Aparthotel Porto Tsi Ostrias

AparthotelWeer vandaag30°18°
Aparthotel Porto Tsi Ostrias
8,1

1 review over Aparthotel Porto Tsi Ostrias in het Nederlands

Prima ligging,gastvrij en verbijsterend ingericht!

René en Margriet.
1-10-2017

Studio op 2e etage met mooi uitzicht op de omgeving en rustige ligging. Mooie natuur in de omgeving en gezellig plaatsje Limni Keri. Gastvrije familie met veel aandacht en deelt geregeld hapjes fles wijn etc. uit. Máár in ons bed lag een te kleine matras die 10 cm. te kort bleek te zijn en de matras was aan een kant compleet kapot over een hele zijkant van 80x15 cm. Een broodmes ontbreekt, er zijn alleen drie fruit/schilmesjes aanwezig. Koffiezet apparaat moest ontkalkt worden en was niet bruikbaar. De overloop van de spoelbak van de keuken zat niet vast met een schroef en daardoor spoelde het water zo de keukenkast in! Koelkast werkte niet goed maar werd meteen vervangen door een andere koelkast. Douchemat bleek een versleten oude gerafelde handdoek te zijn. Zwembad bij de familie er naast gelegen. Griekenland blijft een verrassing als je een appartement of studio betrekt met vakantie er is altijd wel wat.

Er is géén bushalte in Limni Keri wat wel in de folder van de Touroperator staat, dus geen openbaar vervoer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Porto Tsi Ostrias in Keri Lake / Limni Keri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Porto Tsi Ostrias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Porto Tsi Ostrias scoort een 8.08 uit 10 op basis van 2 reviews.