Géén boekingskosten

GriekenlandZakynthosKeri Lake / Limni Keri

8.7FantastischScore uit 41 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Rentaki Villas op het Griekse eiland Zakynthos heeft de ideale ligging. Vanaf het complex loop je zo naar de zee, naar het gezellige centrum of naar de mooie haven. Veel vakantiegangers beoordelen de ligging dan ook met een dikke 9. Maar jullie zijn ook tevreden met de vriendelijke eigenaren van Rentaki Villas. Benieuwd naar de overige ervaringen met dit complex? Lees met ons mee. ## Faciliteiten Ben je dol op de zee en een mooi uitzicht? Vanaf het balkon van je appartement in Rentaki Villas kijk je uit over de bergen. Reviewers zijn verder erg enthousiast over de schoonmaak en grootte van de appartementen. Zo schrijft reviewer Conny: *‘We hadden een appartement op de 3e etage met 2 slaapkamers, een ruime woonkamer, keurige badkamer en nette keuken. Het appartement was echt keurig schoon en had 3 balkons waar wij gebruik van konden maken.’* Wel is er volgens jullie nog een puntje van verbetering mogelijk. Zo heb je niet altijd genoeg warm water voor een lekkere, warme douche. Het zwembad van Rentaki Villas Zakynthos is de ideale plek om even helemaal tot rust te komen en te ontspannen. Strijk neer op een van de ligbedjes en werk aan je kleurtje of dompel jezelf onder in het verkoelende water. Verwacht hier alleen geen mega groot zwembad, maar een klein knus bad voor de gasten van het appartement. Als er iets is waar jullie enthousiast over zijn bij Rentaki Villas, dan zijn het wel de vriendelijke en gastvrije eigenaren. Volgens reviewer N. Stoop staan ze de hele dag voor je klaar: *‘Buitengewone gastvrije en behulpzame eigenaar, die er alles aan doen om het zijn gasten naar hun zin te laten hebben’.* Voor de leukste uitjes en vragen kun je dus ook altijd bij hem terecht. ## Ligging Rentaki Villas Zakynthos heeft de ideale ligging voor een ontspannen zonvakantie. Na een paar minuten lopen flaneer je al over het strand of neem je een verfrissende duik in zee. Ook het centrum van Keri en de gezellige haven bereik je binnen no time. Struin door de drukke winkelstraten en scoor de leukste must haves voor thuis. Een enkele reviewer vindt de ligging toch wat afgelegen. Veel reviewers raden dan ook aan om een auto te huren om het eiland verder te verkennen. Rij bijvoorbeeld door naar de haven en boek de leukste excursies. Kiezen jullie voor een boottochtje naar het schildpaddeneiland of gaan jullie toch voor een eilandtour? Nog op zoek naar een lekker restaurantje? Volgens reviewer Wilma kun je goed terecht bij restaurant Keri. Zij schrijft: *‘Aan te raden is het restaurant van de eigenaar gelegen in Limni aan de andere kant van de baai. Met de auto zo'n 7 km rijden. Met een schitterend uitzicht over de zee met de ondergaande zon.’*

Bekijk de beschikbaarheid

41 Reviews over Rentaki Villas

• 9Carla Vreenegoor29-09-2018

Heerlijk week gehad

Heerlijk verblijf gehad in Rentaki Villas. Eigenaar is Stamatis een hele rustige en relaxte man, ook de eigenaar van restaurant Keri Lighthouse met het mooiste uitzicht! Groot schoon appartement met dito kamers. Groot buitenterras/balkon met uitzicht op berg en zwembad. Kleinschalig app complex in rustge omgeving dus auto is aan te raden.

• 9Conny Hoffman-Hogenhout17-09-2018

Een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen.

Wat een heerlijke plek om te verblijven! We werden ontvangen door de eigenaar van Rentaki Villas die ons hierbij de nodige informatie gaf over de omgeving. We hadden een appartement op de 3e etage met 2 slaapkamers, een ruime woonkamer, keurige badkamer en nette keuken. Het appartement was echt keurig schoon en had 3 balkons waar wij gebruik van konden maken. Het appartement ligt in een landelijke omgeving, aan een doodlopende weg midden in een olijfboomgaard. Alle balkondeuren en ramen waren voorzien van horrengaas, al hadden we niet echt heel veel last van muggen. Het plaatsje Limni Keriou is heel kleinschalig, met voldoende restaurantjes, supermarkten, bakkerij en een souvenirwinkel en absoluut geen massatoerisme. Wel jammer dat wij niet altijd over warm water konden beschikken, al was zo'n minder warme douche altijd wel lekker verfrissend, dus echt last hebben wij hier niet van ondervonden.

• 8Griekenlandfan05-09-2018

Wees alert bij deze zakenman

Blijkbaar was dit appartementencomplex overboekt op de dag van onze aankomst. maar i.p.v. dat eerlijk te zeggen, werden wij door de eigenaar als laatste meegeleid naar een soort van conciërgewoning boven het kantoortje. Dit was een bloedheet 1-kamer appartementje zonder terras/oven/fatsoenlijke badkamer enz. enz. Enigzins verbouwereerd liet de eigenaar ons daar achter en hij vertrok direct als een haas. Volgende ochtend na de informatiebijeenkomst van touroperator mijn beklag gedaan bij de organisatie en eind vd dag kregen wij de sleutel van een verblijf waar ik voor betaald had. Vanaf dat moment een prima accommodatie maar de beheerder had gewoon open kaart moeten spelen, erg jammer. Flinke dagprijs voor airco op de kamer en ook wifi-gebruik (€15,- per week) vind ik buitensporig hoog.

• 9N. Stoop09-05-2018

Prima prijs/kwaliteitsverhouding!

Uitstekende, mooie en luxe accommodatie, gelegen in een natuurlijke omgeving! Buitengewone gastvrije en behulpzame eigenaar, die er alles aan do, zoals et om het zijn gasten naar hun zin te laten hebben. Ruime en schone kamers, prima keuken en prettige badkamer. Het zwembad is erg klein, maar schoon en het water is heerlijk. De belangrijkste voorzieningen zoals een supermarkt, restaurants, aanbod van excursies etc is binnen loopafstand. Auto is wel aan te raden.

• 8Adriana20-04-2018

Voor rustzoekers een Must, geweldige appartementen , zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar Stamatis

• 5Connie van amstel14-10-2017

Nooit meer

Dat het muf ruikt en dat de airco's zo'n lawaai maken dat je niet kunt slapen en de eigenaar is er nooit absoluut geen 4 sterren waard

• 8van Eijk18-08-2017

Heerlijk!

Rustig gelegen en een klein complex. Wij hadden te laat geboekt en daarom geen keuze meer voor een 3- kamer appartement. Nu een 2-kamer appartement, dus kleiner, maar het was netjes en vooral schoon. De lieve schoonmaakster kwam wel 3x per week met schone handdoeken en lakens. Ik vond het ook erg fijn dat er een wasmachine bij het complex stond. Kon ik af en toe de muffe strandhanddoeken wassen. Dichtbij leuk haventje, met genoeg aan leuke restaurantjes, bakker en supermarktjes. Een auto is wel een aanrader als je er wat langer bent. De laatste avond zijn we in het restaurant van de eigenaar geweest "the light house". Wat een geweldig plek! Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Nikki10-11-2016

Leuke accommodatie

Appartementen zijn ruim ingericht. Zeer vriendelijke eigenaar die ook nog een eigen restaurant heeft in Keri. Keri is een kleine badplaats, maar zeer sfeervol. Leuke restaurantjes en vriendelijke mensen. Vanaf hier kunnen ook verschillende boottochten gemaakt worden.

• 8Lina Haisma13-09-2016

Geweldige Lokatie

Ruime luxe en schone appartementen, vriendelijk en gastvrije eigenaar die erg behulpzaam is.Vlak bij de winkels en het strand. Lekker zwembad.

• 9Esther22-08-2016

Voor herhaling vatbaar

Zeer leuke, mooie vakantie gehad. Geen massa toerisme maar genoeg vermaak. In 5 minuten loop je naar het strand. Hier zijn enkele eettentjes en supermarkt en souvenierwinkel. Ook kan je hier bootjes huren om mooie plekjes te ontdekken. Appartement was zeer goed. Ruime kamers en de eigenaar komt elke dag even langs om te kijken of alles in orde is. Eigenaar heeft voor ons nog 2 dagen een auto geregeld. Wij komen hier zeker nog een keer.

Appartement Rentaki Villas info

• MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar