Hotel Castelli

HotelWeer vandaag28°18°
Hotel Castelli
8,6

11 reviews over Hotel Castelli in het Nederlands

Super kleinschalig hotel, enige minpunt was het avondeten, weinig keuze.

Top Hotel

J & A
3-10-2017

De medewerkers in het Hotel en het Hotel (met name locatie en omgeving) waren super. Verblijf was erg prettig. Ik zou dit Hotel zeker aanbevelen, zeker aan kritische Nederlanders. De ligging en de tuin met olijf bomen was super.Er zijn enkele kleine aandachtspuntjes maar die zijn zeer persoonlijk. Er liepen veel jonge katjes rond, zelfs in de eetzaal. De WIFI kwaliteit was beneden erg slecht. Het eten was goed en ruim voldoende,maar wat eenzijdig. Ik heb bij het dessert het IJS gemist ( ik ben gek op ijs). Jammer was dat de aanwezig jacuzzi niet verwarmd was.

Kluisje huren lijkt mij overbodig want geen misstand waargenomen. Een koffer met slot was in ons geval voldoende.

Echter de vriendelijkheid, de behulpzaamheid, de informatievoorziening en de gastvrijheid voeren absoluut de boventoon. Ik zou ieder Nederlanders dit Hotel aanbevelen.

een aanrader

Famillie Tindemans
28-8-2017

Dit hotel is geschikt voor 16 jaar en ouder. Op loop afstand van het gezellige drukke stad Laganas waar veel te koop is.

Geweldig

Dann
18-8-2017

Echt een super hotel met zeer vriendelijk personeel. Je krijgt bij dit hotel echt een familiegevoel. Het hotel ziet er heel netjes en modern uit. Goede rustige ligging en toch binnen 5 minuten op het strand.

Groen Hotel in Agios Sostis

Henk
8-7-2017

Leuk hotel voor p/m 8 dagen. Kamers waren niet erg groot en waren'' superior" wat inhield groot twee persoon bed airco heet water voorziening voor thee en oplos koffie. Veel trappen in hotel ,geen lift. Grote olijfboomgaard waar je heerlijk kunt relaxen . Hotel heeft alleen Hp. Het avondeten is pas om 19.30 uur.

Verder wordt er bijna geen eten weggegooid maar wat over is wordt verwerkt in gerechten van de volgende dag. Douche erg klein en met een regendouche met gevolg dat hele badkamer nat is incl. wc.

Super relaxed hotel met heerlijke mensen.

Robert
8-7-2017

Eten goed, personeel ok, ligging perfect, rustig maar overal dichtbij.

Oude reviews (archief)

Familie-gevoel

BB
2-8-2016

Wij hebben 10 dagen verbleven in hotel Castelli. Super vriendelijk personeel , steeds klaar met een lach om je de beste vakantie te kunnen bezorgen.

Eten is vers (uit de moestuin en het 'boerderijtje' ) wat het heel leuk maakt. Misschien nét iets te weinig variatie en keuze. Ik ben vegetarisch en had vooral keuze aan salade maar elke dag salade is niets voor mij. Ook mijn vriend die vlees eet , hield het voornamelijk bij frietjes of spaghetti. Na 10 dagen word je dat wel beu. Het fruit in het hotel zelf was ook niet zo heel vers. Onze kamer zelf was dik in orde! Proper! Beetje aan de kleine kant , maar op vakantie zit je toch nooit op de kamer. Mooi zicht op het balkon.

Voor het eten komen wij misschien niet terug , maar zeker wel voor het personeel en de hygiëne en het zwembad en natuurlijk Zakynthos zelf!

Super!

Jerrine Vermeulen
22-7-2016

Ik heb met mijn gezin een heerlijke vakantie gehad. Spiros de hotel eigenaar is fantastisch! Vol tips, erg geïnteresseerd naar jou als gast en super lief. Tuintour op donderdag is een aanrader, het hotel heeft een mooie tuin vol fruit, kruiden en groente. Ook dieren heel leuk! En voor vertrek kregen wij zelfs een olijfboompje mee naar huis!

Heel Goed

Agatha
28-5-2016

Locatie was uitstekend, lekker rustig gelegen. Toch dichtbij strand, winkels en uitgaansleven. Kamers en bedden ook superieur. Luxe en Ruim . Goede douche. Flat screen t.v.

Ontbijt was uitgebreid , wel veel eieren en jam. Weinig variatie in fruit en vlees voor brood. Bijvoorbeeld een keertje verse aarbeien had wel lekker geweest. Gewoon wat meer variatie. We hadden half pension. Warm eten in buffetvorm was goed en voldoende variatie.

Prima plek

Ab Meijering
13-7-2015

Eenmaal bij het terras en zwembad achter heb je het gevoel in een oase te zijn, veel (hoog) groen om je heen. Accomodatie is goed onderhouden en schoon. Vriendelijk en attent personeel geleid door de altijd aanwezige eigenaar. We hadden logies en ontbijt dat voldeed, maar verwacht omeletjes ipv scrambled eggs etc. Kamers OK met Airco dat nodig was. 35+ graden. Zandstrand op 300 meter inderdaad maar kort en geen zacht zand. Hotel lag gelukkig op goede afstand van Lawaaiig Laganas centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Castelli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelli in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castelli scoort een 8.57 uit 10 op basis van 11 reviews.