Hotel Cavo Vezal

Hotel Cavo Vezal

7,9

22 reviews over Hotel Cavo Vezal in het Nederlands

Een vakantie om niet te vergeten

Nienke,
27-11-2018

Super mooi en schoon resort. Veel aandacht besteed aan vers en lekker eten. vriendelijk personeel in het gehele resort. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk

Yupa,
13-11-2018

Warm, knus en luxe hotel. Het personeel is ontzettend aardig en voldoet aan verwachtingen. De kamers worden elke dag netjes schoon gemaakt en het ontbijt staat al vanaf 7 uur gereed. Drankjes en snacks zitten bij de prijs in en zijn simpel, maar erg lekker. Wij hadden een privé zwembadje aan de kamer en deze werd elke dag netjes onderhouden. Nadeel is wel dat het water altijd erg koud is, omdat deze elke dag ververst wordt. Geen zwembad liefhebber? Het strand is op 200 meter afstand en loopt langzaam af. Je kan wel 100 meter de zee inlopen voor het diep wordt. Ideaal met kids dus. Omringd door een modern interieur, palmbomen en een rustgevende uitstraling, zou ik hier zo weer naar terug willen!

Gereisd met partner in oktober 2018

Leuk hotel voor één keer.

Rocky,
19-10-2018

Kleinschalig hotel. Er zitten alleen maar Nederlanders wil je die niet tegen komen op vakantie boek dan dit hotel niet. Op de kamer is er geen privacy. Wij hadden een swim -up kamer recht tegenover de bar. We hebben geen gebruik van het zwembad (lees zwemgoot) gemaakt omdat we ons erg bekeken voelden. Op de kamer hangt geen vitrage wel overgordijnen die wij altijd dicht hebben gehad omdat anders heel het hotel bij ons naar binnen kon kijken. Wij moesten dus overdag de lichten aan hebben op de kamer dit geeft een opgesloten gevoel. Het eten is wel van goede kwaliteit en goed warm alleen erg weinig keus. De cocktails komen uit een doos met slechts 10% alc. dit geeft het gevoel dat je limonade zit te drinken.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tjingo

Het is een erg mooi resort. De kamers zijn niet gehorig. De douche is heerlijk. De bedden zijn prima. Het eten is erg lekker en divers. De kamers op de begane grond helemaal links van de ingang met het zwembad aan de buitenkant van het resort zijn het beste. de kamers met privé zwembad zijn ook heerlijk. Het is 5 minuten lopen naar het strand. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is ruim (gratis) parkeergelegenheid naast het resort. Er is een koelkast en een (gratis) kluis in de kamer. De wifi werkt overal perfect. vrijwel alleen Nederlanders in het resort. De excursie van een dag met een boot naar o.a. de schipwreckbeach is duur. Je vaart (te) veel. Beter de korte versie van een halve dag of zelf een boot huren.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch!

C,
8-10-2018

Alles was geweldig! Lekker eten, vriendelijk personeel en onwijs luxe opgezet. Voor ons erg leuk dat het centrum zo dichtbij was, echter als je niet van de drukte houdt krijg je hier niets van mee. Super schoon en ook fijn dat de airco zo goed als geluidloos is.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een absolute aanrader!

Ellen,
25-9-2018

Ik kan werkelijk geen minpunt bedenken aan dit fantastische hotel! Ziet er prachtig uit, het personeel is zó ontzettend vriendelijk en behulpzaam, maken lange dagen maar altijd met een glimlach en een praatje. Het eten is er heerlijk en afwisselend, voldoende keuze! Kamers zijn perfect, mooi licht en worden elke dag netjes schoongemaakt. Bedden liggen heerlijk, hele fijne regendouche en de swim up room was ideaal! Er hangt 's avonds een leuke en relaxte sfeer in de loungehoek. Wij zijn wel naar andere stranden geweest, zoals Banana Beach en St Nicholas, die per gratis bus perfect te bereiken zijn! Het strandje dichtbij het hotel is vies, maar een eindje door het water waden en je hebt een perfect strandje met rieten parasols vlakbij Cameo Island. Wij hebben genoten van dit hotel én deze vakantie, echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2018

Het hotel heeft alleen Nederlandse gasten. Is kleinschalig en ligt dichtbij strand. Lekker eten. Op loopafstand van Laganas (voor ons 50+ vreselijk) en Agios Sostis (klein zandstrandje en dichtbij cameo island). Weinig gezellige winkelstraten en terrassen. Gelukkig heeft hotel leuke binnenplaats. Heel leuk personeel en directie is bereid alles op te lossen. Fijne sfeer. Tip huur een auto want er zijn veel leuke baaien en stranden. Prachtige zee. Huur een boot bij het strand van agio sostis als je schildpadden wilt zien. 10 euro op incl kapitein. Je kan er ook andere trips boeken

Gereisd met vrienden in september 2018

Luxe resort

Johnny en Anita,
18-9-2018

Kamer met privé zwembad is een aanrader! Kamers 301 tm 305 Of swim ups kamer 104 tm 106.lekkere dikke ligbedden bij zwembad. Airco is goed wifi is goed bedden heerlijk, eten heerlijk. All inclusive met zelfs gin tonic verse orange juice en cappuccino. Zeer vriendelijk personeel! Ligging vlakbij strand en supermarkt. Er zitten wel alleen maar Nederlanders in het hotel. Lekkere droge witte wijn en rosé! Rode wijn wordt helaas ijskoud geserveerd.

Gereisd met partner in september 2018

Gewoon top !

JM,
18-9-2018

Cavo Vezal is absoluut een aanrader . Het is een nieuw hotel en alles in en bij het hotel is top . Ruime kamers die elke dag perfect schoon worden gemaakt . Airco die goed functioneert . Zeer vriendelijk personeel die echt de moeite voor je doen om het je naar je zin te maken . In 8 dagen niet één chagerijnig personeelslid gezien . Het is een kleinschalig hotel met een klein zwembad . Geen massa , perfect om totaal tot rust te komen . Het merendeel was wel Nederlands. En omdat het een klein hotel is maakt het dat wel extra gezellig , met de hard werkende barmannen als extra toevoeging ! 'S avonds even lekker relaxen op de lounge banken . Het avondeten is goed maar het aanbod matig , vlees liefhebbers kunnen beter af en toe even buiten het hotel eten . Uitgaansgebied op loopafstand , hier echter geen last van . Een auto huren voor een paar dagen is wel een aanrader. Wij hebben het hier 8 dagen naar onze zin gehad 😀

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke vakantie!

17-9-2018

Het hotel is echt super. De kamers zijn ruim genoeg voor een hotel, het is schoon en de uitstraling van de kamers en het complex zelf is top. Wij hadden geen swim up kamer geboekt, maar deze wel gekregen. Het was een leuke toevoeging, maar gezien het prijsverschil van deze kamers had het voor ons niet de meerwaarde om dit ook daadwerkelijk te boeken. Het eten is prima, wij zijn nog nooit all-in geweest dus lastig te vergelijken, maar wat ons betreft was het prima. Wij hebben geen avondeten in het hotel op, we zijn in verschillende plaatsjes gaan eten en hier met de taxi naartoe gegaan. Dit werkt makkelijk, er worden vaste prijzen gehanteerd dus onderhandeling is niet nodig. De ligging van het hotel is niet geweldig. Laganas is geen gezellig Grieks dorpje dus het is aan te raden om een auto te huren om het eiland te verkennen of taxi's te nemen. Er zijn mooie stranden/plaatsjes op het eiland te vinden. Wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2018

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Cavo Vezal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavo Vezal in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavo Vezal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.