8,8

38 reviews over Hotel Anastasia Beach in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar.

Herman en Geke Boshoeve,
20-9-2018

Hotel is niet rolstoelvriendelijk, maar gelukkig zijn wij goed ter been. Mooie en schone kamer, met zeezicht. Echt genieten. Ontbijt was echt goed, maar eenvoudig. Lekker eten, zowel op het aangrenzende terras als ook op andere locaties. Zeer aardige mensen in de bediening.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Matige accomodatie, goede ligging

Laura
8-10-2015

De ligging van het hotel is erg goed. De klantvriendelijkheid was matig, het eten was erg slecht. In de bakken lag overal een laag vet en elke dag bijna hetzelfde. Naar mijn idee was het ook niet vers. De kamers waren redelijk: de douche vooral erg klein en je voelde veren van het bed. Verder was het niet schoon.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verassend slecht

grijm
27-8-2015

De ontvangst was al zeer onvriendelijk. Overwegend zeer onvriendelijk en onbehulpzaam personeel. Wifi (dus niet gratis) belachelijk duur en slecht. Slechte zwaar verouderde kamers, handdoeken waar je je hond nog niet mee afdroogt, drollen van de hele bovenverdieping, vieze lakens, eten te smerig voor woorden, slechte all-in. Het hotel verdient als geheel een welverdiende zware onvoldoende. Absolute afrader.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Anastasia Beach voor je op een rij gezet:

Ach..het was er wel okee

corina_bouwman
4-6-2015

Plusjes...schone kamer, aardig personeel, mooi uitzicht over de zee, dichtbij Zakynthos stad en vliegveld, zeer vriendelijke hostesses van touroperator, net 10 minuutjes buiten uitgaansgebied maar wel voldoende horecazaakjes/winkeltjes rondom, prima zwembad. Minnetjes...all inclusive bedroevend (oud grieks brood, avondeten smaakloos en koud, geen hapje tussendoor), beter ga je naar de schone en goedgevulde supermarkt naast het hotel voor broodjes en beleg en de leg-je-handdoek- neer-om-zeven-uur-mensen Ggggrrrr, piepkleine douchecabine, dun en hard matras.

Gereisd met vrienden in mei 2015

mooie ligging maar hotel zelf valt tegen

Marijke
15-8-2014

De ligging van het hotel was voor ons perfect. Heerlijk aan het strand en dichtbij de drukte maar voldoende rust. Uitgaansleven loop je binnen een kwartiertje heen. Het hotel ziet er verzorgd uit. Wij vonden de kamers wat tegen vallen. Ze waren redelijk schoon, zeer slechte douche, bedden vrij hard en de douche cabine is echt te klein. Je kan je kont amper keren. Ze zijn bij ons 3x wezen kijken voor de douche (geen warm water of überhaupt geen water) maar ze hebben maar twee boilers dus kunnen het water niet warm krijgen voor alle gasten. Het ontbijt stelt helemaal niks voor, dus verwacht maar niks. Weinig keus en niet altijd vers. Vakantie was super mooi maar die maak jenatuurlijk zelf.

Gereisd met partner in Sun Jul 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Anastasia Beach heeft een prachtige ligging. Zwembad bij het hotel, trappetje af en je staat op het strand. Ideaal.

Kamer (412) viel echter tegen. Inrichting erg basic, en soms wat slechte afwerking (stopcontact die half los hing). Bed was aardig hard. Kamer werd wel keurig schoongemaakt iedere dag + schone handdoeken.

Douche was koud, heel soms eventjes warmwater gehad. Douchecabine was ook erg klein (80x80cm denk ik?).

Verder moet overal voor betaald worden zoals wifi, koelkast, airco. Gelukkig bij restaurantjes gewoon gratis wifi (wel overal met wachtwoord dus even vragen aan ober). Betalen voor wifi is ouderwets. Vreemd dat er voor koelkast betaald moet worden. Deur zat vergrendeld met slotje, maar koelkast draaide wel gewoon. Kost ze dus alsnog stroom, maak het dan gewoon gratis?

Wij hadden verblijf+ontbijt. Ontbijt viel ons zwaar tegen. Erg basic en niet heel lekker. Blij dat we avondeten gewoon buiten de deur deden. Avondeten voor 2pers gem. 25e

Gereisd met partner in augustus 2014

Perfect gelegen matig hotel

Sandra
19-5-2014

Perfect gelegen aan leuk zandstrand. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt en diner slecht. Wij raden aan brood en beleg te kopen bij de bakker/supermarkt óf te eten bij het naastgelegen buitenrestaurant Caretta Caretta: tamelijk goed eten en zeer vriendelijk personeel. Laganas bestaat uit 2 hoofdstraten vol schreeuwerige neonreclame en restaurants/bars waar je continue wordt lastiggevallen door proppers . De restaurants serveren allemaal hetzelfde vette typische toeristenvoedsel: pizza, pasta, patat, slecht bereid Grieks eten. Kamers niet bijzonder schoon, de douche is zeer klein maar heeft wel een goede waterstraal. De kamers zijn buitengewoon gehorig, waardoor je last kunt hebben van snurkende buren. WiFi, een (aftandse) koelkast, airco of extra handdoeken tegen extra betaling ter plaatse. De meeste kamers zijn gelegen rond de binnentuin waar een loopbrug van vlonders ligt, hetgeen veel lawaai veroorzaakt als er 's nachts hotelgasten met koffers arriveren of vertrekken.

Gereisd met partner in mei 2014

Net terug van een verblijf van 13 dagen in dit hotel. We hebben een heerlijke vakantie gehad hier. De ligging is ideaal, rustig gelegen en direct aan het mooie zandstrand. De drukte is snel op te zoeken. We hadden logies en ontbijt. Het ontbijt was soms vers en soms niet. De koffie is er niet te drinken (slappe bak). De kamers zijn prima en schoon. Worden elke dag schoongemaakt+schone handdoeken. Wel harde matrassen, maar wij vinden dat fijn dus prima geslapen. Aardige medewerkers en ze willen je overal mee helpen. We hadden eerst een kamer aan de straat kant, maar vonden dat te rumoerig. Andere dag een andere kamer gevraagd en binnen een uur was dat al geregeld, perfect! Het zwembad is ook prima, alleen de ligbedden zijn erg slecht (gescheurd of hele diepe doorlig plekken/kuilen) en zijn aan vervanging toe. Het hotel is geen 4 sterren waard maar 3 sterren. Voor de airco moet je betalen en voor wifi ook, maar er zijn genoeg restaurantjes of barretjes waar dit gratis kan.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prima hotel!

Martine
21-7-2013

Samen met mijn moeder ben ik hier 8 dagen geweest. De ligging was echt perfect, recht aan zee met een prachtig uitzicht. De service was goed. Elke dag werden onze kamers schoongemaakt en kregen wij nieuwe handdoeken. Wij hadden alleen ontbijt genomen. Het eten vonden wij wel slecht. Dat stelt echt heel weinig voor. Voor all inclusive zou ik hier zeker niet gaan zitten. De kamers zijn verder prima wel klein maar wel schoon. Alleen moet je wel rekening houden dat je voor je kluis, airco en koelkast apart moet betalen. Wij hebben dit niet gedaan, was prima te doen zonder! Verder vond ik de mensen achter de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Dit is een aanrader als je een perfecte, rustige locatie wilt en niet uitgaat van teveel luxe. Prima plek!

Gereisd anders in juli 2013

direct aan zee,kamer en eten matig.

Ria Holtmaat
10-7-2013

Hotel direct aan zee, mensen vriendelijk. Maar de bedden veel te hard, en douche-cabine te krap, (hoe kunnen stevige mensen zich hierin douchen?) Ontbijt is karig, droog brood, weinig keus. Hoorde veel klachten over avondeten, je kan veel beter in Laganas aan het strand gaan eten, is niet duur, wel goed. wifi en internet ticket kun je kopen, maar slecht bereik, en opstarten van computer duurt erg lang, en heeft griekse tekst bij opening van scherm. Jammer, alles moet je bij huren:koelkast/kluis en airco . Jammer van dit alles, want het hotel staat op een 100 meter van strand.

Gereisd met partner in juli 2013

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anastasia Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anastasia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.