Aparthotel Porto Tsi Ostrias

2 reviews over Aparthotel Porto Tsi Ostrias in het Nederlands

Top vakantie

Fam plug,
20-8-2018

Wat een hartelijke familie bedrijft dit appartementen complex. Ze doen er 3cht alles aan om het je naar de zin te maken. Elke morgen een heerlijk gevarieerd ontbijt, gemaakt door de oma van de familie, met eerlijke eigen producten. Het eten is veel en lekker..

Het appartement dat wij hadden was voor Griekse standaarden echt prachtig.

Het uitzicht was mooi en de ligging rustig, met op loopafstand het mooie strand. Enig kleine minpuntje is dat het zwembad niet bij het appartement ligt, maar bij het huis van de tante die ernaast woont, maar wij hebben er toch bijna geen gebruik van gemaakt.

Bij afscheid werd er uit eigen tuin nog een klein bosje bloemen geplukt door oma en overhandigd door de kleinste spruit van de familie.

Echt voor ons een aanrader voor iedereen die van rust kan genieten en je heel welkom voelen.

Prima ligging,gastvrij en verbijsterend ingericht!

René en Margriet.,
1-10-2017

Studio op 2e etage met mooi uitzicht op de omgeving en rustige ligging. Mooie natuur in de omgeving en gezellig plaatsje Limni Keri. Gastvrije familie met veel aandacht en deelt geregeld hapjes fles wijn etc. uit. Máár in ons bed lag een te kleine matras die 10 cm. te kort bleek te zijn en de matras was aan een kant compleet kapot over een hele zijkant van 80x15 cm. Een broodmes ontbreekt, er zijn alleen drie fruit/schilmesjes aanwezig. Koffiezet apparaat moest ontkalkt worden en was niet bruikbaar. De overloop van de spoelbak van de keuken zat niet vast met een schroef en daardoor spoelde het water zo de keukenkast in! Koelkast werkte niet goed maar werd meteen vervangen door een andere koelkast. Douchemat bleek een versleten oude gerafelde handdoek te zijn. Zwembad bij de familie er naast gelegen. Griekenland blijft een verrassing als je een appartement of studio betrekt met vakantie er is altijd wel wat.

Er is géén bushalte in Limni Keri wat wel in de folder van de Touroperator staat, dus geen openbaar vervoer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Porto Tsi Ostrias in Keri Lake / Limni Keri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Porto Tsi Ostrias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.