Géén boekingskosten

Villa Kyprianos

Appartement
GriekenlandZakynthosKeri Lake / Limni Keri

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Kyprianos voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

6 Reviews over Villa Kyprianos

• 7Jos nijboer16-06-2019

Verrassend maar erg leuke vakantie gehad

Leuk appartement met zwembad . Wordt beheerd door vader en zoon. Kamer is schoon en netjes , maar wel een heel kleine badkamer met toilet. Mensen zijn erg behulpvaardig . Ligt aan een ( grote) weg en 500 mrt van Limni Keri. Er lopen twee leuke poedels rond die van spelen houden , dit vonden wij wel leuk.

• 7Anarianne30-08-2018

Fijne vakantie met een paar puntjes

Over het algemeen hebben wij een prima vakantie gehad Limni keri is een schattig klein plaatsje Appartament is goed. Word alleen zeer slecht schoongemaakt. Ik ben anders gewend De eigenaar is aardig maar niet heel open zoals erbij andere reviews staat Als er een probleem is lossen ze het wel voor je op Het vervelende was wel dat er een hele groep engelse kwamen die heel luidruchtig en aanwezig waren en vooral snachts voor geluids overlast zorgde. Gelukkig was ons verblijf toen nog maar 2 dagen Wij hadden het idee dat ze hier elk jaar komen en nogal wat konden makken Het eiland is wel super mooi helemaal als je een auto huurt Nadeel erg veel dierenleed en heel veel vuil lans de weg

• 8Fam. uit Gelderland, NL15-08-2017

Super mooie, rustige locatie

Rustig gelegen complex. Voldoende ligbedjes, zitplaatsen bij het zwembad dat zeer goed wordt onderhouden. Een korte wandeling naar het strand via de hoofdweg waaraan tevens de mini markets en de bakker liggen. Kiezelstrand is klein maar niet massaal bezocht. Heerlijke tavernes in de buurt van het strand. Aanrader is het restaurant Konaki, behorende bij het appartementencomplex. Super eten. Zakynthos is nogal Italiaans georiënteerd dus ook veel Italiaanse gerechten te krijgen; voldoende afwisseling dus. Enige minpuntje aan het appartement is de douchebak; deze is erg klein en na een douchebeurt is de badkamer nat. Een heerlijke vakantie gehad en Zakynthos is zeker de moeite waard!

• 8Rutger & Charlotte26-06-2016

Een heerlijk verblijf!

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Kyprianos! Het was direct goed toen we aankwamen. Er hangt een heel gemoedelijke en relaxte sfeer. Het appartement was eenvoudig maar echt prima. De familie was erg gastvrij en lief. Het plaatsje is klein, maar er zijn genoeg restaurantjes om lekker te kunnen eten! Het leuke is dat het niet heel groot is, dus dat het ook niet ontzettend druk is (weet natuurlijk niet hoe dit in het hoogseizoen is) De eigenaar heeft ook een restaurant bij het appartement, deze ging open op onze laatste avond.. helaas voor ons want het eten was echt overheerlijk! Veruit het beste wat we de vakantie gehad hebben, echt heen gaan dus! Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden zeker weer terug gaan!

• 8A. van Winden26-09-2007

We hadden het geluk dat er geen (bestelde) studio beschikbaar was en we daarom een 2 kamer app. kregen. Verder een mooi gelegen, goed onderhouden complex met veel pravecy. Een aanrader! Mooi zwembad veel restaurants en winkels in de buurt. Eenvoudig maar goed onbijt. Alleen de verzorging van de app. zou wat beter kunnen.

• 8Hendriks19-09-2007

wij zijn net terug van een vakantie in het app. Kyprianos, en ik moet zeggen, het is ons heel goed bevallen.Een goed app. met vriendelijk personeel, een prachtige tuin met zwembad wat erg goed onderhouden was.Het ligt in een rustige omgeving maar toch overal dichtbij, ca. 500 m. van de kleine boulevard,met leuke taverne's en in de zijstaat vind je nog een aantal taverne's en supermarkten + een bakker. Een goede busverbinding naar laganas, daar is een pinautomaat. Het strand is niet spectaculair, maar je kan er toch lekker liggen, stoelen aanwezig, en een leuk uitzicht op het komen en gaan van bootjes.Dit is een plek waar we zeker nog eens terugkomen.

Appartement Villa Kyprianos info

• OvenBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Afstand in meters