Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag18°11°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Andreolos - Andreolas voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Andreolos - Andreolas in het Nederlands

Niet voor herhaling !

MenG
16-8-2009

Laten we beginnen met de positieve punten. Het hotel ligt pal aan zee, prachtig ! Vanaf het terras waar je eet kijk je over de zee. Kamers waren schoon en als je middenin of boven zit dan heb je ook nog redelijk uitzicht. Dan helaas de negatieve punten: Het ontbijt was echt ondermaats, iedere dag ( 15 dagen) hetzelfde ( o nee 1x kaas gehad..) en dat was stokbrood ( soms oud), eieren ( regelmatig blauw), perzikken uit blik, aardbeien jam, ham, cornflakes en wij vonden vieze koffie, thee en aanmaak ! jus d'orange. Geen kluisje op de kamer, maar bij receptie ( 45,- voor 15 dagen) airco kost 105,- komt er ook extra nog bij en eventueel koelkast 84,- voor 15 dagen. Personeel stinkt en is absoluut niet behulpzaam. Tenslotten vonden wij het erg gehorig, meer dan gemiddeld. ( gelukkig altijd oordoppen mee! ) Al met al was het een prachtige langszaam aflopende zee voor de deur, maar daar was het dan ook mee gezegd. Geen hotel om aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2009

Je kunt er slapen en de kamer is schoon. Daarmee is ook alles gezegd. Het ontbijt is zeer matig. Tien dagen lang werd het volgende geserveerd: Koffie, thee, 1 soort witbrood, perzikjam, gekookte eieren en perzikken uit blik.

Gereisd met partner in juli 2009
2005

Hoi, we zijn hier in sept

Jeannette en Leo
8-9-2005

Hoi, we zijn hier in sept. 2001 geweest. We vonden de service van het hotel goed. Hotel en kmrs binnen ook best mooi. Ontbijt is ook goed. Vond zelf alleen het zwembad niet zo leuk. Klein vierkant zwembad, enigszins verhoogd gelegen zonder enkel stukje groen. Hier moet je van houden. Gingen daarom vaak naar zwembad bij Plaza II tegenover app.complex Timos waar mijn zusje verbleef. Andreolas is ligt wel een eind van het centrum af. Over de weg achterlangs ruim 3 kwartier lopen, over het strand een half uur.

Gereisd anders in september 2005

Prima hotel

Arjan en Priscilla
5-8-2005

Prima hotel. Direct bij het strand en op loopafstand van de winkels, restaurants etc. Vriendelijk personeel.

Gereisd anders in Fri Aug 05 2005 15:34:19 GMT+0000 (UTC)
2004

Ligt op loopafstand van het centrum, net ver genoeg om geen last van verkeer etc. te hebben. Ontbijt netjes verzorgt. Elke ochtend ontbijten buiten op de veranda. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd anders in augustus 2004

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andreolos - Andreolas in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andreolos - Andreolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.