Appartement Aktipis

Appartement info

Meer appartement info

126 reviews over Appartement Aktipis

• 8Aktipis30-09-2017

Eenvoudig maar zn geld waard!

Leuke vakantie gehad . personeel is super . kamer eenvoudig maar netjes . tasos is aanrader om te eten .strand supermooi en groot .

Gereisd met partner in september 2017

• 10Andre11-08-2017

SUPER

Heel goed leuk kleinschalig complex voorzien van alle benodigdheden op een super locatie met super vriendelijk en behulpzaam personeel . kamers eenvoudig maar keurig onderhouden en er wordt regelmatig schoongemaakt op tijden die voor de gast uitkomt . alles bij de hand zoals een geweldig restaurant Tasos Taverna . een beeach terras en de zee aan je voeten . gebruik van het zwembad erachter met supervriendelijke en leuke bardame die er de gezelligheid inhoudt . kortom super.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Robin01-08-2017

Super locatie en personeel

Je kunt hier uitstekend genieten van alles wat ze aanbieden. Luxe en heerlijk eten. Strandbedden met gratis wifi ....... op en top genieten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Anouk Binken31-07-2017

Genoten van een heerlijke vakantie

2 weken genoten samen met mijn vriend bij dit appartement. De kamer was simpel, niet groot, maar alles was schoon. Airco is tegen betaling voor 7 euro per dag. Wij hebben die wel aangeschaft i.v.m. de warmte en muziek tot in de late uurtjes.

We hadden uitzicht op zee en konden zo lopend naar vele supermarkten en leuke eettentjes. Ideaal! Zwembad is er niet, maar je kunt gebruik maken van het naastgelegen hotel, zelf hebben wij daar geen gebruik van gemaakt want je loopt zo het strand op vanuit je kamer. Het appartement bevindt zich dichtbij het uitgaansgebied met veel dronken Engelsen.

Het restaurant wat erbij hoort (Tasos) is een aanrader, heerlijk eten voor een leuke prijs! Alle personeelsleden van het appartement/restaurant en strand werken erg hard en zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam. De mede-eigenaresse is Nederlands en is altijd in de buurt om al je vragen te beantwoorden.

3 dagen een auto gehuurd om het eiland te bekijken is erg goed bevallen. Kortom, een heerlijke vakantie gehad! Wij bedanken alle personeelsleden voor de gezelligheid

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Jane12-07-2017

Geweldige uitzicht. Mooi eiland.

Tweede keer in Laganas geweest. Wij hebben een quad gehuurd voor 3 dagen om het gehele eiland af te touren. Uitgaansleven was voor ons erg aangenaam veel verschillende clubs en barretjes. Wel moet je rekening houden met erg veel dronken Engelse jongeren. Aanrader om ook eens te gaan eten is bij Red Peppers. Heerlijk eten niet duur en veel lekkers van het huis. Aktipis gekozen omdat wij geen luxe zochten dus dat moet je niet verwachten. We kenden de locatie al van vorig jaar omdat wij daar ook vaker hebben gegeten bij Tasos het bijbehorende restaurant. Zeker de moeite waard daar een aantal keren te eten. Genoeg winkeltjes in de buurt. Boodschapjes kan je al doen bij de rotonde waar je wordt afgezet. Frisdrank en andere drank kun je het beste kopen bij Alcohol World tegenover de Mc Donalds. Kamer met zeezicht echt perfect. Wakker worden met het geluid en het zicht van de zee. De eigenaren/medewerkers zijn enorm vriendelijk en van de eigenaren Is Esther zij en trouwens Nederlands.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9de wit/leijen06-07-2017

simpele studio's maar alles wat je nodig hebt

als je geen goede slaper bent zou ik oordoppen meenemen als je voor 2 uur s'nachts gaat slapen, en als je geen stapper ben zou ik de hoofdstraat vermijden met engelse dronken jongeren. de studio's waren goed, wel klein maar je had een terras of balkon, douche en een bed meer heb je niet nodig op vakantie.(vind ik) je loopt meteen vanuit je studio het strand op waar roberto klaar staat om een bedje voor je uit te zoeken, die je vervolgens ook de hele dag bediend om drinken en eten te bestellen op je strandbedje. het eten bij tasos restaurant wat aan de studio's vast zit is heerlijk, ik zou vooral daar blijven eten je vakantie! al het personeel is super aardig daar en werken 7 dagen per week heel hard voor je. je kan ook altijd bij ze terecht als je vragen hebt over je studio. esther 1 van de eigenaresse is nederlands dus alles in het nederlands regelen kan ook nog voor de niet goed engels sprekende. ze is overigens wel hoogzwanger dus misschien in augustus zie je haar niet meer. schoonmaak 2x per week was prima. concusie Top vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8helma en lesley25-05-2017

Heerlijke appartementen direct aan zee

Onwijs goed eten en vriendelijke eigenaren en personeel, echt een top week gehad!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 10Andre13-05-2017

Super

Gewoon superleuk complex met alles binnen bereik . Met fantastisch personeel vriendelijk behulpzaam en altijd tijd voor een praatje , keurig onderhouden kamers en op een fantastische locatie . alles is te regelen , heb je een feestje dat kan in het restaurant of in de cocktailbar .dus gewoon super .

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7Henr13-04-2017

Geweldige vakantie

Geweldige vakantie gehad, om nooit te vergeten

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Rob26-09-2016

Restaurant maakt toch wel zo veel goed!

Even eerlijk: Hele kleine studio met zeezicht. Er zijn ook studio’s die op de begane grond aan het straatje grenzen, daar staan vaak auto’s voor je appartement, ook zit daar de zij ingang van de keuken waar veel afval uit de keuken op straat wordt gezet. Dit wordt de volgend dag dan opgeruimd. Echt schoon is het straatje niet. Maar de Grieken zijn, vind ik, op hun eiland ook niet schoon. Je komt veel afval tegen wat niet opgeruimd wordt. Strandbedjes zijn alleen gratis voor gasten en versnaperingen kun je bestellen bij personeel (Roberto) op het strand. Enorme keuze aan eten met een super kwaliteit. Het personeel is ontzettend aardig en maken graag een praatje met je. Niet ergens anders gaan eten! Ze weten er een feestje van te maken. Nadeel was de muziek (meer dreun) van een bar vlak bij het complex, dit begon al vroeg en eindigde laat. Geluid van de clubs in de hoofdstraat van Laganas was duidelijk hoorbaar. Zal aan de periode liggen. Zwembad van hotel ernaast mag gebruikt worden. Eenvoudig complex, verwacht geen luxe zie ik vaak in de reviews staan. Neem dit serieus, je gaat terug in de tijd. (zijn aan het renoveren) Kopjes maar gevraagd, want waren niet aanwezig. Eerste drie dagen geen schoonmaak gezien, werd op vraag aangestuurd. Schoonmaak is 5 keer geweest van de 11 dagen. Bedden waren aan de harde kant. Op 50 meter afstand ligt de hoofdstraat van Laganas, pinautomaat en supermarkt om de hoek. Jammer dat de planken niet verder lopen dan halverwege het restaurant, je moet door het losse zand, terwijl de bar van de zelfde eigenaar er naast ligt. Bij Esther kun je zelfs alles in het Nederlands regelen, zoals autohuur. Er stonden 2 bedden, een kast, een kaptafeltje, klein aanrecht met koelkast, een elektrische kookplaat, 1 nachtkastje, een krukje, twee plastic stoeltjes en een tafeltje op balkon. Niet de kleding kunnen ophangen, er waren geen hangertjes, dus uit de koffer geleefd. Laden van de kastjes, het deurtje van het keukenkastje en de balkontafel waren kapot. Douchekop was helemaal op en kon niet opgehangen worden, dus inzepen met de kraan dicht. Aandachtspunten zijn de brandveiligheid, geen verlichting en ondeugdelijke blusmiddelen.

1e dag geschrokken, tweede dag, bijgekomen, vanaf de derde dag niets anders dan genieten. Haha. Eiland is mooi vanaf de zee, dus huur een bootje.

Gereisd met partner in september 2016

Appartement Aktipis info