Appartement Aktipis

Meer appartement info

126 reviews over Appartement Aktipis

• 10Dalessi24-08-2016

Super vakantie

Wij zijn net terug en hebben een geweldige vakantie gehad. Heerlijke ligging aan zee en alles wordt je door een vriendelijke Babische aan je strandbedje gebracht. Mooi ruim appartement met zeegezicht waar we zelfs Wifi hadden. S avonds heerlijk eten in de bijhorende Taverne Tasos. Inderdaad keukeninrichting in appartement is niet uitgebreid maar wie gaat er koken wanneer je een taverne hebt waar je voor weinig geld een enorme keuze hebt aan eten met een super kwaliteit. Menukaart ook in Nederlands en Esther en dochtertje Sofie (5) spreken Nederlands

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10g24-08-2016

Super vakantie

Wat een fijne plek om te zijn, je voelt je meteen thuis. Iedereen doet ook zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Je kan er super lekker eten, heel de dag door alles wordt je aan het strandbedje gebracht door Babische(Roberto) en s avonds in het restaurant genieten van het heerlijke eten en geweldig zee uitzicht. Esther, Jorgos, Tasos, Babische Mario en alle andere medewerkers ontzettend bedankt voor een super vakantie. Tot ziens en een dikke knuffel voor Sofie ....Efchariesto xx

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Jaap18-05-2016

Helemaal top

Geweldig verblijf gehad van 7 nachten. Echt een mooie strandvakantie geweest bij verschrikkelijk lief personeel, het eten in de taverna was elke avond een feestje!!! Wij komen zeer zeker weer terug bij Jorgos&Ester en hun fantastische crew. Jaap&Lily

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Jacintha Bruggeman12-05-2016

Super vakantie gehad!

Heerlijke vakantie gehad met mijn vriend samen. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Heerlijk eten en prachtige omgeving! Wil zeker nog eens terug

Gereisd met partner in september 2015

• 8Caro25-01-2016

Supergastvrij en direct aan het strand

Erg gastvrij ontvangen door Georgios en Esther en hun personeel.Hebben een supervakantie gehad en gaan zeker terug.Bijna elke dag gegeten bij Taverna Tasos welke zich aan de voorkant van het complex bevindt en van dezelfde eigenaar is.Echt een aanrader,zelden zo lekker gegeten,echt alles is lekker.1 dag gegeten bij Sunset,ietsje verder op het strand,maar de volgende dagen toch maar weer naar Tasos omdat het daar lekkerder was. Wij zaten in een studio aan de voorkant,met zeezicht dus,zonder dat we dit geboekt hadden.Prachtig uitzicht over de baai en het strand.Enige nadeel was de muziek vd scandinavische bar vlak bij het complex,maar dat duurde maar tot een uur of 1 ,gewoon paar biertjes extra nemen.Bedden ook aan de harde kant,dit kun je oplossen door een deken over het matras te leggen en dan opnieuw het bed op te maken,dat scheelt wel. Zwembad van hotel ernaast mag gebruikt worden,maar de zee is vlakbij dus daar hebben we niet veel gebruik van gemaakt. Wij gaan zeker weer terug,mijn dochter vroeg al wanneer we weer naar Laganas gaan :D

Voor wie niet van een al te luxe inrichting houdt is Aktipis een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Evert van Rossum01-10-2015

echt Grieks

het is een eenvoudig complex, verwacht geen luxe, maar wij kregen iedere dag schone handdoeken en de bedden schone lakens, iedere dag werd ons appartement schoon gemaakt, de vriendelijkheid van alle medewerkers verdiend extra aandacht,niets was ze te veel,het restaurant wist iedereen te vinden,iedere avond goed bezet prima service en betaalbaar,de medewerkers van het restaurant verdienen een extra pluim, alles dus naar ons zin en gaan zeker terug, maar dan moeten er wel nieuwe matrassen zijn, goed slapen is een deel van je vakantie en dan zien ze ons weer terug,wij geven alles een verdiende 9, met nieuwe matrassen een 9, alle medewerkers van ons een dik verdiende lof. tot volgend jaar,

Gereisd met partner in september 2015

• 9F. Mollers03-09-2015

geweldig

Appartement was eenvoudig, maar schoon en alles wat je nodig had was er. Fantastisch restaurant en pal aan zee zonder weg is een aanrader voor mensen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Ilse Hoogendijk15-08-2015

Geweldig!

Een heerlijke vakantie gehad bij Aktipis in Laganas. De ligging is perfect, loop een paar meter en je staat op het strand. Op 50 meter afstand ligt de hoofdstraat van Laganas, pinautomaat en supermarkt om de hoek. Ook zeer vriendelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaresse en het personeel. De kamers zijn simpel maar zeker goed schoon, dus niks op aan te merken! Geluid van de clubs in de hoofdstraat van Laganas hoorde je een klein beetje, maar totaal niet storend. Het restaurant van Aktipis is zeker een aanrader! Heerlijk eten, aan het strand en uitzicht op zee. Wij komen hier zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Gerard12-08-2015

Erg prettig!

Het appartementencomplex is recht aan de zee wat een mooie plus is voor de locatie. We hadden zijzeezicht geboekt maar kregen vol zeezicht. Daarnaast moet je aan de kamer niet teveel eisen stellen maar zijn meer dan voldoende en goed schoon. Wat betreft het geluid van het uitgaansleven hoor je het wel zachtjes maar zeker niet storend. Het personeel is zeer vriendelijk. Bij één persoon kun je zelfs alles in het Nederlands regelen. In het bijbehorende restaurant kun je goed eten voor een prima prijs! Kortom, aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8meneer van der Velden30-09-2014

prima appartement.

eenvoudige appartementen, geweldige ligging aan het strand, zeezicht, dicht bij centrum , goed restaurant.

Gereisd met partner in september 2014

Appartement Aktipis info