Géén boekingskosten

Kymaros

Villa
GriekenlandZakynthosKeri Lake / Limni Keri

We hebben de beste aanbieders voor Villa Kymaros voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 8 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 8 reviews
  • 9.1Inrichting
  • 9.5Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Kymaros

• 9Fam. Miedema28-07-2019

Een droomvakantie !

Prachtige accomodatie op een unieke plek. Zelf verbleven we in villa Pefkos welke een schitterend uitzicht had over de zee en het schildpadden eiland. De villa is super schoon, alles gelijkvloers en heeft drie slaapkamers met tweepersoons bedden en ook drie badkamers waarvan één met bad. De keuken is uitgerust met vaatwasser, koel-vries combinatie en oven. De tuin rondom het huisje is groot en heeft genoeg bomen/overkapping om een schaduwplek te vinden mocht dat nodig zijn. Er staan een eettafel met stoelen, een lounge setje en ligbedden in de tuin en er is een hangmat. Verder een grote buitenkeuken met barbecue. Alles is perfect onderhouden en heeft veel privacy. De eigenaar en zijn gezin zie je dagelijks voor de schoonmaak en onderhoud. Kortom; wat je op internet ziet klopt allemaal en het was echt een droomvakantie !!

• 9Ils26-04-2019

Adembenemend uitzicht, fantastisch en zorgeloos

Toen de gastvrije medewerkers ons huisje liet zien was het in 1 woord adembenemend. Het huisje was mooi maar dan het uitzicht! Dat was gewoon super! We hebben in Villa Pefkos 8 dagen heerlijk genoten met onze dochter van 3 jaar! Het huisje werd elke dag binnen en buiten schoongemaakt. Aan service was niets op aan te merken.

Wij raden dit aan bij iedereen en gaan er graag zelf ook naar terug.

• 10Fam Braun05-06-2018

de hemel op aarde!

Een adembenemende locatie met mooi zwembad meerdere plekjes om lekker te vertoeven in de tuin. van alle gemakken voorzien zoals een ligbad hangmat bbq maarliefst 4 badkamers! Hele hartelijke mensen elke dag behalve zondag alles keurig schoongemaakt en verschoond. Met de auto 5 min bij alles wat je nodig hebt. Hier wil je nooit meer weg!!!

• 9Rob23-09-2014

Heerlijke villa

Villa Oniro is een ruime villa met 4 slaapkamers (niet allemaal even groot of practisch) en 4 badkamers. Voor een flink gezelschap dus. Villa is compleet ingericht. Het enige dat mist is de vaatwasser. Prima internet in en rond het huis. De villa wordt elke dag (muv zondag) schoongehouden. Helaas spreekt de eigenaar matig Engels, wat lastig bleek toen er wat stuk ging en gerepareerd moest worden. Ligging is boven op een heuvel met mooi uitzicht op zee.

• 10Marian de Louw19-09-2013

Een sprookje. Grandioos!

Wij logeerden in villa Oniro. Toen we aankwamen, boven op de berg waren we helemaal onder de indruk van het uitzicht. We werden hartelijk ontvangen door Spiros,de eigenaar.. De villa was super, 4 slaapkamers en 4 badkamers. Elke dag werden de bedden opgemaakt en de villa schoongemaakt door de vrouw van Spiros. Zelf kwam Spiros 's avonds langs om te sproeien en de tuin te doen. Elke villa een eigen zwembad met ligstoelen onder de palm- en olijfbomen. Een terras onder een rieten dakje zodat je uit de zon kan zitten. Van de andere bewoners hebben we amper iets gemerkt. Je hebt voldoende privacy. Vanuit je bed zie je de zon opkomen boven de zee.In 15 minuten ben je te voet beneden in het dorp waar je kleine boodschappen kan doen, heerlijk kan eten en baden in zee of een bootje huren( zeer aan te raden!) De weg terug berg opwaarts is een stuk lastiger, een flinke klim. Wij hebben genoten van Zakynthos en zeker ook van de villa!

• 10Markus Urban13-06-2013

Familienfreundliche Villa mit tollem Meerblick

Wir sind zufällig auf die drei Villen in Limni Keri gestoßen und waren von unserem einwöchigen Aufenthalt sehr angetan. Unsere Villa ("Lofos") war sehr ansprechend eingerichtet (Küche mit Herd + Spülmaschine), von der Terrasse großartige Aussicht auf das Ionische Meer. Außerdem eigener kleiner Pool, Grillplatz sowie ein kleiner Kinderspielplatz. Alles wirkt sehr neu und gut durchdacht. Die Eigentümer / Verwalter sprechen wenig Englisch, sind aber sehr freundlich und hilfsbereit. Die Villa wird täglich innen gereinigt. Verpflegen muss man sich selbst, aber in wenigen Autominuten kann man mehrere kleine Restaurants erreichen. Zugang zum Strand leider auch nur mit dem Auto möglich. Abends ziemlich viele Stechmücken.

• 9Alie25-06-2012

Topper

De drie villa's zijn prachtig gelegen op een heuvel met aan de voet van de heuvel een lief, rustig vissersdorpje. Een wandeling van 500 m. en je bent beneden. De villa's zijn prachtig en ontzettend schoon. Het zwembad is super, maar wel nog fris in de meivakantie! De buitenkeuken is erg fijn. Wij hebben eigenlijk steeds 'thuis' gegeten, behalve de lunch. De eigenaar is heel vriendelijk. Zijn vrouw houdt alles superschoon. Alles is er in de ruime villa, zelfs een bubbelbad in de badkamer.

• 10Ellen14-06-2011

n een woord: prachtig!

Wij zijn van 30 mei t/m 6 juni op vakantie geweest bij Kymaros Villas in de villa Oniro. We waren benieuwd of het er in het echt ook zo mooi uit zou zien als op de foto's. Bij aankomst werd gelijk alle twijfel weg genomen. Het is prachtig! De ligging op de berg, het uitzicht, de villa's, alles. Het terrein is netjes afgesloten door een poort. Aan de sleutel van de villa zit ook gelijk de afstandbediening voor de poort. Auto mag gewoon op het terrein naast de villa neergezet worden. Bij aankomst werden we welkom geheten door Spieros, zijn vrouw en hun dochtertje van 3. Het communiceren gaat soms wat met handen en voeten, doordat zij het Engels nog niet zo goed beheersen. Ze zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. We mogen gratis gebruik maken van de wasmachine en droger die in een apart "kantoortje" staan op het terrein. Zelf verblijven ze niet op het terrein zelf. Dus je hebt alle privacy. 's Morgens komen

Villa Kymaros info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Keri Lake , GR-29100