Hotel California Beach

Hotel California Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag24°17°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor California Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Preisdaler
Preisdaler

2 reviews over Hotel California Beach in het Nederlands

prima hotel

De Wit
4-5-2018

De ligging van het hotel was perfect. Binnen 10 minuten ben je op de strip waar je flink kon gaan stappen, en binnen 2 minuten sta je ook op het strand. De bar bij het hotel biedt goedkope maaltijden aan die best lekker zijn. Ook het personeel is erg vriendelijk en is zelfs bereid de sleutel voor je bij de receptie te houden zodat je hem onderweg niet verliest. Een nadeel is echter wel dat dit hotel niet bedoeld is als feesthotel: na 12 uur 's avonds moet het dan ook stil zijn. Daarnaast hadden wij een mierennest in onze kamer, wat toch wat minder fris was. Ook is het ontbijt niet aan te raden. Verder worden de kamers goed schoongehouden en is dit een prima en gezellig hotel om je dagen door te brengen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Prima Hotel, Top Eiland

Thijsvdm
11-2-2018

Super mooi eiland met ontzettend veel activiteiten om te ondernemen. Het hotel voldeed, niet super bijzonder. Het bad had zijn beste tijd al wel gehad evenals de matrassen, maar er viel prima mee te leven. Het ontbijt stelde niks voor en de schoonmaaksters sloegen onze kamer nog wel eens over. Dit wat betreft de minpunten.

De ligging van het hotel was top, minuutje wandelen naar het stand waar het bij alle restaurantjes super gezellig is. Het zwembad bij het hotel was schoon evenals de ligbedjes. Daarnaast ligt dit hotel aan een relatief rustige straat, ik heb geen geluidsoverlast ervaren gedurende de nachten. De WiFi werkte prima en het koelkastje was handig.

Zelf hebben we veel activiteiten ondernomen, paar keer gevaren ect. Ik raad ook echt aan om dit te doen. Daarnaast kun je relatief goedkoop heerlijk eten en is men daar blij met Nederlanders.

Top vakantie gehad! Aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel California Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel California Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.