Hotel Cactus

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Prima voor jongeren

Rachel, 17-1-2018

Het hotel ligt super centraal, dichtbij de barstreet, dichtbij het strand, dat was alles war wij als 7 meiden nodig hadden. Echter was het appartement niet heel spectaculair, niet bijzonder. De douche was veel te klein, maar de buitendouche was ook prima en veel gezelliger met zijn alle. Er hangen bij deze douche ook vruchten in de boom, heerlijk. mini supermarktje zit er naast. Kortom prima als vriendengroep, zou er nooit met mn partner heen gaan

Personeel Cactus maakte vakantie nóg specialer

Saskia Hoekman, 7-9-2017

Hotel Cactus is een echt rechttoe rechtaan hotel. Een perfecte uitvalshoek om ALLE hotspots van het eiland te verkennen zonder te veel moeten betalen aan luxe (laten we immers wel wezen.. op een eiland als Zakynthos is het zwembad en de locatie het belangrijkste). Het hotel en haar faciliteiten zijn simpel maar prima. Het attente barpersoneel die dag en nacht voor je klaarstaan voor drankjes, eten en reserveringen van taxi's en excursies maakte onze vakantie vele malen specialer. Een ontzettend warm verblijf.

Tripadvisor en Google Now hebben het in dit geval aan het rechte eind. Zij geven perfect aan welke hotspots je moet bezoeken op Zakynthos. Een aanrader: huur een jeep. Een heeeeerlijke manier om het eiland te verkennen en veel veiliger én comfortabeler dan een quad.

Let op: Laganas is een populaire vakantie bij de Engelse jongeren in juli en augustus. Ben jij hier absoluut niet van, dan is het verstandig om in een andere stad op Zakynthos te verblijven.

Ideaal voor jongerenvakantie

Dennis van de Wetering, 15-8-2017

Het appartement ligt dichtbij de barstreet en het strand. Naast het appartement bevinden zich diverse supermarkten, een Subway, scooterverhuur e.d. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het appartement beschikt over een mooi zwembad en een leuke bar. De kamers zijn erg basic, maar omdat je altijd buiten bent, maakt dat niet veel uit. Langs het strand zitten een paar leuke restaurants, vooral Balsamico is erg goed. Rond het appartement is veel muziek en veel jongeren, daarom erg geschikt voor een jongerenvakantie.

Super

Sophie, 16-7-2017

Prima kamers, bedden kunnen beter maar je hebt er echt geen last van. Omdat het zo warm is ben je toch de hele dag buiten of bij het zwembad. Het personeel is ontzettend leuk en gastvrij. Onze eerste kamer was echt niet voor 4 mensen, maar we kregen na dit aangegeven te hebben de volgende dag al een nieuwe grotere kamer. Je hebt genoeg ruimte om te zitten beneden en wij hebben geen last gehad van buren o.i.d. Zelfs alle Engelse jongeren zijn ons meegevallen hier. Je zit op loopafstand van het strand en the strip en het is er heerlijk. We zouden iedereen dit aanraden!

Leuk appartement

K, 28-9-2011

Leuk appartement met een mooie ligging, dichtbij het strand en de hoofdstraat. Aardige eigenaar, kregen direct wat drinken aangeboden toen we aankwamen. Verder kregen we een paar keer nieuwe handdoeken. Eten hebben we daar niet gedaan, genoeg restaurantjes in de buurt, aanrader is sowieso Ponderosa. Ook Mambo is erg leuk, nederlandse eigenaren waar zelfs kaassoufflés en frikandellen verkrijgbaar zijn + gratis wifi. Kamer was verder niet erg groot, je bed staat naast de eettafel, maar als het zo warm is zit je toch bijna niet in je appartement. Vooral een aanrader voor jonge(re) mensen, veel lawaai, de hele dag door en het stopt pas laat. Je kan wel heerlijk zonnen bij het zwembad, waar ook de hele dag muziek wordt gedraaid.

We hebben een aantal aanbieders voor Cactus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cactus in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cactus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cactus scoort een 8.28 uit 10 op basis van 5 reviews.