Hotel California Beach

20 reviews over Hotel California Beach

• 2018
    9Marijke25-08-2018

Fantastisch!

Het hotel heeft zeer eenvoudige kamers, met harde bedden, een kleine badkamer waar je je amper kan omdraaien, als je op het toilet wil zitten moet je je benen tegen de wastafel houden, een douche die overstroomt en waar geen douchekop voor is en als je pech hebt is je enige uitzicht een struik. Maar! Dit hotel heeft ook prachtig gerenoveerde kamers: een boxspring die heerlijk ligt, een prachtige badkamer met stortdouche, een top airco en zeezicht. Als je naar dit hotel wil gaan, boek dan een gerenoveerde kamer! Het personeel is ontzettend vriendelijk en bieden een uitstekende service. We hebben recensies gelezen over opdringerige katten, luidruchtige gasten en onvriendelijk personeel en daar kunnen we ons echt niet in vinden. Er zijn katten, maar die dringen zich totaal niet op, tijdens het ontbijt zijn ze niet eens te zien. Wij hadden gelukkig geen luidruchtige gasten. We hebben echt een heerlijk verblijf gehad!

• 8A.16-01-2018

Gastvrij personeel, rustig gelegen maar dichtbij clubs/winkels etc. In de buurt veel te doen, en een Nederlands sprekende gids zo goed als naast het hotel.

• Oude reviews

8Rolland09-05-2016

Heerlijk rustig hotel direct aan zandstrand

Wij vonden dit hotel prima ondanks reacties uit eerdere jaren. Heerlijk rustig en toch in het centrum van Laganas. Wat wij goed vonden was de gratis zonnebedjes en parasollen op het zandstrand voor het hotel. De kamers zijn eenvoudig en simpel ingericht maar voor de prijs welke wij betaalden aan de tour operator was alles zeer in orde. Ontbijt was niet erg uitgebreid maar toch prima. Voor een onze budget vakantie was het zeer in orde en tevens aan te raden.

• 8Goos24-08-2011

Prima hotel

Prima hotel en een vriendelijke familie die het hotel runt. De kamer was pas geschilderd en zag en prima uit. Het klopt dat niet alle dagen de handdoeken ververst werden. Wij hebben er mede dankzij het geweldig mooie eiland een heerlijke vakantie gehad.

• 3Dennis12-03-2008

Wij vonden het hotel zeer slecht. Vieze kamer, vieze badkamer, slechte bedden en vuil beddengoed. Meer dan eens moesten wij het ontbijt aan ons voorbij laten gaan daar er schimmel op de producten stond. De zoon van de eigenaresse gebruikte het hotel als speelhonk voor zichzelf en zijn verwende vriendjes. Wat was wel prettig aan het hotel? De rustige ligging, direct aan het strand en de gastvrije eigenaresse. Nooit meer dit hotel en nooit meer Zakynthos, beide zijn waardeloos. Helaas....

• 3Corina09-10-2006

wij zijn in september in dit hotel geweest en ik kan maar 1 ding zeggen, niet naartoe gaan! Reden: het is er smerig. Niet alleen zijn de kamers niet schoon, de badkamer en toilet zijn gewoon niet te betreden. Bar zwembad zeer ongezellig en ook daar is het vies. Ligging is super maar toch kies een ander hotel of beter nog neem een appartement. Brood is overal te koop en in de avond zijn er zat leuke restaurants om te gaan eten.

• 5Theo26-09-2006

Zijn begin juli in dit hotel geweest, dat als je aankomt denkt van dit is wel wat.Maar als je eenmaal binnen bent valt t allemaal toch wel een beetje tegen. Kamer was niet echt schoon en van de badkamer nog maar niet te spreken (schimmel op t badgordijn en muren een bad dat helemaal aangeslagen was door de kalk wat dan wel als voordeel had dat je niet op je giegel viel als je er instapt net antislip) De bediening ah zwembad was ook niet echt geweldig. Een echte aanrader om te gaan eten in de buurt is taverne Ambelos van Dimitris. Laganas is wel erg rumoerig en overbeladen met engelsen.

• 8Judith29-05-2006

Goed middeklasse hotel met een perfecte ligging. Heerlijk rustig in vergelijking met andere hotels en toch heel dicht bij zee, strand en de winkels/hotels. Eigenaresse was heel vriendelijk en behulpzaam en we hebben veel gelachen en gesproken aangezien ze erg goed Engels spreekt. Heerlijk zwembad en erg leuke barjongen. Lunch wordt niet sterk gepromoot , maar bij zwembad kan je heerlijke burgers eten. Kamers zijn erg ruim en al het noodzakelijke is aanwezig. Badkamers zijn schoon maar wel oud. Kortom goede uitvalsbasis met prima prijs en kwaliteitverhouding met goede service en grote kans op nachtrust.

• 7M. Kuyper26-10-2005

Wij waren de laatste gasten van dit seizoen en dat was te merken ook. De eigenaresse liep op haar tandvlees. Wij hadden de pech dat tijdens ons verblijf er een aardbeving was. Onze kinderen (14, 11) waren behoorlijk overstuur wat door de eigenaresse weg gewuifd werd met de opmerking dat deze beving niets voorstelde. De kamers waren netjes. Ontbijt stelde niets voor.Jam als beleg en om de dag kaas erbij. Het zwembad was al een poosje niet schoon gemaakt zodat zwemmen erin niet een optie was. Wij hebben daar wel voor betaald. Linnengoed werd 2x per week verschoond wat te weinig is.

• 5j.kroezen20-08-2005

Een zeer gehorig hotel, lawaai gaat de hele nacht door. Erg druk in de periode augustus, er waren heel veel drukke italianen en engelsen. Zeer eenvoudig, simpel ontbijt. Niet in verhouding met de prijs die er voor betaald moet worden. Wisseling handdoeken 2x per week, dit betekend dat je het van zaterdag tot woensdag met 1 grote en 1 kleine handdoek p.p. moet doen. Ze waren wit maar eindigden als grijs. Ligging is hartstikke gunstig t.o.v. strand, nog geen 20 meter. Maar wel ontzettend veel vuilnis/afval rondom het hotel, het stonk er behoorlijk met 35 graden. En oppassen: er wordt heel veel gestolen. Onze schoenen zijn van het balkon (2-hoog)gestolen.

0 tips over Hotel California Beach

0 vragen over Hotel California Beach

• RokenToegestaan
      • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand< 25 m
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart