Appartement Aktipis

Appartement Aktipis
8,1

120 reviews over Appartement Aktipis in het Nederlands

Redelijk en schoon

Sjon en lorna jeroen en jose
8-10-2018

Eenvoud , schoon ,doch kunnen de studio’s wel een opknapbeurt gebruiken douche zijn zeer matig en deuren en keuken is aan vervanging toe . Restaurant dikke plus lekker eten en vriendelijk personeel ester is een laiverd op zijn Gronings gezegd

H.bouwhuis
24-9-2018

Dat het goed was maar mensen moeten niet denken dat het luxe is het is gewoon maar leuk de mensen die daar werken leuk

Voor de perfecte vakantie!!

Sebastian Reimann
10-5-2018

We zijn hier met kids van 19 geweest en is ons zeer goed bevallen, de kamers zien er netjes uit. We hadden twee kamers nummer 9 en 10 zodat de jongens een eigen kamer hadden. Het personeel is uiterst vriendelijk en het restaurant Tasos is perfect (vooral de T-Bone steak vonden de jongens erg lekker) De vrouw van de eigenaar is Nederlands en regelt alles voor je, we wilden een Jeep huren en zij had geregeld dat hij zelfs gebracht werd. In de Mainstreet is er van alles te doen wat betreft uitgaan, ook zijn we met de boot naar schildpadden wezen kijken , ik wist niet dat die zo groot waren erg mooi om te zien hoor. Je moet dan wel de boor nemen rechts van het hotel op het strand, is denk ik 30 meter lopen.

Kortom we hebben een geweldige vakantie gehad in een perfecte accommodatie, O ja vanaf het hotel is het hooguit 20 meter lopen naar het strand, dat is wel erg prettig.

matig complex

Peter
1-10-2017

het appartement heeft 1 kleine badkamer met een douche die je niet kunt ophangen, je moet de douchekop zelf vasthouden en de knop voor de douchestraal vastzetten met een tandenborstel om een goede douchestraal te kunnen behouden.

Er is een klein keukentje met spullen voor maximaal 3 personen, het keukenblok staat 3 meter van 2 bedden, daarna is er een muur die de 2e serie bedden scheidt van de keuken zonder een deur, je kunt het een dubbele studio noemen.

Er is geen tafel en stoelen om aan te eten in het appartement.

op het balkon staat 2 stoelen en 1 tafel en een wasrek.

Eenvoudig maar zn geld waard!

Aktipis
30-9-2017

Leuke vakantie gehad . personeel is super . kamer eenvoudig maar netjes . tasos is aanrader om te eten .strand supermooi en groot .

SUPER

Andre
11-8-2017

Heel goed leuk kleinschalig complex voorzien van alle benodigdheden op een super locatie met super vriendelijk en behulpzaam personeel . kamers eenvoudig maar keurig onderhouden en er wordt regelmatig schoongemaakt op tijden die voor de gast uitkomt . alles bij de hand zoals een geweldig restaurant Tasos Taverna . een beeach terras en de zee aan je voeten . gebruik van het zwembad erachter met supervriendelijke en leuke bardame die er de gezelligheid inhoudt .

kortom super.

Super locatie en personeel

Robin
1-8-2017

Je kunt hier uitstekend genieten van alles wat ze aanbieden. Luxe en heerlijk eten. Strandbedden met gratis wifi ....... op en top genieten.

Genoten van een heerlijke vakantie

Anouk Binken
31-7-2017

2 weken genoten samen met mijn vriend bij dit appartement.

De kamer was simpel, niet groot, maar alles was schoon. Airco is tegen betaling voor 7 euro per dag. Wij hebben die wel aangeschaft i.v.m. de warmte en muziek tot in de late uurtjes.

We hadden uitzicht op zee en konden zo lopend naar vele supermarkten en leuke eettentjes. Ideaal!

Zwembad is er niet, maar je kunt gebruik maken van het naastgelegen hotel, zelf hebben wij daar geen gebruik van gemaakt want je loopt zo het strand op vanuit je kamer.

Het appartement bevindt zich dichtbij het uitgaansgebied met veel dronken Engelsen.

Het restaurant wat erbij hoort (Tasos) is een aanrader, heerlijk eten voor een leuke prijs! Alle personeelsleden van het appartement/restaurant en strand werken erg hard en zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam.

De mede-eigenaresse is Nederlands en is altijd in de buurt om al je vragen te beantwoorden.

3 dagen een auto gehuurd om het eiland te bekijken is erg goed bevallen.

Kortom, een heerlijke vakantie gehad!

Wij bedanken alle personeelsleden voor de gezelligheid

Geweldige uitzicht. Mooi eiland.

Jane
12-7-2017

Tweede keer in Laganas geweest. Wij hebben een quad gehuurd voor 3 dagen om het gehele eiland af te touren. Uitgaansleven was voor ons erg aangenaam veel verschillende clubs en barretjes. Wel moet je rekening houden met erg veel dronken Engelse jongeren. Aanrader om ook eens te gaan eten is bij Red Peppers. Heerlijk eten niet duur en veel lekkers van het huis. Aktipis gekozen omdat wij geen luxe zochten dus dat moet je niet verwachten. We kenden de locatie al van vorig jaar omdat wij daar ook vaker hebben gegeten bij Tasos het bijbehorende restaurant. Zeker de moeite waard daar een aantal keren te eten. Genoeg winkeltjes in de buurt. Boodschapjes kan je al doen bij de rotonde waar je wordt afgezet. Frisdrank en andere drank kun je het beste kopen bij Alcohol World tegenover de Mc Donalds. Kamer met zeezicht echt perfect. Wakker worden met het geluid en het zicht van de zee. De eigenaren/medewerkers zijn enorm vriendelijk en van de eigenaren Is Esther zij en trouwens Nederlands.

simpele studio's maar alles wat je nodig hebt

de wit/leijen
6-7-2017

als je geen goede slaper bent zou ik oordoppen meenemen als je voor 2 uur s'nachts gaat slapen, en als je geen stapper ben zou ik de hoofdstraat vermijden met engelse dronken jongeren.

de studio's waren goed, wel klein maar je had een terras of balkon, douche en een bed meer heb je niet nodig op vakantie.(vind ik)

je loopt meteen vanuit je studio het strand op waar roberto klaar staat om een bedje voor je uit te zoeken, die je vervolgens ook de hele dag bediend om drinken en eten te bestellen op je strandbedje. het eten bij tasos restaurant wat aan de studio's vast zit is heerlijk, ik zou vooral daar blijven eten je vakantie!

al het personeel is super aardig daar en werken 7 dagen per week heel hard voor je. je kan ook altijd bij ze terecht als je vragen hebt over je studio.

esther 1 van de eigenaresse is nederlands dus alles in het nederlands regelen kan ook nog voor de niet goed engels sprekende. ze is overigens wel hoogzwanger dus misschien in augustus zie je haar niet meer.

schoonmaak 2x per week was prima.

concusie Top vakantie gehad!!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aktipis in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aktipis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.