Géén boekingskosten

Appartement Aktipis

GriekenlandZakynthosLaganas

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Aktipis voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 115 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

115 Reviews over Aktipis

• 6Ruben01-11-2019

Hup naar Boulevard, niet Tasos!

De eigenaar zijn broer runt de tent ernaast, Boulevard. Hij is daar in tegen de vriendelijkste man die er is. Om een lang verhaal kort te maken, de ligging is perfect maar ga voor gezelligheid, voetbal kijken, het eten en een praatje (NL) naar Boulevard. Enorm gemotiveerd koppel die de klanten centraal stellen, dat is waar het bij vakantie omgaat.

• 2Bram Diks10-07-2019

Nooit meer

Geen aardige werknemers, wanneer je Niet bij tasos (restaurant bij appartement) komt eten schelden ze je uit. Echt een afrader.. kijk verder bij restaurant Boulevard altijd aardig en vriendelijk, staan open voor een babbeltje

• 2Thieme10-07-2019

Super slecht

Het was een verschrikkelijke ervaring nog nooit zoiets onvriendelijks mee gemaakt als je word uitgescholden als je ergens anders gaat eten een echte afrader! Als toch overweegt te gaan ga eten bij boulevard

• 5M. K25-06-2019

Nooit meer

Prachtig eiland, appartement zeer verouderd, heb het idee dat de eigenaar er niet zo veel zin meer in heeft, zeer onbehouwen, niet vriendelijk, niet gezellig, voor gezelligheid beter naar boulevard bar Beach ernaast, daar leuke en vriendelijke mensen nieuw en supermodern

• 6Trijnie van der laan17-05-2019

Niet meer in Aktipis

Ben hier al heel vaak geweest maar moet eerlijk zeggen dat de badkamers echt een ramp is op het moment. En ook zeker niet veilig want alles word klets nat in het kleine vertrekje. De douche deur is ook helemaal verrot van al dat water. Restaurant Boulevard beach is echt prachtig geworden en de eigenaars zijn echt geweldig en heel gast vrij. Je voelt je daar gelijk thuis met heerlijk eten. Komen zeker weer terug maar niet in een appartement van Aktipis.

• 8Celine17-11-2018

Geweldig

Wij hebben hier 2 weken verbleven. Een heel simpel appartement maar wat een prachtig uitzicht heerlijk eten bij het apartenent en vriendelijk personeel. Wij hebben geen last gehad van luidruchtige jongeren. Het appartement ligt op steen worp afstand van hét strand en de stad.

Hele mooie vakantie gehad

• 6Sjon en lorna jeroen en jose08-10-2018

Redelijk en schoon

Eenvoud , schoon ,doch kunnen de studio’s wel een opknapbeurt gebruiken douche zijn zeer matig en deuren en keuken is aan vervanging toe . Restaurant dikke plus lekker eten en vriendelijk personeel ester is een laiverd op zijn Gronings gezegd

• 9H.bouwhuis24-09-2018

Dat het goed was maar mensen moeten niet denken dat het luxe is het is gewoon maar leuk de mensen die daar werken leuk

• 10Sebastian Reimann10-05-2018

Voor de perfecte vakantie!!

We zijn hier met kids van 19 geweest en is ons zeer goed bevallen, de kamers zien er netjes uit. We hadden twee kamers nummer 9 en 10 zodat de jongens een eigen kamer hadden. Het personeel is uiterst vriendelijk en het restaurant Tasos is perfect (vooral de T-Bone steak vonden de jongens erg lekker) De vrouw van de eigenaar is Nederlands en regelt alles voor je, we wilden een Jeep huren en zij had geregeld dat hij zelfs gebracht werd. In de Mainstreet is er van alles te doen wat betreft uitgaan, ook zijn we met de boot naar schildpadden wezen kijken , ik wist niet dat die zo groot waren erg mooi om te zien hoor. Je moet dan wel de boor nemen rechts van het hotel op het strand, is denk ik 30 meter lopen. Kortom we hebben een geweldige vakantie gehad in een perfecte accommodatie, O ja vanaf het hotel is het hooguit 20 meter lopen naar het strand, dat is wel erg prettig.

• 4Peter01-10-2017

matig complex

het appartement heeft 1 kleine badkamer met een douche die je niet kunt ophangen, je moet de douchekop zelf vasthouden en de knop voor de douchestraal vastzetten met een tandenborstel om een goede douchestraal te kunnen behouden. Er is een klein keukentje met spullen voor maximaal 3 personen, het keukenblok staat 3 meter van 2 bedden, daarna is er een muur die de 2e serie bedden scheidt van de keuken zonder een deur, je kunt het een dubbele studio noemen. Er is geen tafel en stoelen om aan te eten in het appartement. op het balkon staat 2 stoelen en 1 tafel en een wasrek.

Appartement Aktipis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Strofadon, 29100