Géén boekingskosten

• 10Natuur
  • 7.8Inrichting
  • 7.9Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Anadiomeni

• 10Willem en Ineke01-10-2021

Top locatie vriendelijke eigenaren lekker rustig

Prima locatie zeer vriendelijke eigenaren zeer schoon om de dag wordt er schoongemaakt als je iets nodig hebt dan regelen ze het voor je. Supermarktjes voor de deur en 150 meter vanaf een breed zandstrand. Rustige locatie.

• 10Natuur
  • 9Lucy03-09-2021

Top locatie

Fijn complex met prima zwembad. Wij hadden n kamer op de 1e verdieping, balkon aan zwembadzijde, lekker rustig. Alles was prima schoon, om de dag schoonmaak en nieuw beddengoed en handdoeken. Keuken stelt niet veel voor, maar dat is geen probleem als je voor €40 met zijn tweetjes kunt eten 's avonds. Douche is klein, maar met douchegordijn, dus wordt niet de hele badkamer nat. Maar n klein eindje lopen naar t strand, voor €6.00 2 bedjes en n parasol. Het strand nodigt uit tot een wandeling, Kalamaki ligt op 2 km , daar kun je aan t strand goed lunchen! In de buurt van appartement zijn ruim voldoende leuke restaurantjes waar je voor n klein prijsje goed kunt eten. Anadiomeni ligt in het rustige deel van Laganas, voor meer reuring ben je met n kleine wandeling op de strip.

• 8Ruimte
  • 8Roos29-06-2019

Perfecte ligging, prima hotel, fijn zwembad

Fijne ligging, genoeg winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Strand paar minuten lopen. Wil je drukte, gezelligheid en vertier? Dan ga je bij het strand naar rechts, waar je bedjes,kano's, waterfietsen en bootjes kunt huren. Wil je rust en mooie uitzichten? Dan ga je naar links. Na ongeveer 5 minuten lopen kom je geen bedjes, restaurantjes en winkeltjes tegen, dus ga niet midden op de dag, dat is echt te warm. Leuk om een keer over het strand naar Kalamaki te lopen. Je kunt ook de andere kant op lopen, naar het rustige Agios Sostis. Je loopt langs het haventje en het eilandje met de brug. Kom je 's morgens rond 8 uur in het haventje, dan heb je grote kans om schildpadden te spotten, die op de vis van de terugkerende vissersboten afkomen. Het appartement zelf is prima. Ik had uitstekende bedden en kon me prima redden met het weinige (genoeg) keukenbenodigdheden. De 3 zussen/eigenaressen zijn schatten en de nachtportier is een topper!

• 6Florence N02-12-2018

Voor een korte periode was het redelijk/goed.

Het wordt appartement genoemd. Er is dan ook een slaapkamer, badkamer en iets wat keuken genoemd wordt. Hier kun je je amper bewegen. Er staat een heel kleine ovalen tafel met 2 stoelen. Deze stoelen hebben we eruit gezet om ruimte te creëren. Ook de slaapkamer was aan de kleine kant. Weinig kastruimte en de koffers konden er ook niet staan. Wel een mooi ruim, overdekt terras/balkon. Wij hadden het terras/balkon op begane grond aan de kant van het zwembad. Helaas stonden pal voor ons terras/balkon zitjes van de poolbar. Hier gingen regelmatig mensen zitten roken, zodat wij niet rookvrij op ons eigen terras/balkon konden zitten. Grote supermarkten achter het complex. Zwembad was goed. Personeel vriendelijk. Wij waren 5 dagen op Zakynthos om onze dochter te bezoeken. Daarom was het te doen. Een volledige vakantie zou ik hier niet boeken.

• 7Marc24-09-2018

Redelijke studio met prima ligging

Redelijke maar verouderde studio. We hadden harde bedden en je voelde de vering zitten. De douche kon niet worden opgehangen wat vrij onhandig is. Keuken is eenvoudig met een paar simpele pannen. Wel een nieuwe koelkast met vriesvak aanwezig. Hygiëne was in orde en om de dag schone handdoeken. Klein zwembad aanwezig. Gastvrije en aardige mensen/eigenaren. Ligging was voor ons ideaal. Op 100m van het strand, en in de straat supermarktjes, pinautomaat en eet-tentjes. Als ze de kamers zouden vernieuwen echt een aanrader!

• 8Rietveld/ van Winden21-09-2018

Sunset cruise van touroperator is aanrader!

Fantastische ligging, vriendelijk personeel, goede schoonmaak! Kleine badkamer.

• 8Fenna22-08-2018

Geweldige ligging, prima appartement

Net terug van een weekje Anadiomeni, wij hebben een super vakantie gehad! De ligging van het appartement is top, in het levende Laganas maar toch weg van de drukte. Wij hebben totaal geen last gehad van 'zuipende' jongeren. Mooi strand met heel veel gratis bedjes op 2 minuten afstand. Ook heel veel restaurant op loopafstand, eten was erg goed! Het appartement zelf was niks aparts, maar dat hoef je ook niet te verwachten voor de prijs. Goede keuken en mooi terras/ balkon. De bedden zijn echter wel erg hard, je ligt op de veringen. Verder is de douche erg klein en moet je de douchekop zelf vasthouden, het water was wel warm. Tip: neem een verlengsnoer mee, er zijn heel weinig stopcontacten in het appartement aanwezig. Bij de receptie is altijd iemand aanwezig die je overal mee helpt, zoals het bellen van de taxi. Dit was erg prettig! Over het algemeen een hele fijne vakantie gehad met een paar kleine nadelen.

• 8LiekeB10-09-2017

Relaxte vakantie

Heerlijke vakantie gehad. De appartementen hebben een rustige ligging maar je zit toch dichtbij de barstreet (800 meter). Strand op 150 meter afstand van de appartementen. Supermarktjes en pinautomaat liggen precies voor de appartementen. Zo kon je zelf je lunch of ontbijt regelen. Koelkast en simpel kookstel aanwezig in het appartement. Rustig complex waar voornamelijk Nederlanders en Zweden verblijven.

Een nadeel van Anadiomeni was de ontzettend kleine badkamer, en de douchekop die je zelf vast moest houden.

Kamers en zwembad werden goed schoon gehouden. Bij het zwembad waren ook steeds voldoende bedjes beschikbaar.

Al met al een aanrader als je niet in de drukke barstreet wil zitten maar wel van Zakynthos wil genieten!

• 10fam. de Putter07-10-2016

fantastische appartementen

In augustus zijn we met z'n vijven in twee appartementen in Anadiomeni geweest en het was fantastisch. We hadden om 2 appartementen naast elkaar op de begane grond en bij het zwembad gevraagd en dat hebben we ook gekregen. Mooie, ruime, rustige en goed schoongehouden appartementen door vriendelijke eigenaar en personeel. De appartementen liggen in een rustige buurt van Laganas met een supermarkt en pinautomaat aan de overkant van de straat. Het strand ligt op slechts 100 meter. In de buurt zijn voldoende restaurants en de hoofdstraat is op loopafstand.

• 8Jasmijn05-09-2016

Heerlijke vakantie gehad

In Juli zijn mijn vriend en ik 2 weken op vakantie geweest naar zakynthos, in studio's anadiomeni. Van te voren wist ik niet goed wat ik moest verwachten, maar het was er top. Prima studio met een badkamer (douch is klein), aparte keuken en een slaapkamer + balkon. Het balkon had uitzicht op het zwembad. Vriendelijk personeel. Rondom het complex meerdere supermarktjes, binnen 3 minuten lopen op het strand en 10 à 15 minuten naar het centrum. Naast de studio's is een leuke, gezellige bar; hawaiian club (aanrader!)

Appartement Anadiomeni info

• Adresgegevens