Hotel Castelli

14 reviews over Hotel Castelli in het Nederlands

Prima hotel

Miranda Ruijtenburg
11-8-2018

Wij zijn net terug van 11 dagen in Hotel Castelli ; kamers zijn klein maar prima , bij een douchebeurt idd alles nat zoals al eerder hier beschreven maar dat was voor ons ook het enige minpuntje , bedden , airco en schoonmaak prima ! Personeel in dit hotel zeer vriendelijk , je kunt ze alles vragen , ontzettend lieve mensen daar. Ontbijt prima , avondeten is wel wat beperkte keuze maar hetgene dat er was vonden wij heerlijk van smaak , hebben dan ook elke avond in het hotel gegeten. Afstand naar de strandjes prima aan te lopen en naar Agios Sostis kun je over de weg of langs het strand 15 / 20 min. Mocht je handdoeken voor het strand of zwembad willen gebruiken kost je dit 3 euro ; je kunt ze ook inleveren voor schone . Iedereen doet hier zijn uiterste best om de gasten een zo prettig mogelijk verblijf te geven en dat lukt ze geweldig. Wij hebben hier ontzettend genoten op het prachtige Zakynthos !!

Prima hotel maar een paar +/- punten

Sander van de Ven
25-7-2018

Net één weekje thuis van dit hotel, prima verblijf gehad! Personeel erg behulpzaam, en doen echt alles voor je, echt super!!

De kamer was prima, behalve de badkamer, was aan de kleine kant waardoor dus heel de badkamer inclusief toilet nat wordt, want het water loopt langzaam af/ weg.

Het ontbijt was eenzijdig maar prima, het avond eten kan beter. Elke dag dezelfde salades, dat is wel jammer want je kunt er ontzettend veel anders mee doen, en de warme gerechten was de keuze beperkt maar wel oke.

Strand en boulevard zijn op loopafstand makkelijk te bereiken, echt super

Geweldig gastvrij hotel, super.

Lonneke
13-7-2018

Wij hebben nog nooit zo'n gastvrij hotel gehad. Wat werken daar een lieve mensen die alles voor je willen doen zodat je een geweldige vakantie hebt. Wij hadden een kamer op de 2 de verdieping op de hoek aan de ingang, het was er heerlijk rustig. Je hoorde ook niets van de kant van het zwembad en ook de kamers zijn niet gehorig. Het hotel ligt op een heuvel, lekker rustig niet in het plaatsje zelf maar wel overal dichtbij.wij hebben eigenlijk geen neatieve dingen.

D-reizen

fantastisch maar het avond eten moet beter

K
5-3-2018

Super kleinschalig hotel, enige minpunt was het avondeten, weinig keuze.

Top Hotel

J & A
3-10-2017

De medewerkers in het Hotel en het Hotel (met name locatie en omgeving) waren super. Verblijf was erg prettig. Ik zou dit Hotel zeker aanbevelen, zeker aan kritische Nederlanders. De ligging en de tuin met olijf bomen was super.Er zijn enkele kleine aandachtspuntjes maar die zijn zeer persoonlijk. Er liepen veel jonge katjes rond, zelfs in de eetzaal. De WIFI kwaliteit was beneden erg slecht. Het eten was goed en ruim voldoende,maar wat eenzijdig. Ik heb bij het dessert het IJS gemist ( ik ben gek op ijs). Jammer was dat de aanwezig jacuzzi niet verwarmd was.

Kluisje huren lijkt mij overbodig want geen misstand waargenomen. Een koffer met slot was in ons geval voldoende.

Echter de vriendelijkheid, de behulpzaamheid, de informatievoorziening en de gastvrijheid voeren absoluut de boventoon. Ik zou ieder Nederlanders dit Hotel aanbevelen.

een aanrader

Famillie Tindemans
28-8-2017

Dit hotel is geschikt voor 16 jaar en ouder. Op loop afstand van het gezellige drukke stad Laganas waar veel te koop is.

Geweldig

Dann
18-8-2017

Echt een super hotel met zeer vriendelijk personeel. Je krijgt bij dit hotel echt een familiegevoel. Het hotel ziet er heel netjes en modern uit. Goede rustige ligging en toch binnen 5 minuten op het strand.

Groen Hotel in Agios Sostis

Henk
8-7-2017

Leuk hotel voor p/m 8 dagen. Kamers waren niet erg groot en waren'' superior" wat inhield groot twee persoon bed airco heet water voorziening voor thee en oplos koffie. Veel trappen in hotel ,geen lift. Grote olijfboomgaard waar je heerlijk kunt relaxen . Hotel heeft alleen Hp. Het avondeten is pas om 19.30 uur.

Verder wordt er bijna geen eten weggegooid maar wat over is wordt verwerkt in gerechten van de volgende dag. Douche erg klein en met een regendouche met gevolg dat hele badkamer nat is incl. wc.

Super relaxed hotel met heerlijke mensen.

Robert
8-7-2017

Eten goed, personeel ok, ligging perfect, rustig maar overal dichtbij.

Familie-gevoel

BB
2-8-2016

Wij hebben 10 dagen verbleven in hotel Castelli. Super vriendelijk personeel , steeds klaar met een lach om je de beste vakantie te kunnen bezorgen.

Eten is vers (uit de moestuin en het 'boerderijtje' ) wat het heel leuk maakt. Misschien nét iets te weinig variatie en keuze. Ik ben vegetarisch en had vooral keuze aan salade maar elke dag salade is niets voor mij. Ook mijn vriend die vlees eet , hield het voornamelijk bij frietjes of spaghetti. Na 10 dagen word je dat wel beu. Het fruit in het hotel zelf was ook niet zo heel vers. Onze kamer zelf was dik in orde! Proper! Beetje aan de kleine kant , maar op vakantie zit je toch nooit op de kamer. Mooi zicht op het balkon.

Voor het eten komen wij misschien niet terug , maar zeker wel voor het personeel en de hygiëne en het zwembad en natuurlijk Zakynthos zelf!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelli in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.