Appartement Aktipis

Meer appartement info

126 reviews over Appartement Aktipis

• 10tine lia30-09-2010

altijd terug

het is er heerlijk lekker aan het strand Zijn er nu 2 keer geweest ga zeker terug mensen zijn er heel vriedelijken de de obers zijn klassen

Gereisd met vrienden in september 2010

• 10andre23-08-2010

gewoon super

gewoon een giga gezellig complex niet te groot maar alles wat er is is gewoon super. nette kamer met bed en badkamer,keukentje en balkon die netjes wordt schoongemaakt. giga super restaurant waar je heerlijk kunt eten. en een bar waar je overdag je tussendoortjes kunt nuttigen en s'avond's heerlijk op het terras kunt zitten. personeel wat altijd vriendelijk en behulpzaam is. wat wens je nog meer op vakantie. gewoon super

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7Roderick Roggveen22-07-2010

Jammer van de Engelse

Goed appartement + ligging. Zeer vriendelijke mensen die werken in het restaurant tasos. Vergeleken met Nederland goedkoop eten maar zeker niet ten koste van de kwaliteit. Hele eiland staat in het teken van de Engelsen. Deze engelsen houden ervan om te schreeuwen wanneer ze dronken zijn en gaan voor aktipis op het strand zitten en daar heb je last van. Het verpest je vakantie zeker niet maar is gewoon vervelend.laganas is gewoon voor Engelse en niet leuk voor Nederlanders om uit te gaan of lekker over de straat te lopen en wat te drinken.

Gereisd met partner in juli 2010

• 6H & R06-07-2010

Als Last Minit (€ 199,= 8 dagen te doen)

Mooie ligging. Inrichting primitief. Veel geluidsoverlast 's nachts van Engelse jeugd, die alles doen waar je normaliter niet eens aan durft te denken. Als je aan denkt wil de je volgende dag de zee niet meer in. Je moet wel met een raam en deur open slapen, anders is het veel te warm. Dit kan je het appartement misschien niet aanrekenen, maar je ontkomt er niet aan wanneer je aan de voorkant slaapt.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Fedor en Hilde19-05-2010

SUPER!

Wij zijn in onze meivakantie 15 dagen verwend door al het vriendelijke personeel van Tasos Taverne inclusief de cocktailbar! De appartementen zijn simpel, maar prima te doen. De locatie is perfect en het eten & drinken heerlijk! We willen al het personeel bedanken voor de geweldige vakantie!! Als we nog een keer naar Zakynthos gaan dan is dit zeker onze eerste keus! Groeten aan Jorgos, Esther, Babis, Jannis, Pieter en Hector!

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Manon11-02-2010

Super leuk appartement pal aan het strand!

Het appartement ligt pal aan het strand en dicht bij de hoofdweg van laganas met leuke cocktail barretjes en discotheken. Ook vind je in de buurt leuke restaurantjes zoals mambo met o.a. Nederlandse eigenaren.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 6J . de Vos07-01-2010

De locatie is prachtig pal aan het strand

De appartementen op de begane grond zijn vrij klein en hebben geen uitzicht, ons tweekamer appartement bevond zich boven het restaurant van Tasos , met een grandioos uitzicht over de baai. De inrichting is minimaal, maar dat is in Griekenland vrij normaal is onze indruk. Bij Tasos kun je lekker en voor een redelijke prijs eten. Zakynthos is een prachtig eiland, met mooie stranden en veel leuke plekjes. De jeep safari is een aanrader. Super vakantie gehad met prachtig weer.

Gereisd met partner in augustus 2005

• 7gerda van der burgt06-10-2009

geweldig

WIJ KOMEN ER TWEE KEER IN EEN JAAR VANAF 2005 We hebben erg veel gezien van het eiland. vanaf kiri heb je een prachtig uitzicht. ook de rondvaart is een aanbeveling. het eten bij tasos is goedkoop en heerlijk vriendelijke obers. Oook zakyntosstad is erg mooi.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Britt Huiberts09-08-2009

heel eenvoudig maar helemaal top

ligt pal aan het strandje. Wij hadden gelukkig een kamer aan de zijkant anders word je gek van herrie. (dronken engelsen) het is klein, eenvoudig en simpel maar voor een weekje zon was het perfect.

Het restaurant want ervoor zit " Tasos" is een echte aanrader. heerlijk eten voor weinig geld.

we hebben een super week gehad alleen jammer van de bedden... de veren van de matrassen stonden bij thuiskomst nog in mijn rug haha.

Zakynthos hebben we nu wel gezien, op naar het volgende eiland

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Anne Marie11-06-2009

Goed, dicht bij de stad

Het appartement is erg klein, maar wel schoon en centraal gelegen. De keuken stelde weinig voor met het twee-pits gasstel. Zakynthos was een mooi eiland alleen jammer van de Engelsen. Die waren 's middags al zat en zorgden voor de nodige overlast. Maar daar kan je dit appartement echter niet op aankijken. Leuk terras bij het appartement.

Gereisd met vrienden in juli 2006

Appartement Aktipis info