NOOIT meer, enkel engelse jongeren.

Hotel Canadian

Bekijk alle reviews

Review geschreven door F.e.

NOOIT meer, enkel engelse jongeren.

F.e.
16-11-2011

ABSOLUUT geen aanrader voor niet-jongeren. Ga hier met je kinderen echt niet naartoe!! Wij zaten er als gezin met twee oudere kinderen, we waren werkelijk het enige gezin. We hebben het nog nagevraagd. Bij aankomst zat het zwembad vol met engelse jongeren. Het blijkt een hotel te zijn van engelse jongerenreizen. Wij zaten er midden in het hoogseizoen in juli, dus misschien dat er buiten dit seizoen wel gewoon gezinnen zitten. Gelukkig konden we na twee nachten ruilen naar een ander geweldig appartement (appartementen Bougainvillea). Normaal zijn wij niet van de beoordelingen schrijven, maar ik wil gezinnen er echt voor behoeden dit hotel te boeken in het hoogseizoen. Laganas is ontzettend luidruchtig met enkel dus engelse jongeren, discotheken, bars, enz in overvloed. Er zijn veel mooiere en rustigere plekken op zakynthos. Appartement zelf was wel netjes van binnen, nieuwe badkamer, niks op aan te merken.

Dus: NIET doen in het hoogseizoen!! ENKEL britse jongeren. ERG luidruchtig.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)