Géén boekingskosten
/Griekenland/Zakynthos/Keri Lake / Limni Keri/Hotels Keri Lake / Limni Keri/Hotel Surreal Keri Village & Spa by Zante Plaza - Adults Only

Surreal Keri Village & Spa by Zante Plaza - Adults Only

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Surreal Keri Village & Spa by Zante Plaza - Adults Only

• 4Peter en Sylvia13-10-2022

Spijt dat ik dit geboekt had

Keiharde bedden Steenkoud zwembad Slechte ligbedjes Matig eten Bijna geen entertainment Rioolvliegjes overal Kleine douche Douche is steenkoud of gloeiend heet Tv geen Nederlandse zender Handdoeken voor zwembad is huur terwijl je all Inclusive boekt ! Kortom : Alles is het " net niet ".

• 10Stel04-10-2022

Een heerlijk relax hotel super

Wij hebben super genoten van ons verblijf .mensen klagen dat het erg rustig ligt maar staat beschreven het busje brengt en haalt paar x per dag precies op tijd .top .personeel wat altijd voor je klaar staat en supervriendelijk is werken hard.mooie kamer gekregen precies wat we geboekt hadden. En het hotel is precies zoals de plaatjes zijn .over het eten d'r staat niet veel maar wat er is smaakt goed.wie d'r wat luxer en meer wil moet gewoon meer betalen. Dit hotel was goede prijs .wij willen zeker nog x terug

• 7Ruud & Tineke13-06-2022

Goed voor een week als je voor rust gaat.

Het hotel ligt op een berg en de shuttlebus gaat bijv. 10.10 uur naar beneden en pas weer om 13.10 naar boven. Er rijden geen taxi’s dus je moet wachten. Helaas is er niet veel te doen, supermarkt, winkeltje en 2 restaurantjes en een klein strandje. Er gaat ook geen bus naar bijv. een groter plaatsje. Wij konden helaas geen auto huren ivm lichamelijke klachten, anders hadden we dat zeker gedaan. Het hotel vinden wij helaas geen 4 sterren waard. Onze kamer was redelijk maar van andere gasten hoorden we klachten, we denken dat de onze misschien gerenoveerd was? Het eten viel ons een beetje tegen maar was niet slecht en smaken verschillen. Salades wel lekker en toetjes ook. Wifi is slecht. Het zwembad is schoon evenals het complex. Uitzicht is mooi en toen wij er waren was het redelijk rustig. Voor een week fijn, maar 2 weken zouden wij niet meer doen.

• 7Mirian31-10-2018

Rust, ruimte, mooie natuur

Fijn adult resort, mooi gelegen op de berg Wij hadden n grote kamer op de 1e verdieping, met zicht op zee. All inclusief, tot 23u drank en eten gratis Met de huurauto heel het eiland gezien, veel van de olijvenoogst meegemaakt, en genoten van al het moois om ons heen.

• 7marion deira05-09-2018

Heerlijk!!

Om tot rust te komen is dit een heerlijk hotel. Prachtig uitzicht, kamers netjes en schoon, helaas zijn de bedden hard. Het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Het hotel is gelegen op een berg, er gaat 3x per dag een busje naar het strand want lopend is dat niet te doen. Als je het eiland van hieruit wilt verkennen is een auto wel aan te raden. Dit hotel is 18+ wat wij wel prettig vonden.

• 9E.18-07-2018

Geweldig!

Super vakantie hier gehad, 3 keer per dag uitgebreid eten. Elke dag ook wat anders. Personeel werkt heel hard en staat altijd voor je klaar. Heel persoonlijk. Wanneer je optijd erg moet (voor bijvoorbeeld een excursie) kan je een lunch pakketje reserveren. Deze staat dan voor je klaar als je moet gaan. Het zit inderdaad wel op een berg, maar erg makkelijk om met een auto rond te rijden. Anders kan je aan de receptie vragen of ze een taxi voor je bellen en kan je in de taxi het kaartje vragen. Zo heb je altijd een nummer achter de hand. (Voordeel van op de berg zitten, is een rustige omgeving en mooi uitzicht). Leuke amimatie 3 keer week, wij hebben ons kostelijk vermaakt! Top hotel, zal er zo weer terug willen .

• 3Josien30-06-2018

Nooit meer, heeel basic kamer en niets te doen

Het hotel is zeker geen 8,3 waard Wij hadden het niet getroffen met het weer dan is er in het hotel ook echt niets te doen en geen bushalte nabij Animatie is er amper en niet echt goed Eten is erg zout en zeker 3dagen kliekjes gehad echt opgewarmd Onze hele kamer is na flink onweer helemaal ondergelopen stonden tot onze enkels in het water dit is weggewerkt maar water kwam door de voegen in de grond weer omhoog en alles in de kamer was nat inclusief bed ,schimmel stond na 3dagen op mijn binnenzolen van mijn schoenen evenals allemaal vochtige kleren. Wij zouden de dag erna een andere kamer krijgen maar is niet gebeurd ook de dagen erna niet, De manager is stug en ook verder personeel lacht of zegt iets als je kijkt en daarna is de gemaakte glimlach weg. Kamer echt heeeel erg basic , geen balkon maar houten vlonder met twee plastic stoelen met 4 stuks tegenover elkaar ,open en bloot. Douche erg klein geen plakje voor spullen

• 7Ronny14-10-2017

Alles ok, behalve het eten

Mooie omgeving, wat afgelegen. Zeer vriendelijke mensen, zeker een dikke pluim voor Maurice! Het eten is minder, en gericht op de vele Engelsen (+90%). Alles is flauw (je ziet iedereen met het zoutvatje schudden), vlees doorgekookt, 's morgens spek door- en door-gebakken, echt karton, en de roereieren in de warmhoudbakken hadden geen aangename geur (zou door de kruiden komen ....). De rode wijn was zuur, witte wijn en het bier was ok. 's Morgens geen omeletjes of pannekoekjes, zoals dikwijls wèl in de andere hotels in Griekenland. Om toch nog een positief punt op het eten te geven: er stond een sinaasappelperser klaar en sinaasappeltjes, zodat je elke morgen gratis sap had!

Voor de rest was alles dik in orde.

• 6Frank08-09-2017

Leuke vakantie gehad op dit prachtige eiland

Het hotel valt tegen het is overspoeld met Engelsen die zich helemaal klem zuipen het hotel is zeker geen 4 sterren waard 3 sterren is genoeg

• 9Ad van Rossum29-07-2017

fantastische plek en heerlijk adelt only hotel

Hotel keri is een aanrader voor mensen die rustig willen vertoeven

Hotel Surreal Keri Village & Spa by Zante Plaza - Adults Only info

• Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters