Hotel Agrilia

5 reviews over Hotel Agrilia in het Nederlands

geweldige vakantie

Rianne,
10-8-2017

Het hotel wordt gerund door een zeer klein team. Ze hebben onwijs veel aandacht voor de hotelgasten en nemen echt de tijd om mensen te leren kennen.

Wij hadden halfpension geboekt. Het avondeten wordt aangeboden aan de hand van een kaart; viergangendiner dat per dag verschilt. Het eten was heerlijk. Er is genoeg keuze en afwisseling, zeer goede kwaliteit (iedere dag keuze uit 2 salades, 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten met 3 bijgerechten en je krijgt een dessert, bijv. huisgemaakte taart). Het halfpension is echt een aanrader!

Het enige minpuntje vonden wij het ontbijt; behoorlijk op de Engelsen gericht.

Laganas is druk plaatsje met veel feestvierende Engelsen. Het hotel bevindt zich op 5 minuten loopafstand van de het begin van de strip en ruim 20 minuten lopen van het strand (taxi kost 6 euro). Je hebt in het hotel totaal geen last van de strip. Het ligt heerlijk rustig.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk, simplistisch hotel!

Marion
18-6-2016

Mooi hotel, luxe voor Griekse standaard.

Simpele kamers. Voldoen prima voor slapen en douchen. Bedden zijn iets hard en de kussens waren erg stevig en (te) dik.

Ontbijt is gericht op de Engelsen. Verder wel prima niets bijzonders, behalve de gastvrijheid.

De cocktailbar is super. Veel keuze en wordt leuk gedaan.

Eten is niet speciaal maar wel goed. Duurt soms wat lang voordat je het hebt.

De eigenaar en zijn personeel zijn heel erg vriendelijk en willen je graag helpen.

Gereisd met partner in mei 2016

Mooi net hotel

R van Herpen
12-8-2014

Mooi, net hotel. Heel erg vriendelijk personeel. Nette kamer, mooi zwembad. Wel wat ver lopen van strand Laganas. Rustige omgeving, ver van de drukte (jongeren in zomer)

Gereisd met partner in augustus 2014

2005

Echt alles was slecht

alex
7-5-2005

Echt alles was slecht

Gereisd anders in mei 2005
2003

Heel leuk appartement, rustig, netjes

Kelly
26-12-2003

Heel leuk appartement, rustig, netjes. Lekker zwembad. De baas heeft een leuke herdershond genaamd Hector. Luistert goed. Heerlijk appartement, wel een stukje van centrum af: motor of scooter huren echt aan te raden. Soms beetje last van Engelsen, maar verder een prima accomodatie!

Gereisd anders in december 2003

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agrilia in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agrilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.