Appartement Rentaki Villas

Appartement
Appartement Rentaki Villas
8,6

Rentaki Villas op Zakynthos is een kleinschalig complex met ruime appartementen. De behulpzame eigenaar staat altijd voor je klaar. Er is een klein zwembad voor de gasten. Limni Keriou is niet erg groot, maar je kunt er lekker eten, excursies boeken en het ligt mooi aan zee. Om de rest van Zakynthos te kunnen zien is een auto handig.

40 reviews over Appartement Rentaki Villas in het Nederlands

Heerlijk week gehad

Carla Vreenegoor,
29-9-2018

Heerlijk verblijf gehad in Rentaki Villas. Eigenaar is Stamatis een hele rustige en relaxte man, ook de eigenaar van restaurant Keri Lighthouse met het mooiste uitzicht! Groot schoon appartement met dito kamers. Groot buitenterras/balkon met uitzicht op berg en zwembad. Kleinschalig app complex in rustge omgeving dus auto is aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen.

Conny Hoffman-Hogenhout,
17-9-2018

Wat een heerlijke plek om te verblijven! We werden ontvangen door de eigenaar van Rentaki Villas die ons hierbij de nodige informatie gaf over de omgeving. We hadden een appartement op de 3e etage met 2 slaapkamers, een ruime woonkamer, keurige badkamer en nette keuken. Het appartement was echt keurig schoon en had 3 balkons waar wij gebruik van konden maken. Het appartement ligt in een landelijke omgeving, aan een doodlopende weg midden in een olijfboomgaard. Alle balkondeuren en ramen waren voorzien van horrengaas, al hadden we niet echt heel veel last van muggen. Het plaatsje Limni Keriou is heel kleinschalig, met voldoende restaurantjes, supermarkten, bakkerij en een souvenirwinkel en absoluut geen massatoerisme. Wel jammer dat wij niet altijd over warm water konden beschikken, al was zo'n minder warme douche altijd wel lekker verfrissend, dus echt last hebben wij hier niet van ondervonden.

Gereisd met partner in september 2018

Wees alert bij deze zakenman

Griekenlandfan,
5-9-2018

Blijkbaar was dit appartementencomplex overboekt op de dag van onze aankomst. maar i.p.v. dat eerlijk te zeggen, werden wij door de eigenaar als laatste meegeleid naar een soort van conciërgewoning boven het kantoortje. Dit was een bloedheet 1-kamer appartementje zonder terras/oven/fatsoenlijke badkamer enz. enz. Enigzins verbouwereerd liet de eigenaar ons daar achter en hij vertrok direct als een haas. Volgende ochtend na de informatiebijeenkomst van touroperator mijn beklag gedaan bij de organisatie en eind vd dag kregen wij de sleutel van een verblijf waar ik voor betaald had. Vanaf dat moment een prima accommodatie maar de beheerder had gewoon open kaart moeten spelen, erg jammer. Flinke dagprijs voor airco op de kamer en ook wifi-gebruik (€15,- per week) vind ik buitensporig hoog.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima prijs/kwaliteitsverhouding!

N. Stoop,
9-5-2018

Uitstekende, mooie en luxe accommodatie, gelegen in een natuurlijke omgeving! Buitengewone gastvrije en behulpzame eigenaar, die er alles aan do, zoals et om het zijn gasten naar hun zin te laten hebben. Ruime en schone kamers, prima keuken en prettige badkamer. Het zwembad is erg klein, maar schoon en het water is heerlijk. De belangrijkste voorzieningen zoals een supermarkt, restaurants, aanbod van excursies etc is binnen loopafstand. Auto is wel aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Adriana,
20-4-2018

Voor rustzoekers een Must, geweldige appartementen , zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar Stamatis

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

Connie van amstel,
14-10-2017

Dat het muf ruikt en dat de airco's zo'n lawaai maken dat je niet kunt slapen en de eigenaar is er nooit absoluut geen 4 sterren waard

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk!

van Eijk,
18-8-2017

Rustig gelegen en een klein complex. Wij hadden te laat geboekt en daarom geen keuze meer voor een 3- kamer appartement. Nu een 2-kamer appartement, dus kleiner, maar het was netjes en vooral schoon. De lieve schoonmaakster kwam wel 3x per week met schone handdoeken en lakens. Ik vond het ook erg fijn dat er een wasmachine bij het complex stond. Kon ik af en toe de muffe strandhanddoeken wassen. Dichtbij leuk haventje, met genoeg aan leuke restaurantjes, bakker en supermarktjes. Een auto is wel een aanrader als je er wat langer bent. De laatste avond zijn we in het restaurant van de eigenaar geweest "the light house". Wat een geweldig plek! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke accommodatie

Nikki
10-11-2016

Appartementen zijn ruim ingericht. Zeer vriendelijke eigenaar die ook nog een eigen restaurant heeft in Keri. Keri is een kleine badplaats, maar zeer sfeervol. Leuke restaurantjes en vriendelijke mensen. Vanaf hier kunnen ook verschillende boottochten gemaakt worden.

Gereisd met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige Lokatie

Lina Haisma
13-9-2016

Ruime luxe en schone appartementen, vriendelijk en gastvrije eigenaar die erg behulpzaam is.Vlak bij de winkels en het strand. Lekker zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar

Esther
22-8-2016

Zeer leuke, mooie vakantie gehad. Geen massa toerisme maar genoeg vermaak. In 5 minuten loop je naar het strand. Hier zijn enkele eettentjes en supermarkt en souvenierwinkel. Ook kan je hier bootjes huren om mooie plekjes te ontdekken. Appartement was zeer goed. Ruime kamers en de eigenaar komt elke dag even langs om te kijken of alles in orde is. Eigenaar heeft voor ons nog 2 dagen een auto geregeld. Wij komen hier zeker nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rentaki Villas in Keri Lake / Limni Keri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rentaki Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.