Géén boekingskosten

Appartement Agrikia Villa

GriekenlandZakynthosLagadakia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Agrikia Villa voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

Meer appartement info

7 Reviews over Agrikia Villa

• 9AvL13-06-2022

Oase van rust!

Even een paar dagen met vrienden er tussenuit en dan kom je op dit fantastische plekje terecht! Wauw! Op een heuvel, de weg er naar toe is de 1e keer even wennen, maar prima te doen. We hadden een fantastisch appartement van alle gemakken voorzien. Heerlijk terras met uitzicht op het zwembad en in de verte de stad en de zee. Vriendelijk ontvangst. De eigenaresse spreekt niet veel engels, maar we hadden het telefoonnummer van haar zoon en dochter al via de mail ontvangen dus de communicatie verliep op die manier erg prettig via what's app. Heerlijk zwembad en genoeg ligbedden om ook bij het appartement heerlijk te relaxen. Maar.....je moet er ook zeker op uit gaan om het eiland te ontdekken. Zeer de moeite waard!

• 9Natuur
  • 9R.van Dijk20-05-2017

Prachtige accomodatie met sprookjesachtig uitzicht

Het kronkelige weggetje er naar toe is even wennen, maar goed te doen! Het appartement is van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht. Goede bedden en erg schoon!Veel ruimte om buiten te zijn, oftewel op eigen balkon of op een groot gezamenlijk te gebruiken gazon met ligstoelen en zwembadje.Fantastisch uitzicht over het eiland. Eigen vervoer wel noodzakelijk. De eigenaars zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Wij zouden zo weer gaan!

• 10Fam. Slagmolen10-05-2016

Een droombestemming

Voor alle gasten stond een gulle welkomst attentie klaar in het appartement. Bij aankomst neemt de eigenaar ruimschoots de tijd om samen met de gasten te gaan zitten en ze zo te voorzien van informatie over het eiland. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt en het linnengoed wordt twee tot drie keer per week verwisseld wat in onze ogen wel wat overbodig is. De eigenaren wonen zelf niet bij het complex, maar ze komen wel elke dag langs om te checken of alles in orde is, of dat mensen wellicht nog iets nodig hebben.

Inrichting met vele extra's, wasmachine in elk appartement, strijkplank, strijkijzer, tafelgrill, oven èn magnetron. Gebruik van bbq en pizza-oven op het terras bij het zwembad en hier staat ook een koelkast met ruim assortiment frisdrank, water en bier waaruit je kunt pakken met het verzoek om het geld in de spaarpot te stoppen.

Er heerst totale rust op deze heuvel. Het uitzicht rijkt over het hele eiland. Aan de weg omhoog moet je aanvankelijk even wennen, maar is goed te doen, zelfs in het donker. De locatie is centraal gelegen waardoor alle bezienswaardigheden en stranden prima aan te rijden zijn. En weg van de toeristenmassa en lawaaierige uitgaansgelegenheden. Inderdaad zijn vroeg in het seizoen de eetgelegenheden in de buurt, noch in de toeristen resorts open. Maar Zakynthos stad bevindt zich op een kwartier rijden en daar is altijd alles te vinden (en open) wat een mens nodig heeft.

Nadelen? Misschien alleen dat het zwembad niet verwarmd is, waardoor het in voor- en naseizoen wel even bikkelen is om door te komen. Het wordt 's avonds sfeervol verlicht en ziet er heel aanlokkelijk uit. Als het verwarmd zou worden zou men er meer gebruik van kunnen maken.

Het was ons een waar genoegen om hier te mogen verblijven. Het verbaast ons te zien dat het meekrijgt. Voor ons zeker *, waardoor we het iedereen van harte kunnen aanbevelen!

• 10ferry bakker29-08-2014

Agrikia villa uniek eiland niets

Agrikia villa is een paradijs op de berg met prive zwembad waar je echt alle rust vind. Zoekt u rust en zouden we dit aanraden het eiland valt ons erg tegen, wij boeken al jaren via touroperator en dit eiland voor ons Nooit meer! Maar Agrikia Villas maakt veel goed.

• 10E de Jong08-07-2014

Heaven !

Inderdaad een fantastische plek om nooit te vergeten ! Gehele complex is waanzinnig fraai, tussen de olijfbomen, en aan de andere kant van de villa, een uitzicht die je niet snel zal vergeten. Van alle gemakken voorzien en geheel compleet ingericht. Alles netjes onderhouden en regelmatig verschoning, zelfs de afwas werdt gedaan . Op 25 minuten van de meeste strandjes af , gehele zuiden van het eiland zie je als uitzicht Hoog op de heuvel van Lagadakia gelegen , waardoor je over alles uitkijkt, superstil en in de avond duizenden lichtjes en sterren.

Voor ons een plek om nooit meer te vergeten, en we komen hier zeker nog is terug .........100%

• 9sander gerritse12-08-2012

Een uitzicht om nooit te vergetem\n

Een klein weggetje omhoog, ver van de toeristische drukte, kleinschalig en supervriendelijke eigenaren

• 9Edwin30-04-2011

Fabelachtige plek, rustiek gelegen

Schitterend kleinschalig complex waarin drie appartementen zijn gesitueerd. Ruime appartementen met een sfeervolle en complete inrichting (ruime kamers, airco, LCD televisies, DVD, decoder). Helaas ontbreekt een vaatwasser. Het appartement heeft aan de voorzijde een terras en bij het gezamenlijke zwembad is tevens een terras (BBQ, houtoven, barretje en ligweide rond zwembad).

Wij zijn 10 dagen verbleven. Helaas begint het toeristenseizoen pas vanaf 1 mei, waardoor heel vel restaurants nog gesloten zijn. Laganas en Kalamaki (toch wel grote toeristische plaatsen) leken spooksteden. Van lokale bewoners begrijpen wij dat de economische crisis ook zijn tol heeft geeist, waardoor menig restaurant failliet is gegaan. In Zakyntos stad is echter alles open. Zakynthos is een prettig klein eiland met mooie stranden. Wel verbaast het ons dat het hele eiland een wat armoedige en vieze indruk maakt. Indrukwekkend is het scheepswrak en de stranden van Gerakas.

Appartement Agrikia Villa info

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Lagadakia, 29100