Hotel California Beach

20 reviews over Hotel California Beach

• 2018
    9Marijke25-08-2018

Fantastisch!

Het hotel heeft zeer eenvoudige kamers, met harde bedden, een kleine badkamer waar je je amper kan omdraaien, als je op het toilet wil zitten moet je je benen tegen de wastafel houden, een douche die overstroomt en waar geen douchekop voor is en als je pech hebt is je enige uitzicht een struik. Maar! Dit hotel heeft ook prachtig gerenoveerde kamers: een boxspring die heerlijk ligt, een prachtige badkamer met stortdouche, een top airco en zeezicht. Als je naar dit hotel wil gaan, boek dan een gerenoveerde kamer! Het personeel is ontzettend vriendelijk en bieden een uitstekende service. We hebben recensies gelezen over opdringerige katten, luidruchtige gasten en onvriendelijk personeel en daar kunnen we ons echt niet in vinden. Er zijn katten, maar die dringen zich totaal niet op, tijdens het ontbijt zijn ze niet eens te zien. Wij hadden gelukkig geen luidruchtige gasten. We hebben echt een heerlijk verblijf gehad!

• 7De Wit04-05-2018

prima hotel

De ligging van het hotel was perfect. Binnen 10 minuten ben je op de strip waar je flink kon gaan stappen, en binnen 2 minuten sta je ook op het strand. De bar bij het hotel biedt goedkope maaltijden aan die best lekker zijn. Ook het personeel is erg vriendelijk en is zelfs bereid de sleutel voor je bij de receptie te houden zodat je hem onderweg niet verliest. Een nadeel is echter wel dat dit hotel niet bedoeld is als feesthotel: na 12 uur 's avonds moet het dan ook stil zijn. Daarnaast hadden wij een mierennest in onze kamer, wat toch wat minder fris was. Ook is het ontbijt niet aan te raden. Verder worden de kamers goed schoongehouden en is dit een prima en gezellig hotel om je dagen door te brengen.

Met vrienden

• 8Thijsvdm11-02-2018

Prima Hotel, Top Eiland

Super mooi eiland met ontzettend veel activiteiten om te ondernemen. Het hotel voldeed, niet super bijzonder. Het bad had zijn beste tijd al wel gehad evenals de matrassen, maar er viel prima mee te leven. Het ontbijt stelde niks voor en de schoonmaaksters sloegen onze kamer nog wel eens over. Dit wat betreft de minpunten.

De ligging van het hotel was top, minuutje wandelen naar het stand waar het bij alle restaurantjes super gezellig is. Het zwembad bij het hotel was schoon evenals de ligbedjes. Daarnaast ligt dit hotel aan een relatief rustige straat, ik heb geen geluidsoverlast ervaren gedurende de nachten. De WiFi werkte prima en het koelkastje was handig.

Zelf hebben we veel activiteiten ondernomen, paar keer gevaren ect. Ik raad ook echt aan om dit te doen. Daarnaast kun je relatief goedkoop heerlijk eten en is men daar blij met Nederlanders.

Top vakantie gehad! Aanrader!

Met vrienden

• 8A.16-01-2018

Gastvrij personeel, rustig gelegen maar dichtbij clubs/winkels etc. In de buurt veel te doen, en een Nederlands sprekende gids zo goed als naast het hotel.

• 2017
    8Elly02-05-2017

Kleinschalig hotel, in een paar stappen op het strand. Wel eenvoudige kamers maar super schoon.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Rolland09-05-2016

Heerlijk rustig hotel direct aan zandstrand

Wij vonden dit hotel prima ondanks reacties uit eerdere jaren. Heerlijk rustig en toch in het centrum van Laganas. Wat wij goed vonden was de gratis zonnebedjes en parasollen op het zandstrand voor het hotel. De kamers zijn eenvoudig en simpel ingericht maar voor de prijs welke wij betaalden aan de tour operator was alles zeer in orde. Ontbijt was niet erg uitgebreid maar toch prima. Voor een onze budget vakantie was het zeer in orde en tevens aan te raden.

• 8Goos24-08-2011

Prima hotel

Prima hotel en een vriendelijke familie die het hotel runt. De kamer was pas geschilderd en zag en prima uit. Het klopt dat niet alle dagen de handdoeken ververst werden. Wij hebben er mede dankzij het geweldig mooie eiland een heerlijke vakantie gehad.

• 3Dennis12-03-2008

Wij vonden het hotel zeer slecht. Vieze kamer, vieze badkamer, slechte bedden en vuil beddengoed. Meer dan eens moesten wij het ontbijt aan ons voorbij laten gaan daar er schimmel op de producten stond. De zoon van de eigenaresse gebruikte het hotel als speelhonk voor zichzelf en zijn verwende vriendjes. Wat was wel prettig aan het hotel? De rustige ligging, direct aan het strand en de gastvrije eigenaresse. Nooit meer dit hotel en nooit meer Zakynthos, beide zijn waardeloos. Helaas....

• 3Corina09-10-2006

wij zijn in september in dit hotel geweest en ik kan maar 1 ding zeggen, niet naartoe gaan! Reden: het is er smerig. Niet alleen zijn de kamers niet schoon, de badkamer en toilet zijn gewoon niet te betreden. Bar zwembad zeer ongezellig en ook daar is het vies. Ligging is super maar toch kies een ander hotel of beter nog neem een appartement. Brood is overal te koop en in de avond zijn er zat leuke restaurants om te gaan eten.

Anders

• 5Theo26-09-2006

Zijn begin juli in dit hotel geweest, dat als je aankomt denkt van dit is wel wat.Maar als je eenmaal binnen bent valt t allemaal toch wel een beetje tegen. Kamer was niet echt schoon en van de badkamer nog maar niet te spreken (schimmel op t badgordijn en muren een bad dat helemaal aangeslagen was door de kalk wat dan wel als voordeel had dat je niet op je giegel viel als je er instapt net antislip) De bediening ah zwembad was ook niet echt geweldig. Een echte aanrader om te gaan eten in de buurt is taverne Ambelos van Dimitris. Laganas is wel erg rumoerig en overbeladen met engelsen.

Anders

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand< 25 m
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart