Hotel Castelli

• Aan zee
  • All inclusive
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

Rustig gelegen op het Griekse Zakynthos vind je Hotel Castelli. Rondom het hotel ligt veel groen en je vindt zelfs een olijfboomgaard en zwembad in de tuin. Vanaf het hotel kun je te voet het strand en de boulevard bereiken. Bewonder het azuurblauwe water bij Shipwreck Beach of ga mee met een excursie.

20 reviews over Hotel Castelli

• 2019
    10Marloes26-09-2019

Wat hebben wij een ongelofelijk fijne vakantie gehad! Het personeel is super vriendelijk en willen je echt een fijne tijd bezorgen. Je voelt je dan ook echt gast en geen nummertje. Het eten is heerlijk en er zijn leuke activiteiten te doen. Kortom echt een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Maters18-08-2019

Kleinschalig gezellig hotel met prima service. Super vriendelijk personeel, mooie kamers en perfect gelegen. De eigenaar is oprecht geïnteresseerd en heeft super veel kennis over het eiland. Niks is hier te gek en alle service wordt gegeven. Je wordt hier echt behandeld als gewaardeerde gast.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Bente15-07-2019

Perfect

Personeel ontzéttend vriendelijk en behulpzaam. Ben hier geweest toen ik 30 weken zwanger was, daar werd zo lief op gereageerd; er werd voor gezorgd dat ik genoeg water dronk “our priority is the baby” en de receptioniste had zelfs voor een zwangerschapskussen gezorgd zodat ik heerlijk kon slapen. Fijne bedden, dikke matrassen. Eten is zeer gevarieerd en altijd zijn er gezond/minder gezonde keuzes. Er is veel te doen, per dag worden zo’n 5 (sport/creatieve) activiteiten georganiseerd. De badkamer wordt inderdaad nat zoals hier meer beschreven, maar wij vonden dat niet zo’n probleem. Dichtbij het strand, het zwembad en de boomgaard zijn super chill en schoon. Ongeveer 200 meter lopen naar het strand (wel even heuvel af). Wij zouden hier zeker terugkomen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    9Carolus18-11-2018

Te duur geworden

Het hotel beviel zo goed dat we besloten om in 2019 terug te gaan. Hebben ze de formule veranderd, naar all inclusieve. Betaalde we dit jaar € 1500 , 15 dagen half pension (2 personen) Volgend jaar wordt dit € 2200 15 dagen all inclusieve (2 personen} En dat is het ons niet waard. Gezien de faciliteiten is er voor die prijs wel wat beter te krijgen. Jammer.

Gereisd met partner in juni 2018

• 7B. Steemers04-10-2018

Gemoedelijk hotel

Heel fijn hotel. Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Bij aankomst in de ochtend konden we al vrij snel onze kamer betreden. Mooie kamer (swim-up), behalve de badkamer die is echt veel te klein. Ik had daar wel vooraf reviews over gelezen en dacht van ach wat maak het uit, maar wij vonden het best irritant. Het avondeten (buffet) was toen wij er waren elke avond koud, ook als we bij aanvang kwamen. Het restaurant beneden vonden wij een stuk beter. Er heerst een hele gemoedelijke sfeer in het hotel onder de gasten. Heel mooi zwembad en terras. Hotel ligt een beetje achteraf (lekker rustig) maar wel vlakbij zee en boulevard. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Wij zouden niet meer voor de swim-up kamer kiezen ivm prima/kwaliteitsverhouding, maar dat is persoonlijk.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Miranda Ruijtenburg11-08-2018

Prima hotel

Wij zijn net terug van 11 dagen in Hotel Castelli ; kamers zijn klein maar prima , bij een douchebeurt idd alles nat zoals al eerder hier beschreven maar dat was voor ons ook het enige minpuntje , bedden , airco en schoonmaak prima ! Personeel in dit hotel zeer vriendelijk , je kunt ze alles vragen , ontzettend lieve mensen daar. Ontbijt prima , avondeten is wel wat beperkte keuze maar hetgene dat er was vonden wij heerlijk van smaak , hebben dan ook elke avond in het hotel gegeten. Afstand naar de strandjes prima aan te lopen en naar Agios Sostis kun je over de weg of langs het strand 15 / 20 min. Mocht je handdoeken voor het strand of zwembad willen gebruiken kost je dit 3 euro ; je kunt ze ook inleveren voor schone . Iedereen doet hier zijn uiterste best om de gasten een zo prettig mogelijk verblijf te geven en dat lukt ze geweldig. Wij hebben hier ontzettend genoten op het prachtige Zakynthos !!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Sander van de Ven25-07-2018

Prima hotel maar een paar +/- punten

Net één weekje thuis van dit hotel, prima verblijf gehad! Personeel erg behulpzaam, en doen echt alles voor je, echt super!!

De kamer was prima, behalve de badkamer, was aan de kleine kant waardoor dus heel de badkamer inclusief toilet nat wordt, want het water loopt langzaam af/ weg.

Het ontbijt was eenzijdig maar prima, het avond eten kan beter. Elke dag dezelfde salades, dat is wel jammer want je kunt er ontzettend veel anders mee doen, en de warme gerechten was de keuze beperkt maar wel oke.

Strand en boulevard zijn op loopafstand makkelijk te bereiken, echt super

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Lonneke13-07-2018

Geweldig gastvrij hotel, super.

Wij hebben nog nooit zo'n gastvrij hotel gehad. Wat werken daar een lieve mensen die alles voor je willen doen zodat je een geweldige vakantie hebt. Wij hadden een kamer op de 2 de verdieping op de hoek aan de ingang, het was er heerlijk rustig. Je hoorde ook niets van de kant van het zwembad en ook de kamers zijn niet gehorig. Het hotel ligt op een heuvel, lekker rustig niet in het plaatsje zelf maar wel overal dichtbij.wij hebben eigenlijk geen neatieve dingen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8K05-03-2018

fantastisch maar het avond eten moet beter

Super kleinschalig hotel, enige minpunt was het avondeten, weinig keuze.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8J & A03-10-2017

Top Hotel

De medewerkers in het Hotel en het Hotel (met name locatie en omgeving) waren super. Verblijf was erg prettig. Ik zou dit Hotel zeker aanbevelen, zeker aan kritische Nederlanders. De ligging en de tuin met olijf bomen was super.Er zijn enkele kleine aandachtspuntjes maar die zijn zeer persoonlijk. Er liepen veel jonge katjes rond, zelfs in de eetzaal. De WIFI kwaliteit was beneden erg slecht. Het eten was goed en ruim voldoende,maar wat eenzijdig. Ik heb bij het dessert het IJS gemist ( ik ben gek op ijs). Jammer was dat de aanwezig jacuzzi niet verwarmd was. Kluisje huren lijkt mij overbodig want geen misstand waargenomen. Een koffer met slot was in ons geval voldoende. Echter de vriendelijkheid, de behulpzaamheid, de informatievoorziening en de gastvrijheid voeren absoluut de boventoon. Ik zou ieder Nederlanders dit Hotel aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2017

1 tip over Hotel Castelli

• Miranda Ruijtenburg, 12-08-2018

Voor 3 euro kun je handdoeken gebruiken voor zwembad of strand Voor de dames : neem je eigen föhn mee , die in de kamer niet makkelijk
    Fietsen makkelijk bij het hotel te huren

3 vragen over Hotel Castelli

• Miranda, 29-11-2017

Handdoekenservice

Voor de zomer van 2018 hebben wij dit hotel geboekt , weet iemand misschien of er ook een handdoekenservice ( strand / zwembad ) is en hoe duur dit is ? Is het fietsverhuur van het hotel aan te bevelen of kunnen wij dit beter in Aghios Sostis doen ?

• Mevr Engel, 08-11-2017

Matrassen

Heb last van mijn rug. Zijn alle kamers voorzien van boxspring of alleen de luxe kamers

• Mireille, 03-06-2016

Badlaken

Hoe duur is het huren van een badlaken?

Hotel Castelli info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Samen met partner

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats