Hotel Canadian

7.7Goed

7 reviews over Hotel Canadian

• 2018
    8Henriëtte03-10-2018

Leuk, misschien zelfs voor herhaling vatbaar...

Pluspunten: Hotel lag dicht bij het strand, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Dan de wat mindere dingen die we misschien hadden kunnen weten als we alles gelezen hadden op de site maar dat hadden we niet gedaan dus we stonden voor enkele verrassinkjes. WC papier mocht niet door het toilet gespoeld worden, was voor ons de eerste keer Griekenland dus wij wisten van niets, moest in pedaalemmer. Wifi: 15 euro per week / Kluis: 25 euro per week / Airco: 5 euro per dag. Dagelijks schoon laken, hoefde voor ons niet, maar handdoeken kregen we maar eens in de 2/3 dagen. We waren er van zondag tot zondag. Laatste keer schone handdoeken op WOENSDAG! Dat was wel het meest slechte. Op tv 3 zenders, BBC, Grieks en Russisch. Bijna 2 dagen alleen de Russische kunnen ontvangen. Verder hebben we een fantastische vakantie gehad. We waren wel de enige Nederlanders in het Hotel, rest voornamelijk Engelsen, een verdwaalde Duitser en een enkel Pool.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

3F.e.16-11-2011

NOOIT meer, enkel engelse jongeren.

ABSOLUUT geen aanrader voor niet-jongeren. Ga hier met je kinderen echt niet naartoe!! Wij zaten er als gezin met twee oudere kinderen, we waren werkelijk het enige gezin. We hebben het nog nagevraagd. Bij aankomst zat het zwembad vol met engelse jongeren. Het blijkt een hotel te zijn van engelse jongerenreizen. Wij zaten er midden in het hoogseizoen in juli, dus misschien dat er buiten dit seizoen wel gewoon gezinnen zitten. Gelukkig konden we na twee nachten ruilen naar een ander geweldig appartement (appartementen Bougainvillea). Normaal zijn wij niet van de beoordelingen schrijven, maar ik wil gezinnen er echt voor behoeden dit hotel te boeken in het hoogseizoen. Laganas is ontzettend luidruchtig met enkel dus engelse jongeren, discotheken, bars, enz in overvloed. Er zijn veel mooiere en rustigere plekken op zakynthos. Appartement zelf was wel netjes van binnen, nieuwe badkamer, niks op aan te merken.

Dus: NIET doen in het hoogseizoen!! ENKEL britse jongeren. ERG luidruchtig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Kees Nieuwenhuizen23-08-2011

Fantastische plek

Appartement Canadian is lekker centraal gelegen met alles op loopafstand,inrichting is perfekt met elke dag schoonmaak en om de twee dagen schone handdoeken.Zwembad is ruim genoeg met voldoende ligbedden en bij de de bar zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aanwezig.Het eten is er perfekt met volop keuze van een ontbijt tot complete maaltijd. In de avond en nacht is er security aanwezig die voor de nodige nachtrust zorgen. Vanaf het appartement kan men diverse uitstapjes maken en strand is op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Dennis & Danielle25-07-2011

Prima prijs/kwaliteitverhouding

De drie sterren zijn terecht. Het appartement ziet er netjes en verzorgd uit. Het zwembad stelt niet veel voor, maar op vijf minuten loopafstand bevindt zich het zandstrand. Het complex bevindt zich in een redelijk rustige buurt. Men zegt dat het er onrustig kan zijn vanwege de Engelse jongeren, maar wij hebben hier nauwelijks last van gehad.

Laganas is voornamelijk een vakantieoord voor jongeren, de hoofdstraat zit vol met bars en discotheken. Wil je hier geen last van hebben, kun je het beste naar de boulevard gaan. Hier bevinden zich hele leuke eetgelegenheden, vooral the Isles en Caretta Caretta zijn een aanrader. Echt vriendelijk personeel en lekker eten! Het is aan te raden een dag een auto te huren en het eiland te verkennen.

Al met al hebben we een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7markos16-06-2011

prima prijs/kwaliteit

Wij waren juni/2011 hier,in het nieuwe gebouw. 2kamer appm.+ airco E6,00 p/d mooie badkamer en ruime slaapkamers en ruim balkon maar daar kon je pas s,avonds zitten i.v.m.de felle zon. Jammer, uitzicht op een scooterwerkplaats,elke dag schoonmaak.Genoten van de luidruchtige Engelse kids.Vriendelijk personeel. Wel lekker dicht bij het strand.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Willem en Annemiek Krabbenbos18-06-2010

Perfect

Zeer nette ruime kamers,worden elke dag goed schoongemaakt,met gratis tv en airco tegen geringe vergoeding.Ruim balkon met zitje.Klein eigen keukentje op kamer.Douche met douchecabine.Zwembad met voldoende ligstoelen met parasols.Bar annex restaurant met overdekt terras aan straatzijde,uitgebreide menukaart,zeer goed eten en heel vriendelijk personeel.Komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Willem en Annemiek Krabbenbos18-06-2010

Geweldige plek.

De apartementen hebben ruime kamers voorzien van gratis TV en airco kan gehuurd worden voor 5 euro per dag.Kamers worden elke dag schoongemaakt en de bedden opgemaakt,voorzien van keukentje met alle benodigdheden,douchcabine met halfronde schuifdeuren,groot balkon met zitje.Goede bedden.Alles zeer netjes.Groot zwembad met kinderbadje,voldoende ligstoelen met tafeltje en parasol.Aan het complex is een bar/restaurant met zeer vriendelijke eigenaar en personeel verbonden.Ontbijt vanaf 8 uur 's morgens tot wanneer je maar wilt met keuze uit Hollands,Engels of Grieks ontbijt.Kan de hele dag door broodjes bestellen voor de lunch,Gyros,Hamburger of broodje gezond enz.Ook een uitgebreide kaart voor het diner voor weinig geld.Overdekt terras met tv en groot scherm aan de straatzijde.Geen zoete witte wijn voor mijn vrouw,dan wordt dat gehaald.Geen bachlava,stapt op z,n scooter en haalt het in Zakynthos stad.Geweldige week gehad,komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart