Géén boekingskosten

GriekenlandZakynthosLaganas

7.6GoedScore uit 25 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+103/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 25 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Rustig gelegen op het Griekse Zakynthos vind je Hotel Castelli. Rondom het hotel ligt veel groen en je vindt zelfs een olijfboomgaard en zwembad in de tuin. Vanaf het hotel kun je te voet het strand en de boulevard bereiken. Bewonder het azuurblauwe water bij Shipwreck Beach of ga mee met een excursie.

Bekijk de beschikbaarheid

25 Reviews over Castelli

• 9Johan02-08-2021

Volgend jaar weer terug

Vakantiebeleving in plaats van vakantie vieren. Iedereen doet er hier alles aan om je vakantie onvergetelijk te maken. Goed bed, goede airco. Afwisselende bufetten met voor ieder wat wils.

• 6Soest21-07-2021

Vriendelijk service all in geen aanrader

Mooi kleinschalig hotel met swimup room was fantastisch. Wel gehorig deze kamer vooral door housekeeping. Allin vinden wij niet de moeite waard. Eten niet veel keuze . Goede service en lieve mensen. De eigenaar ( oude man) zit je te verwelkomen als je incheckt . Hij zit altijd de hele dag op de zelfde plek. Early check in en late check out was mogelijk . Super! “Snacks” bij zwembad is niet veel en niet lekker. Coctails ook niet lekker( siroop) . Over mondkapjes en handschoenen om eten op te dienen. Strandje in de buurt tegen de weg aan. Bootje huren aanrader (65€) 2 uur. Restaurant ( hoek straat) aanrader.

• 10PH van Dam31-08-2020

Wat een heerlijke plek!!!

Net twee dagen terug vanuit Castelli en we missen het nu al enorm! Wat een ontzettend vriendelijke mensen werken hier. Eigenaar meneer Spiros van 81 jaar houdt nog steeds een oogje in het zeil en is erg betrokken. Hij geeft persoonlijk de rondleiding over de groentetuin van het hotel en indien gewenst ook op zijn olijfboomgaard een stuk verderop. Ook vaste receptioniste Eleni en de dochter van de eigenaar zijn fantastisch. Niets is hen te gek, van een pot met droge rijst voor je zwemmende telefoon, tot het meedenken/regelen van uitjes en autohuur. Bij een vraag of opmerking wordt alles direct geregeld. Bij aankomst brengt Eleni je persoonlijk naar je kamer, nadat je rustig een drankje in de tuin hebt gekregen. Je bent hier duidelijk geen nummer, wat ook te merken is aan dat een polsbandje hier niet nodig is. Ook de maatregelen rondom COVID19 zijn hier uiterst goed. Het buffet is er gewoon, met wat aanpassingen. Wij komen terug!!

• 7BVD24-08-2020

Mooi hotel met een perfecte ligging

Een heerlijke vakantie gehad! Het hotel zag er heel netjes uit en het personeel was super vriendelijk! Lekkere bedden en lekkere douche. Minpunten: wij vonden het eten niet goed genoeg voor wat we ervoor betaald hebben. Weinig variatie en ook soms koud. Wij zijn iedere avond buiten het hotel gaan uiteten, was gelukkig niet al te duur! Zoals in andere reviews al vermeld was de badkamer klein en werd letterlijk de hele badkamer nat na het douchen.

Ligging uitstekend: op loopafstand van de strip van Laganas, cameo island en het lange strand van Laganas. Wij hebben ook tours gedaan zoals turtle tour en shipwreck. Deze tours worden letterlijk overal waar je komt aangeboden voor lage prijzen. Ook een aanrader: een quad huren om het hele eiland te zien in 1 dag! Hierdoor ook bij xigia beach geweest en bij de view van boven over het shipwreck. Hier erg druk. Ook zakynthos-stad erg mooi en veel winkels. Taxi's zijn niet heel goedkoop.

• 9Rachel15-08-2020

Geweldige vakantie

Heel vriendelijk personeel, lekker eten en drinken bij de all inclusive, flesjes water om mee te nemen naar de kamer, mooie en gezellige hotelkamer en verder een super ligging. Dichtbij centrum van Laganas, en het strand. Top vakantie!

• 10Marloes26-09-2019

Wat hebben wij een ongelofelijk fijne vakantie gehad! Het personeel is super vriendelijk en willen je echt een fijne tijd bezorgen. Je voelt je dan ook echt gast en geen nummertje. Het eten is heerlijk en er zijn leuke activiteiten te doen. Kortom echt een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Maters18-08-2019

Kleinschalig gezellig hotel met prima service. Super vriendelijk personeel, mooie kamers en perfect gelegen. De eigenaar is oprecht geïnteresseerd en heeft super veel kennis over het eiland. Niks is hier te gek en alle service wordt gegeven. Je wordt hier echt behandeld als gewaardeerde gast.

• 10Bente15-07-2019

Perfect

Personeel ontzéttend vriendelijk en behulpzaam. Ben hier geweest toen ik 30 weken zwanger was, daar werd zo lief op gereageerd; er werd voor gezorgd dat ik genoeg water dronk “our priority is the baby” en de receptioniste had zelfs voor een zwangerschapskussen gezorgd zodat ik heerlijk kon slapen. Fijne bedden, dikke matrassen. Eten is zeer gevarieerd en altijd zijn er gezond/minder gezonde keuzes. Er is veel te doen, per dag worden zo’n 5 (sport/creatieve) activiteiten georganiseerd. De badkamer wordt inderdaad nat zoals hier meer beschreven, maar wij vonden dat niet zo’n probleem. Dichtbij het strand, het zwembad en de boomgaard zijn super chill en schoon. Ongeveer 200 meter lopen naar het strand (wel even heuvel af). Wij zouden hier zeker terugkomen.

• 9Carolus18-11-2018

Te duur geworden

Het hotel beviel zo goed dat we besloten om in 2019 terug te gaan. Hebben ze de formule veranderd, naar all inclusieve. Betaalde we dit jaar € 1500 , 15 dagen half pension (2 personen) Volgend jaar wordt dit € 2200 15 dagen all inclusieve (2 personen} En dat is het ons niet waard. Gezien de faciliteiten is er voor die prijs wel wat beter te krijgen. Jammer.

• 7B. Steemers04-10-2018

Gemoedelijk hotel

Heel fijn hotel. Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Bij aankomst in de ochtend konden we al vrij snel onze kamer betreden. Mooie kamer (swim-up), behalve de badkamer die is echt veel te klein. Ik had daar wel vooraf reviews over gelezen en dacht van ach wat maak het uit, maar wij vonden het best irritant. Het avondeten (buffet) was toen wij er waren elke avond koud, ook als we bij aanvang kwamen. Het restaurant beneden vonden wij een stuk beter. Er heerst een hele gemoedelijke sfeer in het hotel onder de gasten. Heel mooi zwembad en terras. Hotel ligt een beetje achteraf (lekker rustig) maar wel vlakbij zee en boulevard. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Wij zouden niet meer voor de swim-up kamer kiezen ivm prima/kwaliteitsverhouding, maar dat is persoonlijk.

Hotel Castelli info

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)