Tijdelijk €25 aanbetaling

Limneon Villas

We hebben de beste aanbieders voor Villa Limneon Villas voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9.3Inrichting
  • 9.5Ruimte

Villa info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Limneon Villas

• 10Ilona06-06-2019

Fantastisch!

Wat een hoop ruimte om het huis! Supermooi ingericht ook. Heel schoon, het leek wel een hotel: er werd iedere dag schoongemaakt, onze bedden opgemaakt, perfect!

• 9Janine26-05-2019

Paradise

Wij verbleven in villa Elias. Wat een ruimte en een uitzicht. Op en top genieten. Het huis is perfect verzorgd en superschoon. In de keuken grijp je nooit mis omdat alles er is. Het privezwembad is heel schoon en de bbq buiten van alle gemakken voorzien, kraan ernaast voor schone handen en alle benodigdheden aanwezig. Koop vis op de fishmarket en je hebt een geweldige avond met waanzinnig uitzicht. Wij komen terug!

• 8Saartje21-08-2016

Invasie muggen in het paradijs

Een mooi complex, zeker voor Griekse begrippen. Her en der schort het aan de afwerking, maar dat is Grieks. Niet zo idealistisch als de foto's, maar wel prachtig. De bedden zijn extreem hard, al went het na een week.

Zakynthos is een rustig eiland, niet erg veel te doen. Complex is mooi, prachtig zelfs... maar die muggen.... Bij de villa wordt je helemaal leeggezogen, zelfs overdag bij het zwembad. Van het huis naar de auto (naast het huis) levert gelijk 10 beten op.

Maria is fantastisch, ze is erg lief en maakt de huizen goed schoon. Het huis is van alle gemakken voorzien, goed werkende airco, koelkast, vriezer, magnetron, etc.

Of het een aanrader is, ja en nee... de muggen hebben ons echt weggejaagd en we waren blij dat we naar huis konden. Je huurt zo'n huis en hoopt ook 's avonds lekker op het balkon of in de tuin te kunnen zitten of een duik in je eigen zwembad te maken... maar de muggen zorgen wel dat je dat niet doet. Overdag zaten we ook liever aan het strand en als ons kindje op bed lag zaten we binnen ipv bij het zwembad wat ons idee was bij de boeking.

Kindvriendelijk, redelijk. De voordeur bereik je via een trap, glazen tafels en overal waar je kijkt stopcontacten.

Ga je eten bij La Bruschetta, pizzeria... zorg dan dat je weg bent voor de zon onder gaat. Wij waren te laat, wisten het niet... zoveel muggen dat alle gasten zonder hun eten op te eten van het terras af renden.

• 10Carin23-09-2015

Een dikke 10 !

De foto's geven een haarscherp beeld van wat je krijgt voor je geld. Een stijlvol ingericht huis van alle gemakken voorzien, een privé zwembad met jacuzzi, veel privacy, kortom een klein paradijsje. Maria en haar man is niets teveel. Een aanrader !

Villa Limneon Villas info

• Adresgegevens