Hotel California Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag24°17°
8,1

7 reviews over Hotel California Beach in het Nederlands

2006

wij zijn in september in dit hotel geweest en ik kan maar

Corina
9-10-2006

wij zijn in september in dit hotel geweest en ik kan maar 1 ding zeggen, niet naartoe gaan! Reden: het is er smerig. Niet alleen zijn de kamers niet schoon, de badkamer en toilet zijn gewoon niet te betreden. Bar zwembad zeer ongezellig en ook daar is het vies. Ligging is super maar toch kies een ander hotel of beter nog neem een appartement. Brood is overal te koop en in de avond zijn er zat leuke restaurants om te gaan eten.

Gereisd Anders in Mon Oct 09 2006 10:01:29 GMT+0000 (UTC)

Zijn begin juli in dit hotel geweest, dat als je aankomt t

Theo
26-9-2006

Zijn begin juli in dit hotel geweest, dat als je aankomt denkt van dit is wel wat.Maar als je eenmaal binnen bent valt t allemaal toch wel een beetje tegen. Kamer was niet echt schoon en van de badkamer nog maar niet te spreken (schimmel op t badgordijn en muren een bad dat helemaal aangeslagen was door de kalk wat dan wel als voordeel had dat je niet op je giegel viel als je er instapt net antislip) De bediening ah zwembad was ook niet echt geweldig. Een echte aanrader om te gaan eten in de buurt is taverne Ambelos van Dimitris. Laganas is wel erg rumoerig en overbeladen met engelsen.

Gereisd Anders in Tue Sep 26 2006 19:06:56 GMT+0000 (UTC)
2005

Wij waren de laatste gasten van dit seizoen en dat was te

M. Kuyper
26-10-2005

Wij waren de laatste gasten van dit seizoen en dat was te merken ook. De eigenaresse liep op haar tandvlees. Wij hadden de pech dat tijdens ons verblijf er een aardbeving was. Onze kinderen (14, 11) waren behoorlijk overstuur wat door de eigenaresse weg gewuifd werd met de opmerking dat deze beving niets voorstelde. De kamers waren netjes. Ontbijt stelde niets voor.Jam als beleg en om de dag kaas erbij. Het zwembad was al een poosje niet schoon gemaakt zodat zwemmen erin niet een optie was. Wij hebben daar wel voor betaald. Linnengoed werd 2x per week verschoond wat te weinig is.

Gereisd Anders in Wed Oct 26 2005 11:55:00 GMT+0000 (UTC)

Preisdaler

Een zeer gehorig hotel, lawaai gaat de hele nacht door

j.kroezen
20-8-2005

Een zeer gehorig hotel, lawaai gaat de hele nacht door. Erg druk in de periode augustus, er waren heel veel drukke italianen en engelsen. Zeer eenvoudig, simpel ontbijt. Niet in verhouding met de prijs die er voor betaald moet worden. Wisseling handdoeken 2x per week, dit betekend dat je het van zaterdag tot woensdag met 1 grote en 1 kleine handdoek p.p. moet doen. Ze waren wit maar eindigden als grijs. Ligging is hartstikke gunstig t.o.v. strand, nog geen 20 meter. Maar wel ontzettend veel vuilnis/afval rondom het hotel, het stonk er behoorlijk met 35 graden. En oppassen: er wordt heel veel gestolen. Onze schoenen zijn van het balkon (2-hoog)gestolen.

Gereisd Anders in Sat Aug 20 2005 22:42:06 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel, nette kamer, keken zelf uit op het strand, was

A vd Meer
30-6-2005

Mooi hotel, nette kamer, keken zelf uit op het strand, was vooral 'savonds de muziek van de restaurants op het strand met showtje van de griek die mensen naar binnen wilde halen maar beslist niet te harden ook niet tot middernacht. ontbijt was karig, kon wel zelf iets in de koelkast die beneden stond doen. Schildpadden gezien, de moeite waard om naar toe te gaan.Zit ong. in het midden van het strand wat 9 km lang is. als je op het strand staat met gezicht naar zee is het rechts het drukke gedeelte wat ook naar de hoofdstraat gaat, links word het steeds rustiger heerlijk om daar heen te gaan .Ideaal ook voor kleinere kinderen daar je een heel stuk in zee kan lopen terwijl het water laag is en geen kiezels.

Gereisd Anders in juni 2005

vrij simpel restaurant, wel goede service en een ligging.

miep
6-6-2005

vrij simpel restaurant, wel goede service en een uitstekende ligging. Direct aan het strand (100 meter) en op loopafstand van de stad, maar wel rustig gelegen. Vriendelijke bediening, simpel ontbijt. Kamer had wel wat beter gekund. Er zat een gat in de vloer bij het toilet, was niet zo'n fraai zicht.

Gereisd Anders in juni 2005

2004

Het is een mooi hotel en ligt aan een doodlopende weg wat

Toon Vogels
1-6-2004

Het is een mooi hotel en ligt aan een doodlopende weg wat erg gunstig is. (S'nachts erg stil en binnen 5 minuten lopen midden in de hoofdstraat). Het ontbijt is karig (ieder dag eitje en om de andere dag vlees en kaas). Hotel ligt nagenoeg aan het strand. Wij zijn er eind mei geweest en ondanks dat ik het niet verwacht had hebben we veel (grote) schildpadden gezien. De beste mannier om ze te bekijken is een waterfiets te huren en dan ongeveer 150 meter van strand rond te peddelen en op de bodem te kijken. Al je er een ziet kun je hem makkelijk volgen.

Gereisd Anders in juni 2004

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel California Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel California Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.