Pension Limni

PensionWeer vandaag29°19°
Pension Limni

3 reviews over Pension Limni in het Nederlands

Super fijn en relaxed vakantie adres

Els Prosman
24-10-2016

Eenvoudige accomodatie maar wel een bijzonder goed gevoel plek en dat is van grote waarde. Voor de tweede keer hier geweest en wederom Genoten.

super klantgericht en gastvrij

Sandra en Carlo
8-10-2015

Ons verblijf in appartement Limni was een succes. De kamers zijn zeer verouderd maar de Griekse gastvrijheid compenseert alles! Wij hadden geboekt met ontbijt, dit is wel een aanrader want het dorp bestaat uit 8 restaurants, 1 souvenirwinkeltje en 1 supermarktje. Het ontbijt was erg goed en zeer uitgebreid met allerlei Griekse specialiteiten en alles in overvloed. De wifi en de airco zijn gratis. Een auto is wel echt een aanrader want het ligt wel afgelegen van andere plaatsjes. Zakynthos is prachtig. Een echt aanrader!!

Griekse gastvrijheid!

E. van Tol
30-6-2015

Ruime appartementen, overdekt balkon, horren, rustig gelegen, op loopafstand van het strand, restaurantjes, mini markets, bootverhuur (voor een boottochten naar Marathonisi en Keri caves. Om meer van het eiland te zien is een auto noodzakelijk. De appartementen hebben zeezicht. De eigenaren zijn ontzettend gastvrij en behulpzaam. Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt deels gemaakt van hun eigen producten. Het is ook mogelijk om lunch of diner te bestellen, dan eet je mee met de familie! De appartementen zijn keurig schoon. De trappen aan de achterkant van het gebouw om de appartementen te bereiken zijn vrij smal en steil. De prijzen zijn laag en je krijgt er veel voor!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Limni in Keri Lake / Limni Keri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Limni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Limni scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.