Appartement

13 reviews over Appartement Agnanti Holiday Club in het Nederlands

Fijn!

Feest
14-9-2016

Fijne tijd gehad! Veel gehad ook aan de Zoover beoordelingen zodat ik er zelf ook eentje achterlaat. Paar aandachtspunten voor als je nog gaat: - vraag om een bezem en blik en veger, ze komen wel 1x per week de bedden en handdoeken verschonen maar verder niets, op de duur ligt er ook naast en in je bed zand etc... - wil je thuis koken? Neem een kookpan mee en een paar scherpe mesjes en een roerbakspatel. Ovenwanten/theedoeken ook wel handig. - Ga je uit eten? De Grieken zijn goed in stoofgerechten. De grill gerechten zoals souvlaki of zalm vonden wij beetje taaaai... De moussaka bij Dennis is geweldig! Dennis is zowieso een van de beste tentjes in de omgeving. - verder is de levensstandaard een tikkie lager... de douchekop hangt niet op... als het regent loopt het water naar binnen... het drinkwater is ook voor de thee niet te gebruiken: smerig, beetje zout. - Snorkelen? Heel mooi bij Korakonissi, een klein rotsstrandje, per auto of quad bereikbaar. - er staat de heel dag jaren tachtig muziek op bij het zwembad, dat altijd dicht bij je appartement is (het is erg kleinschalig), dat moet je wel willen. Niet zo hard, wij vonden het wel best. Veel plezier!

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk relaxen

Fam Pakvis
12-7-2016

Gezellig kleinschalig met lekker zwembad. Rustig gelegen. Wel veel (vooral) Engelse jeugd in de omgeving waar het uitgaans centrum op aangepast is.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima

Johan
5-9-2015

Ligt buiten Laganas. Rustige omgeving.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ligt heel mooi met prachtige vergezichten (Angnanti) . Ben hier alleen geweest dus 4 persoons appartement was natuurlijk prima. Twee heel gezellige gastheren Nikos en Yiannis doen hun stinkende beste voor hun gasten. Heb elke avond met ze mee gegeten Yiannis kan lekker smakelijk en koken. Zwembad wordt elke dag met zorg schoon gemaakt en het water kwaliteit heeft ook de hoogste aandacht. Vervoer is wel aan te raden berg af wandelen is geen probleem maar berg op met die warmte is niet echt fijn. Ik heb 15 dagen genoten in dit resort.

Gereisd alleenreizend in Fri Jun 12 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Pluspunten: mooi, kleinschalig complex, midden tussen olijfbomen. Mooi uitzicht, leuk zwembad. Eigenaren zijn erg aardig en gezellig. Minpunten: Tijdens onze vakantie hadden we een aantal dagen alleen maar koud water of geen water. De eigenaren deden erg hun best om het te maken, maar dit lukte niet. Het lukte niet om verbinding te krijgen met het Wifi-netwerk. Elke avond tot 23:30 uur hoor je de Sirtaki via het naastgelegen taverne. De afstand naar Laganas is goed te lopen, maar in het donker is het gevaarlijk vanwege voorbijrazend verkeer.

Gereisd met partner in augustus 2014

Top vakantie

nienke
25-7-2014

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad op dit kleinschalige complex. Appartement prima, schoonmaak liet te wensen over. De feedback werd wel direct opgepakt door de eigenaren. De hoofdstraat in Laganas is vreselijk, maar aan het strand weer prima vertoeven. en met een autootje kan je prima om Laganas heen. Leuk eiland, vriendelijke mensen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Voor ons niet weer

gertjaneningrid
15-7-2014

Zakynthos een prachtig eiland!.Laganas 1 grote engelse menigste vol met engelse drinkende jongeren.Tekst bij boeking niet kloppend voor wat we kregen. 5 pers appartement is ingericht als 4 pers appartement. Waardoor onze dochter na drie keer vragen eindelijk een opklapbedje heeft gekregen en op heeft moeten slapen. Schoonmaak zeer slecht! We weten uit eerdere vakantie`s dat griekse schoonmaak anders is als bij ons, maar dit was gewoon vies! Schoonmaak hebben we deels zelf gedaan. . Wifi is niet bereikbaar bij het zwembad. Zwembad wordt gedeeld met gasten van naastgelegen hotel complex sarakina.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemoedelijke sfeer

Marian & Mariella
13-7-2014

Wat een toplocatie. Kleinschalig en ruim van opzet. Fijn zwembad en leuke bar. Op een half uurtje lopen van Laganas centrum idyllisch gelegen tussen de olijfboomgaarden. En daar waren wij wel blij om .... Laganas zelf vonden wij verschrikkelijk. Het strand in de richting van Agios Sostis is wel weer de moeite waard. De eigenaren, Yiannis en Nicos, zorgen voor een gemoedelijke sfeer en zullen er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Wij hebben een toptijd gehad!!

Gereisd met vrienden in juni 2014

een geweldige plek.

robrobby60
23-9-2013

we hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De mannen weten echt hoe ze een vakantie geweldig moeten maken. En wat kunnen ze heerlijk koken!

Gereisd met partner in mei 2013

Fijne Vakantie!

D
31-7-2013

De accommodatie ligt gelegen in het plaatsje Sarakina, Dit is net naast Laganas. Het is 10 a 15 minuten lopen naar de hoofdstraat in Laganas, en 20 a 30 minuten naar het strand. het is goed te doen en je loopt erg mooi tussen de olijfbomen in. de accommodatie is 15 minuten met de auto van het vliegveld. de kamers zijn schoon en ruim. je hebt alles wat je nodig zult hebben. ook het zwembad wordt heel goed onderhouden. het word iedere dag met de hand helemaal schoongemaakt. het uitzicht vanaf de accommodatie is ook erg mooi. Het personeel is ook super! ze doen harstikke hun best om je het naar de zin te maken. er is gratis wifi. wat in deze tijd ook wel erg handig is :-)

in een woord super!!

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• Op het terreinRecreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agnanti Holiday Club in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agnanti Holiday Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.