Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

We hebben de beste aanbieders voor Villa Tireda voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over Tireda

• 10Twinlife10-08-2021

Echt een aanrader

Villa Tireda is echt een aanrader als je op Zakynthos wilt verblijven.Villa heeft alles wat je nodig bent op vakantie en op rij/loop afstand van strand, winkels en restaurants.Villa heeft een ruime woonkamer en keuken met 3 slaapkamers en 2 badkamers.1 slaapkamer en badkamer beneden en de rest is op de 1e verdieping, alle kamers ook voorzien van een goede airco.Buiten een ruime tuin met een zwembad waar je heerlijk in af kunt koelen, zwembad is niet groot en diep, max 1.55 diep maar voldoende om je te vermaken.Enige kanttekening is dat het zwembad een ruwe bodem heeft waardoor zoals wij wat ligt geïrriteerde voetzolen hadden.Zeer vriendelijke eigenaren die elke dag langs komen voor schoonmaak, tuin en het zwembad. schoonmaak gebeurt in de regel elke dag maar in overleg zoals wij hebben het om de 2 dagen laten doen.Schone handdoeken en badlakens krijg je bij elke schoonmaak, of als je tekort komt liggen er altijd wel wat in het wa

• 10Joris & Els17-04-2019

Perfect.

Weg van de drukte en baden in in de luxe van een perfect, dagelijks onderhouden villa. Op de helling van een klein dorp met alles wat men nodig heeft en slechts op 15 min van de luchthaven.

• 9Fam. van Diermen02-11-2018

Aanrader!

Met 2 kleine kinderen (2 en 3) genoten van ons verblijf in villa 2. Een schitterend huis, van alle gemakken voorzien. (alleen geen wasmachine in villa2 zoals op sommige sites staat vermeld) Er stond bij aankomst al een hekje klaar zodat de kinderen niet direct bij het zwembad konden komen en we rustig konden spelen en eten op de prachtige veranda. Het zwembad was een beetje koud in oktober, maar desalniettemin lagen ze er iedere ochtend om 9 uur in, daarna lekker spelen in de tuin. Het kinderbadje is wat diep voor hele kleine kindjes (ca.60cm) maar voor deze leeftijd ging het prima. Met elke dag schoonmaak, schone handdoeken en een vriendelijk 'good morning how are you' is het werkelijk alsof je in een hotel verblijft met alle gemakken en de ruimte van een riant huis voor jezelf. Lopen naar het strand en het dorpje is met kleine kinderen wel een uitdaging, maar met de auto ben je er zo.

• 10Michel de Wit25-07-2018

Adembenemend

Wat een fantastisch mooie villa gelegen tussen de olijfbomen, zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Prachtig goed onderhouden zwembad, tuin en overdekt terras. Vriendelijke eigenaren die met je meedenken. Bijv door, nadat ze onze kleinkinderen zagen (2 en 4) direct een plastic raster tegen het hek/afscheiding tussen het terras en het zwembad bevestigden. Hierdoor konden de kleintjes niet zomaar bij het zwembad komen. Er is een hoeveelheid speelgoed voor in het zwembad wat je vrij mag pakken en gebruiken. Iedere dag schone handdoeken en keurig gepoetst. Zeker een aanrader.

• 10Fam. Prenen - Breda07-05-2018

Met 6 personen (gezin met 2 tienerdochters en grootouders) in Villa Tireda III geweest. Prachtige villa, voorzien van alle gemakken. 3 grote slaapkamers, met eigen airco. Ook woonkamer/keuken heeft airco. 2 badkamers. 1 op beg.gr. en 1 op verd. De villa is prachtig gebouwd/afgewerkt en aan de inrichting/verlichting is veel aandacht besteed.
    De villa ligt op een bergheling, aan de rand van olijfboomgaard. Prachtig uitzicht op beneden gelegen plaatsje Limni Keri (5 minuutjes met auto) en haventje, waar vandaan je bootjes kunt huren (zelf te besturen) naar tegenover gelegen Schildpad-eiland. Limni Keri is nog niet supertoeristisch, maar daarom juist heerlijk. Er zijn meerdere taveernes en kleine supermarkten.
    Huren van een auto is aan te raden. Zakynthos-stad (20 min), Shipwreck Bay (iets verder, want aan andere kant eiland, 40 min) of prachtige strand van Vassilikos (Banana Beach 35 min). We komen hier zeker nog een keer terug.

• 10Thom10-07-2017

Geweldig!

Alles wat in de vorige recensies beschreven is klopt helemaal... Bij aankomst stond Maria al op ons te wachten, en het eerste wat ons opviel toen we ons grote terras op liepen was het geweldige uitzicht over de baai van Limni Keri. Het huis is verder van alle gemakken voorzien, heel erg schoon, en voor Griekse begrippen liggen zelfs de bedden erg goed! Prive zwembad is ideaal en word elke ochtend schoongemaakt en er zijn meer dan genoeg ligbedjes beschikbaar... Plaatsje Limni Keri is niet heel groot, maar wel aantal leuke restaurantjes (Mythos Bar & Keri Taverna) + supermarkt en bakker... Lopend naar het strand/plaatsje gaat over een niet verharde weg (ongeveer kwartier lopen), dus als je niet goed ter been bent is dit niet ideaal...

Verder is het een geweldige plek en is dit zeer zeker aan te raden!!

• 9Familie Planje-Van Laar07-07-2017

Mooiste accommodatie & service -vriendelijkheid

De foto's en recensies zeiden al genoeg op Zoover. Wij kunnen ons bij al de positieve verhalen en beoordelingen aansluiten. 3 mooie huisjes net buiten de drukte van het toerisme. Deze huizen zijn van alle luxe voorzien en worden ook elke dag schoongemaakt. Handdoeken en badlakens elke dag schonen. Wij kunnen niet anders zeggen dan: Top vakantie!

• 10Familie Vis23-06-2017

Mooie villa met prachtig uitzicht

Er is niks teveel gezegd in eerdere reviews! Mooie villa in rustig gebied. Prachtig uitzicht over zee en heerlijk zwembad. Alles wat je maar kunt bedenken is aanwezig in villa tireda, zelfs een bbq. Wij verbleven in villa 1. Elke dag werd er schoongemaakt, bedden opgemaakt en schone handdoeken. Er zijn zelfs badlakens voor bij het zwembad. Wij hebben de boodschappen gedaan bij Lidl, dit was een kwartiertje met de auto, maar ook beneden in het dorp. Elke dag vers brood gehaald bij de bakker in het dorp. Maria en Sakis zijn super vriendelijk en beantwoorden al je vragen. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad met onze 2 dochters en schoonzoons en kunnen dit iedereen aanraden!

• 10Fam. De Geest26-05-2017

Fantastisch verblijf

Het is een geweldig mooie villa met een fantastisch uitzicht. Iedere dag wordt er netjes schoongemaakt, schone handdoeken. Badlakens aanwezig voor aan het zwembad bij het huisje. Er is een schuur met kinderspeelgoed, wasmachines en droger waar je gebruik van kan maken. Alle basis benodigdheden zijn aanwezig en ook apparatuur (tosti-ijzer, oven, magnetron, broodrooster, koffiezetapparaat)

Maria , de eigenaresse, is een hele lieve vrouw die ook iedere dag mee komt voor schoonmaak en om te kijken of alles nog naar wens is.

Met de auto kan je alle kanten op, en kan je de mooie plekjes van het eiland bezoeken. Ook voor boodschappen is hij handig, het is een kwartiertje van de supermarkt Lidl maar beneden heb je kleinere winkeltjes en een bakker waar je lekker brood kan halen.

Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Fam Bartelings28-04-2017

Geweldig verblyf in villa Tireda

Wij vonden de accommodatie fantastisch. Alles wat je je maar kon bedenken was aanwezig. (Tot een naald en draad setje aan toe). De kamers waren ruim en meer dan compleet ingericht. Ter verwelkoming stond er een flesje wijn en water in de koelkast. Je kon gratis gebruik maken van de wasmachines en droger. De hartelijke ontvangst van Maria was verwarmend. Zij kwam iedere dag schoonmaken en de handdoeken werden vervangen eveneens werden de bedden opgemaakt. Haar man Sakis zorgde ervoor dat het zwembad werd schoongemaakt. zo'n geweldige villa met een prive zwembad en een fantastisch uitzicht op de baai, wat een ongekende luxe. Wij logeerden in villa nr. 3 en kunnen dit aan iedereen aanbevelen.

Villa Tireda info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens