Hotel California Beach

Hotel California Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag24°17°
8,1

16 reviews over Hotel California Beach in het Nederlands

Goed middeklasse hotel met een perfecte ligging

Judith
29-5-2006

Goed middeklasse hotel met een perfecte ligging. Heerlijk rustig in vergelijking met andere hotels en toch heel dicht bij zee, strand en de winkels/hotels. Eigenaresse was heel vriendelijk en behulpzaam en we hebben veel gelachen en gesproken aangezien ze erg goed Engels spreekt. Heerlijk zwembad en erg leuke barjongen. Lunch wordt niet sterk gepromoot , maar bij zwembad kan je heerlijke burgers eten. Kamers zijn erg ruim en al het noodzakelijke is aanwezig. Badkamers zijn schoon maar wel oud. Kortom goede uitvalsbasis met prima prijs en kwaliteitverhouding met goede service en grote kans op nachtrust.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

Wij waren de laatste gasten van dit seizoen en dat was te

M. Kuyper
26-10-2005

Wij waren de laatste gasten van dit seizoen en dat was te merken ook. De eigenaresse liep op haar tandvlees. Wij hadden de pech dat tijdens ons verblijf er een aardbeving was. Onze kinderen (14, 11) waren behoorlijk overstuur wat door de eigenaresse weg gewuifd werd met de opmerking dat deze beving niets voorstelde. De kamers waren netjes. Ontbijt stelde niets voor.Jam als beleg en om de dag kaas erbij. Het zwembad was al een poosje niet schoon gemaakt zodat zwemmen erin niet een optie was. Wij hebben daar wel voor betaald. Linnengoed werd 2x per week verschoond wat te weinig is.

Gereisd Anders in Wed Oct 26 2005 11:55:00 GMT+0000 (UTC)

Een zeer gehorig hotel, lawaai gaat de hele nacht door

j.kroezen
20-8-2005

Een zeer gehorig hotel, lawaai gaat de hele nacht door. Erg druk in de periode augustus, er waren heel veel drukke italianen en engelsen. Zeer eenvoudig, simpel ontbijt. Niet in verhouding met de prijs die er voor betaald moet worden. Wisseling handdoeken 2x per week, dit betekend dat je het van zaterdag tot woensdag met 1 grote en 1 kleine handdoek p.p. moet doen. Ze waren wit maar eindigden als grijs. Ligging is hartstikke gunstig t.o.v. strand, nog geen 20 meter. Maar wel ontzettend veel vuilnis/afval rondom het hotel, het stonk er behoorlijk met 35 graden. En oppassen: er wordt heel veel gestolen. Onze schoenen zijn van het balkon (2-hoog)gestolen.

Gereisd Anders in Sat Aug 20 2005 22:42:06 GMT+0000 (UTC)

Preisdaler

Mooi hotel, nette kamer, keken zelf uit op het strand, was

A vd Meer
30-6-2005

Mooi hotel, nette kamer, keken zelf uit op het strand, was vooral 'savonds de muziek van de restaurants op het strand met showtje van de griek die mensen naar binnen wilde halen maar beslist niet te harden ook niet tot middernacht. ontbijt was karig, kon wel zelf iets in de koelkast die beneden stond doen. Schildpadden gezien, de moeite waard om naar toe te gaan.Zit ong. in het midden van het strand wat 9 km lang is. als je op het strand staat met gezicht naar zee is het rechts het drukke gedeelte wat ook naar de hoofdstraat gaat, links word het steeds rustiger heerlijk om daar heen te gaan .Ideaal ook voor kleinere kinderen daar je een heel stuk in zee kan lopen terwijl het water laag is en geen kiezels.

Gereisd Anders in juni 2005

vrij simpel restaurant, wel goede service en een ligging.

miep
6-6-2005

vrij simpel restaurant, wel goede service en een uitstekende ligging. Direct aan het strand (100 meter) en op loopafstand van de stad, maar wel rustig gelegen. Vriendelijke bediening, simpel ontbijt. Kamer had wel wat beter gekund. Er zat een gat in de vloer bij het toilet, was niet zo'n fraai zicht.

Gereisd Anders in juni 2005
2004

Het is een mooi hotel en ligt aan een doodlopende weg wat

Toon Vogels
1-6-2004

Het is een mooi hotel en ligt aan een doodlopende weg wat erg gunstig is. (S'nachts erg stil en binnen 5 minuten lopen midden in de hoofdstraat). Het ontbijt is karig (ieder dag eitje en om de andere dag vlees en kaas). Hotel ligt nagenoeg aan het strand. Wij zijn er eind mei geweest en ondanks dat ik het niet verwacht had hebben we veel (grote) schildpadden gezien. De beste mannier om ze te bekijken is een waterfiets te huren en dan ongeveer 150 meter van strand rond te peddelen en op de bodem te kijken. Al je er een ziet kun je hem makkelijk volgen.

Gereisd Anders in juni 2004

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel California Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel California Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.