Appartement Aktipis

Appartement info

Meer appartement info

126 reviews over Appartement Aktipis

• 9Barathi12-07-2014

Gastvrij en een heerlijke keuken

We hadden het geluk dat we een zee zicht hadden .. (De kamers zijn zeer sober en voor 2 personen klein, bij slechter weer echt heel erg klein ..en qua opberg ruimte en comfort ook niet te veel eisen stellen ! Maar zakynthos staat bekend om zijn heerlijke klimaat en de vele things to do stuff .. Dus buiten leven is het credo ! Het restaurant en natuurlijk onze kok en zijn koks hulpen en de geweldige lieve eigenaars en hun staff zijn echt formidable.. Een top vakantie gehad mede dankzij de ongedwongen en oprechte gastvrijheid ... Dus voor al die gene die heen gaan ..ga en geniet en laat je verwennen..wij zijn inmiddels griekenland ondekkers geworden en gaan er volop op. Uit ..(maar komen zeker nog een keer terug bij aktipis in laganas

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Leonie Jansen18-02-2014

Heerlijke vakantie gehad

Veel uitstapjes gemaakt, maar bij terugkomst werden we iedere keer weer heel vriendelijk ontvangen. Het eten in het restaurant was geweldig lekker!! Vanuit je bed de zee in duiken? Perfecte Locatie! Ook veel clubs (en jongeren) om de hoek!

Gereisd met partner in september 2013

• 8Marieke30-09-2013

Heerlijke vakantie

Studio's zijn zeer eenvoudig.Er stonden 3 bedden, kast en kaptafeltje, klein aanrecht met koelkast,en een elektrische kookplaat. Het balkon was fantastisch met uitzicht op zee .Boven taverne Tasos. De strandbedjes waren gratis. Het eten bij Tasos was heerlijk. Echte griekse gerechten en de prijs was niet duur. De bediening was zeer aardig en gezellig.De ligging was aan zee, en 100 meter van de hoofdstraat.

Gereisd met partner in september 2013

• 10andre30-07-2012

Kan niet beter!! Echt geweldig!!!

Gewoon heel simpel :) geweldig personeel vriendelijk correct en behulpzaam. plaats kan niet beter alles binnen 50 meter geweldig restaurant (beste van zakynthos (tasos tavern) gezellig terras
    wat wil je nog meer

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Andrea Bartelsen11-06-2012

Fantastische ligging en supersfeer!!

Aktipis in Laganas is een plekje waar je je meteen thuis voelt. Personeel is zo aardig en spreekt ook Nederlands. Jammer dat sommige mensen alleen kijken naar die hoofdstraat van Laganas, die inderdaad vrij druk is. Totaal geen last van gehad. Wij vonden het juist heerlijk dat er wat te doen is in de omgeving en als je er niet van houdt dan hoef je er niet naar toe te gaan. Vanuit je kamer loop je bijna direct het strand op. Taverna is eigelijk de huiskamer voor veel van de gasten. Heerlijk gegeten en echt Grieks!! Wij komen zeker terug!!

Gereisd met partner in mei 2012

• 2Henk20-08-2011

net als Chersonissos.

Het appartement Aktipis is op zich prima; het ligt boven het restaurant Thassos, direct aan zee. Een prima restaurant met zeer vriendelijke bediening. Voor het restaurant is een zandstrand van ca 20 meter breed en daarop staan zonnebeddden op ca 50 cm van elkaar. En zover het oog naar het Oosten reikt, zie je honderden strandbedden in identieke “50cm opstelling” en talloze terrassen en restaurants, elk met hun eigen propper. De meeste van die restaurants en terrassen hebben buiten potente basspeakers opgesteld en draaien discomuziek. Overdag en ’s avonds moet je er dan ook op rekenen dat je in de omgeving van Aktipis geen plekje aan het strand kunt vinden zonder discomuziek. Feitelijk is Thassos de uitzondering want die draait Griekse muziek, echter die is kansloos tegen de overmacht van de buurman links en rechts. Als je ’s avonds op het balkon van je appartement Aktipis zit, dan hoor je meestal 3 muziekstijlen door elkaar. Als je in bed ligt, dan is dat overigens niet anders, echter

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8L. de Jong14-08-2011

prachtige plek met eenvoudige studio's

Het restaurant Thassos gelegen voor/onder de studio's is een must.De directie bestaande uit Jiorgos,Esther en sinds kort Sofie (de toekomstige basin )doen er alles aan om aan je wensen te voldoen.En vooral Esther (Nederlandse) is daarbij een geweldige steun. hoewel de rest van het personeel ook redelijk nederlandWilt U dus goed eten tegen een redelijke prijss verstaat en zelfs probeert te spreken.De bediening bestaande uit Jiannis ( I am the best) ,Costas en Pieter staan altijd voor je klaar.De keukenbrigade nl. Vassilis,Mimi,Costa en Eri bereiden geweldige maaltijden.Wij zullen de Mezedes en de Château-briand niet snel vergeten.Wilt U dus voor een redelijke prijs goed dineren, dan is Thassos het juiste restaurant en in Zakynthos één van de beste. An,Ingrid,Loek.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10Robbie en Essie uit Huissen01-06-2011

ideale ligging

Ideale ligging aan het strand / heerlijk eten bij Tasos restaurant / ruime app met zeezicht / Jiorgos voortreffelijke gastheer / esther uitmuntende serveerster in cocktailbar / perfecte bediening en service van de gehele staf die er werkt. Ga zo weer heen met de kinderen ... geweldig !!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 8annie en eva04-05-2011

erg gastvrij,

Eigenaar doet er alles aan om de gasten een optimale vakantie te bieden

Gereisd met partner in april 2010

• 9wjorieke12-12-2010

Goed plek

Kleine maar redelijk schone kamers. Niet al het keuken gerei was aanwezig maar we hebben ons prima gered. Bedden waren wel wat hard, maar voor een week prima te doen. Leuk personeel, erg goed eten in het restaurant la Taverna, restaurant van de appartementen Aktapis. Wij waren eind aug/begin september dus alle Engelse feestbeesten waren zo goed als naar huis. Zij schijnen in het hoogseizoen voor veel overlast te zorgen. De stad, is 1 lange straat. Ziet erg overdag armoedig uit en is alleen voor het toerisme uit de grond gestampt. Appartementen liggen uniek dichtbij het strand, heerlijk dus. Als je s'avonds eet bij la Taverna, eet je aan het strand. Romantisch! Het schilpadden eiland is erg mooi en je kunt er leuk wandelen. Scooter huren is een aanrader. Je hebt daar prachtige bossen. Wij hebben ons hier prima vermaakt!!

Gereisd met partner in augustus 2009

Appartement Aktipis info