Hotel Castelli

Hotel Castelli
8,5

Omschrijving
Rustig gelegen op het Griekse Zakynthos vind je Hotel Castelli. Rondom het hotel ligt veel groen en je vindt zelfs een olijfboomgaard en zwembad in de tuin. Vanaf het hotel kun je te voet het strand en de boulevard bereiken. Bewonder het azuurblauwe water bij Shipwreck Beach of ga mee met een excursie.

Laatste review

Te duur geworden

Carolus,
18-11-2018

Het hotel beviel zo goed dat we besloten om in 2019 terug te gaan.

Hebben ze de formule veranderd, naar all inclusieve.

Betaalde we dit jaar € 1500 , 15 dagen half pension (2 personen)

Volgend jaar wordt dit € 2200 15 dagen all inclusieve (2 personen}

En dat is het ons niet waard.

Gezien de faciliteiten is er voor die prijs wel wat beter te krijgen.

Jammer.

16 reviews over Hotel Castelli in het Nederlands

Te duur geworden

Carolus,
18-11-2018

Het hotel beviel zo goed dat we besloten om in 2019 terug te gaan.

Hebben ze de formule veranderd, naar all inclusieve.

Betaalde we dit jaar € 1500 , 15 dagen half pension (2 personen)

Volgend jaar wordt dit € 2200 15 dagen all inclusieve (2 personen}

En dat is het ons niet waard.

Gezien de faciliteiten is er voor die prijs wel wat beter te krijgen.

Jammer.

Gemoedelijk hotel

B. Steemers,
4-10-2018

Heel fijn hotel. Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Bij aankomst in de ochtend konden we al vrij snel onze kamer betreden. Mooie kamer (swim-up), behalve de badkamer die is echt veel te klein. Ik had daar wel vooraf reviews over gelezen en dacht van ach wat maak het uit, maar wij vonden het best irritant.

Het avondeten (buffet) was toen wij er waren elke avond koud, ook als we bij aanvang kwamen.

Het restaurant beneden vonden wij een stuk beter.

Er heerst een hele gemoedelijke sfeer in het hotel onder de gasten.

Heel mooi zwembad en terras. Hotel ligt een beetje achteraf (lekker rustig) maar wel vlakbij zee en boulevard.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

Wij zouden niet meer voor de swim-up kamer kiezen ivm prima/kwaliteitsverhouding, maar dat is persoonlijk.

Prima hotel

Miranda Ruijtenburg,
11-8-2018

Wij zijn net terug van 11 dagen in Hotel Castelli ; kamers zijn klein maar prima , bij een douchebeurt idd alles nat zoals al eerder hier beschreven maar dat was voor ons ook het enige minpuntje , bedden , airco en schoonmaak prima ! Personeel in dit hotel zeer vriendelijk , je kunt ze alles vragen , ontzettend lieve mensen daar. Ontbijt prima , avondeten is wel wat beperkte keuze maar hetgene dat er was vonden wij heerlijk van smaak , hebben dan ook elke avond in het hotel gegeten. Afstand naar de strandjes prima aan te lopen en naar Agios Sostis kun je over de weg of langs het strand 15 / 20 min. Mocht je handdoeken voor het strand of zwembad willen gebruiken kost je dit 3 euro ; je kunt ze ook inleveren voor schone . Iedereen doet hier zijn uiterste best om de gasten een zo prettig mogelijk verblijf te geven en dat lukt ze geweldig. Wij hebben hier ontzettend genoten op het prachtige Zakynthos !!

Stip Reizen

Prima hotel maar een paar +/- punten

Sander van de Ven,
25-7-2018

Net één weekje thuis van dit hotel, prima verblijf gehad! Personeel erg behulpzaam, en doen echt alles voor je, echt super!!

De kamer was prima, behalve de badkamer, was aan de kleine kant waardoor dus heel de badkamer inclusief toilet nat wordt, want het water loopt langzaam af/ weg.

Het ontbijt was eenzijdig maar prima, het avond eten kan beter. Elke dag dezelfde salades, dat is wel jammer want je kunt er ontzettend veel anders mee doen, en de warme gerechten was de keuze beperkt maar wel oke.

Strand en boulevard zijn op loopafstand makkelijk te bereiken, echt super

Geweldig gastvrij hotel, super.

Lonneke,
13-7-2018

Wij hebben nog nooit zo'n gastvrij hotel gehad. Wat werken daar een lieve mensen die alles voor je willen doen zodat je een geweldige vakantie hebt. Wij hadden een kamer op de 2 de verdieping op de hoek aan de ingang, het was er heerlijk rustig. Je hoorde ook niets van de kant van het zwembad en ook de kamers zijn niet gehorig. Het hotel ligt op een heuvel, lekker rustig niet in het plaatsje zelf maar wel overal dichtbij.wij hebben eigenlijk geen neatieve dingen.

fantastisch maar het avond eten moet beter

K,
5-3-2018

Super kleinschalig hotel, enige minpunt was het avondeten, weinig keuze.

Top Hotel

J & A,
3-10-2017

De medewerkers in het Hotel en het Hotel (met name locatie en omgeving) waren super. Verblijf was erg prettig. Ik zou dit Hotel zeker aanbevelen, zeker aan kritische Nederlanders. De ligging en de tuin met olijf bomen was super.Er zijn enkele kleine aandachtspuntjes maar die zijn zeer persoonlijk. Er liepen veel jonge katjes rond, zelfs in de eetzaal. De WIFI kwaliteit was beneden erg slecht. Het eten was goed en ruim voldoende,maar wat eenzijdig. Ik heb bij het dessert het IJS gemist ( ik ben gek op ijs). Jammer was dat de aanwezig jacuzzi niet verwarmd was.

Kluisje huren lijkt mij overbodig want geen misstand waargenomen. Een koffer met slot was in ons geval voldoende.

Echter de vriendelijkheid, de behulpzaamheid, de informatievoorziening en de gastvrijheid voeren absoluut de boventoon. Ik zou ieder Nederlanders dit Hotel aanbevelen.

een aanrader

Famillie Tindemans,
28-8-2017

Dit hotel is geschikt voor 16 jaar en ouder. Op loop afstand van het gezellige drukke stad Laganas waar veel te koop is.

Geweldig

Dann,
18-8-2017

Echt een super hotel met zeer vriendelijk personeel. Je krijgt bij dit hotel echt een familiegevoel. Het hotel ziet er heel netjes en modern uit. Goede rustige ligging en toch binnen 5 minuten op het strand.

Groen Hotel in Agios Sostis

Henk,
8-7-2017

Leuk hotel voor p/m 8 dagen. Kamers waren niet erg groot en waren'' superior" wat inhield groot twee persoon bed airco heet water voorziening voor thee en oplos koffie. Veel trappen in hotel ,geen lift. Grote olijfboomgaard waar je heerlijk kunt relaxen . Hotel heeft alleen Hp. Het avondeten is pas om 19.30 uur.

Verder wordt er bijna geen eten weggegooid maar wat over is wordt verwerkt in gerechten van de volgende dag. Douche erg klein en met een regendouche met gevolg dat hele badkamer nat is incl. wc.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelli in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.