Villa Tireda

Met jonge kinderen

Adembenemend

Michel de Wit
25-7-2018

Wat een fantastisch mooie villa gelegen tussen de olijfbomen, zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Prachtig goed onderhouden zwembad, tuin en overdekt terras. Vriendelijke eigenaren die met je meedenken. Bijv door, nadat ze onze kleinkinderen zagen (2 en 4) direct een plastic raster tegen het hek/afscheiding tussen het terras en het zwembad bevestigden. Hierdoor konden de kleintjes niet zomaar bij het zwembad komen. Er is een hoeveelheid speelgoed voor in het zwembad wat je vrij mag pakken en gebruiken. Iedere dag schone handdoeken en keurig gepoetst. Zeker een aanrader.

Fam. Prenen - Breda
7-5-2018

Met 6 personen (gezin met 2 tienerdochters en grootouders) in Villa Tireda III geweest. Prachtige villa, voorzien van alle gemakken. 3 grote slaapkamers, met eigen airco. Ook woonkamer/keuken heeft airco. 2 badkamers. 1 op beg.gr. en 1 op verd. De villa is prachtig gebouwd/afgewerkt en aan de inrichting/verlichting is veel aandacht besteed.

De villa ligt op een bergheling, aan de rand van olijfboomgaard. Prachtig uitzicht op beneden gelegen plaatsje Limni Keri (5 minuutjes met auto) en haventje, waar vandaan je bootjes kunt huren (zelf te besturen) naar tegenover gelegen Schildpad-eiland.

Limni Keri is nog niet supertoeristisch, maar daarom juist heerlijk. Er zijn meerdere taveernes en kleine supermarkten.

Huren van een auto is aan te raden. Zakynthos-stad (20 min), Shipwreck Bay (iets verder, want aan andere kant eiland, 40 min) of prachtige strand van Vassilikos (Banana Beach 35 min). We komen hier zeker nog een keer terug.

Geweldig!

Thom
10-7-2017

Alles wat in de vorige recensies beschreven is klopt helemaal... Bij aankomst stond Maria al op ons te wachten, en het eerste wat ons opviel toen we ons grote terras op liepen was het geweldige uitzicht over de baai van Limni Keri.

Het huis is verder van alle gemakken voorzien, heel erg schoon, en voor Griekse begrippen liggen zelfs de bedden erg goed!

Prive zwembad is ideaal en word elke ochtend schoongemaakt en er zijn meer dan genoeg ligbedjes beschikbaar...

Plaatsje Limni Keri is niet heel groot, maar wel aantal leuke restaurantjes (Mythos Bar & Keri Taverna) + supermarkt en bakker...

Lopend naar het strand/plaatsje gaat over een niet verharde weg (ongeveer kwartier lopen), dus als je niet goed ter been bent is dit niet ideaal...

Verder is het een geweldige plek en is dit zeer zeker aan te raden!!

Mooiste accommodatie & service -vriendelijkheid

Familie Planje-Van Laar
7-7-2017

De foto's en recensies zeiden al genoeg op Zoover. Wij kunnen ons bij al de positieve verhalen en beoordelingen aansluiten. 3 mooie huisjes net buiten de drukte van het toerisme. Deze huizen zijn van alle luxe voorzien en worden ook elke dag schoongemaakt. Handdoeken en badlakens elke dag schonen. Wij kunnen niet anders zeggen dan: Top vakantie!

Mooie villa met prachtig uitzicht

Familie Vis
23-6-2017

Er is niks teveel gezegd in eerdere reviews! Mooie villa in rustig gebied. Prachtig uitzicht over zee en heerlijk zwembad. Alles wat je maar kunt bedenken is aanwezig in villa tireda, zelfs een bbq. Wij verbleven in villa 1. Elke dag werd er schoongemaakt, bedden opgemaakt en schone handdoeken. Er zijn zelfs badlakens voor bij het zwembad. Wij hebben de boodschappen gedaan bij Lidl, dit was een kwartiertje met de auto, maar ook beneden in het dorp. Elke dag vers brood gehaald bij de bakker in het dorp. Maria en Sakis zijn super vriendelijk en beantwoorden al je vragen. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad met onze 2 dochters en schoonzoons en kunnen dit iedereen aanraden!

Fantastisch verblijf

Fam. De Geest
26-5-2017

Het is een geweldig mooie villa met een fantastisch uitzicht. Iedere dag wordt er netjes schoongemaakt, schone handdoeken. Badlakens aanwezig voor aan het zwembad bij het huisje.

Er is een schuur met kinderspeelgoed, wasmachines en droger waar je gebruik van kan maken.

Alle basis benodigdheden zijn aanwezig en ook apparatuur (tosti-ijzer, oven, magnetron, broodrooster, koffiezetapparaat)

Maria , de eigenaresse, is een hele lieve vrouw die ook iedere dag mee komt voor schoonmaak en om te kijken of alles nog naar wens is.

Met de auto kan je alle kanten op, en kan je de mooie plekjes van het eiland bezoeken. Ook voor boodschappen is hij handig, het is een kwartiertje van de supermarkt Lidl maar beneden heb je kleinere winkeltjes en een bakker waar je lekker brood kan halen.

Wij komen zeker nog eens terug!

Geweldig verblyf in villa Tireda

Fam Bartelings
28-4-2017

Wij vonden de accommodatie fantastisch. Alles wat je je maar kon bedenken was aanwezig. (Tot een naald en draad setje aan toe). De kamers waren ruim en meer dan compleet ingericht. Ter verwelkoming stond er een flesje wijn en water in de koelkast. Je kon gratis gebruik maken van de wasmachines en droger. De hartelijke ontvangst van Maria was verwarmend. Zij kwam iedere dag schoonmaken en de handdoeken werden vervangen eveneens werden de bedden opgemaakt. Haar man Sakis zorgde ervoor dat het zwembad werd schoongemaakt. zo'n geweldige villa met een prive zwembad en een fantastisch uitzicht op de baai, wat een ongekende luxe. Wij logeerden in villa nr. 3 en kunnen dit aan iedereen aanbevelen.

Een prachtvilla op een toplocatie met de service en faciliteiten van een top hotel.

De gastvrijheid van Maria en Sakis maken het geheel compleet.

Koop in het dorpje beneden bij de plaatselijke supermarkt de vers gemaakte Tzatziki en vers brood, neem er een glas wijn van Villa Tireda bij en geniet op het terras van het uitzicht, de rust en de zon...

In de voorgaande reviews is alles al gezegd, wij kunnen ons er alleen maar bij aansluiten!

Wij zitten in villa 2, met op de begane grond een slaapkamer, badkamer met inloopdouche en ruime leefruimte. Een apart zitgedeelte met tv (alleen BVN als nederlandse zender, voor kinderen een tip om DVDs of geheugenstick met films mee te nemen, dan is een thuisbioscoop ervaring compleet) en goede wifi. Op 1e etage 3 ruime slaapkamers en badkamer met toilet en (bubbel)bad.

Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken, ook voor zwemmen.

Aanrader om naar lighthouse te gaan, prachtig uitzicht en goed eten en met boot langs grotten en schildpadeiland.

Mooiste plek van Zakynthos

A.J. Bongers
15-9-2016

Prachtige locatie op Zakynthos! Bij de mooiste baai, prachtig uitzicht en een geweldige verzorging. Het ontbreekt echt aan níets in het huis... Met twee kleine meisjes (net 2 en bijna 4) en grootouders een geweldige tijd gehad. Alle ruimte en een absolute hotelbeleving. Een aanrader!!!

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tireda in Keri Lake / Limni Keri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tireda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.