een tegenvaller. Het was niet best allemaal, na 3 dag wilde we al naar huis. Het is een erg klein benauwd hotel. Geen privacy. Alleen maar Nederlanders en de ligging is erg slecht. Je kan zonder auto niet weg daar, terwijl we eigenlijk niet liever wilde dan daar weg gaan.

• 7Rob24-07-2019

Erg fijn, mooi hotel, het eten kan gevarieerder.

Mooi, fijn, nieuw en modern hotel. We hebben hier een fijn verblijf gehad in dit all inclusive hotel. Je kunt tot 23.00 uur gratis drinken en kiezen tussen diverse cocktails, frisdranken en mix'jes. Buiten de drie maaltijden worden er snacks (salade/tosti/donuts) geserveerd via de bar.

Enkele nadelen: - Slechts een aantal prettige zonnebedden met parasol. Deze worden dus 's morgens meteen gereserveerd. Dit reserveren zou de gehele dag verboden moeten worden. Er blijven dus minder prettige bedjes over (ligzakken en niet verstelbare bedjes). - Het buffet was goed, maar de keuze is erg beperkt en veel van hetzelfde.

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 3Jos22-07-2019

Nooit meer.

Man man man, wat hebben we hier een ellendige vakantie gehad. Voor veel te veel geld. Een strand van beton. Buiten de standaard maaltijden (die iedere dag het zelfde waren) om kon je alleen maar tosties met chips eten. Goedkope poeder drankjes als frisdrank, cocktails uit een pak. Personee uit India en Albanië die daar 16 uur per dag werken voor €30.

Een schande dit hotel. Erg benauwd, veel te klein. Nog niet de helft van de bezoekers heeft een bedje aan het zwembad. Dan is er dus ook geen alternatief. Dichts bijgelegen strand is 45 minuten met de auto. Nooit meer.

• 6Maria22-07-2019

Geen aanrader

In mei 2019 met mijn vriend dit hotel bezocht. Belangrijk om te weten is dat dit hotel alleen geboekt wordt door Nederlanders. Aan de ene kant fijn, je weet wat je aan elkaar hebt, maar aan de andere kant weinig privacy, iedereen kan van je gesprek meegenieten. Wij hadden een swim up room waar wij helaas geen gebruik van hebben kunnen maken, dit ivm een te koud zwembad. Helaas zijn de foto's niet echt te vergelijken met de realiteit. Het hotel is veel kleiner dan op de foto's. Onze kamer was ook zeer klein. Het eten is ons ook erg tegen gevallen. Wij hebben al veel hotels bezocht waaronder ook enkele all in clusive. Het ontbijt was karig en ook de lunch en het diner vielen tegen. Weinig variatie! Zijn ook bijna elke avond uiteten geweest. Wij zijn echt geen mensen die klagen of niet snel tevreden zijn. De locatie is ook verschrikkelijk! Laganas, het lelijkste stukje van Zakynthos! Prijs / kwaliteit komt niet overeen!

Gereisd met partner in mei 2019

3 tips over Hotel Cavo Vezal

• Maaike, 01-09-2019

Als je een excursie wilt boeken kan je het best richting het strand lopen ipv via de touroperator. Dit is een stuk voordeliger.

• Maaike, 01-09-2019

Loop via strand naar Agios Sostis, je komt tot je knieën in het water maar is een stuk sneller dan over de weg.

• Maaike, 01-09-2019

Huur via de receptie van het hotel een auto, quat of scooter. Stuk voordeliger dan touroperator en voor het hotel gebracht. Wij hebben met quat hele eiland over gereden, was super!

Huur bootje bij haven Laganas/Agios Sostis. Wel onderhandelen over de prijs. Taxi naar Zakynthos-Stad voor een avondje is ook leuk.

2 vragen over Hotel Cavo Vezal

• lizzy, 28-04-2019

Tv zenders

hoihoi, aangezien dit hotel op nederlandse gasten is gebaseerd zijn er neem ik aan iets meer nederlandse zenders. Weer iemand of dit ook echt zo is?

• Wendy , 16-07-2018

Kinderen

Zijn er ook kinderstoelen in het restaurant?

Hotel Cavo Vezal info