Villa Kookis

Meer villainfo

33 reviews over Villa Kookis

• 8Ellen18-07-2019

Geweldig!!

Hele mooie plek. Op loopafstand van Keri-beach, waar je een bootje kunt huren en de prachtige kust kunt zien en waar je op zoek kunt naar schildpadden. Een geweldige vakantie gehad bij Kookis Village. Privé-zwembad is top. Iedere dag schone handdoeken en badlakens. Twee maal ontbijt laten verzorgen, dat is gewoon geweldig! Een aanrader dus! Met onze huurauto de rest van het eiland ontdekt.

• 2018
    10Nadia15-11-2018

Betoverend eiland

De omgeving rondom en in de huizen van Kookis is SUPER netjes en schoon. Elke dag werken de schoonmakers hard om het zo aangenaam mogelijk te maken. Als je geluk hebt, dan nemen ze ook heerlijke kaneel broodjes voor je mee. Op een steen afworp vind je het strandje van limni keri. Met witte kiezel steentjes en olijfbomen (op het strand!) En uitzicht op carreta island ( schildpaddeneiland), maakt dit je vakantiegevoel af. Verder kun je overal in de buurt heerlijk en goedkoop eten. Huur een bootje om Zakynthos verder te ontdekken. Als je geluk hebt net als wij, spot je hier en daar een schildpad!Een pitstop op schildpadden eiland is ool een aanrader, niet voor de schildpadden...want die zie je daar niet maar om even af te koelen met een ijsje(drijvende snack/ijs bar) is dit een zeer aangename tussenstop! Huur ook een auto/scooter, want verderop in het plaatsje Keri kun je de mooiste zonsondergang zien van het eiland ( vonden wij :P) .

Met vrienden

• 10Yvonne Retera28-08-2018

Geweldig!

Kookis Village heeft alles wat wij zoeken in een uitstekende accomodatie. Wij verblijven momenteel in een 4-persoons villa en we genieten volop. De villa is van alle luxe voorzien. Het privė zwembad is heerlijk, het water heeft de juiste temperatuur en is heel schoon. De bedjes bij het zwembad liggen heerlijk en er zijn zelfs grote baddoeken aanwezig voor gebruik bij het zwembad. De keuken is van alles voorzien, zelfs een afwasmachine, broodrooster en tosti-apparaat. Wij hebben een aantal keren het ontbijt van Kookis village besteld. Dat is in ėén woord geweldig. De tafel wordt voor je gedekt en daarna worden er allerlei heerlijke en verse lekkernijen neergezet. Het is zoveel dat wij er ‘s middags ook nog van konden eten. Kookis village is een familiebedrijf en niets is hen teveel. Iedereen is erg vriendelijk en er wordt aan alle kanten hulp geboden. Je voelt je hier meteen thuis.

• 10Marleen24-06-2018

In een woord; geweldig!!

Geweldige huisjes met privé of gedeelt zwembad. Alles super verzorgd, zeer service gericht en vriendelijke mensen. Iedere dag schoonmaak, schone handdoeken en bedlinnen. De omgeving is heel fijn. Het uitzicht vanaf Keri Beach is geweldig. Geen massa toerisme. Een privé bootje huren is echt aan te raden de strandjes achter de berg zijn te mooi om waar te zijn. Voor ons met een jonge baby, tiener en kleuters was de accommodatie echt heel fijn. De baby kon heerlijk slapen in een koele slaapkamer terwijl de kinderen konden zwemmen en wij konden relaxen. We komen zeker nog eens terug!

• 9Jaap01-05-2018

Huis met hotelverzorging - top!

Fijn huis, gastvrij ontvangst en mooi (relatief rustig) deel van het eiland. Auto huren wel zo handig idd.

• 10Arjen30-04-2018

Helemaal top!

Ik schrijf dit op het terras van onze villa. Wat een top locatie en een heerlijk huis. Schoon ruim en rustig. We zijn met zn 4en, 2 kids van 14 en 12 vinden het ook top. Ik raad met 4 personen wel een 3 kamer villa aan. Door omstandigheden 1 nacht in een 2 kamer villa geslapen. De bedden zijn echt top maar het bankbed niet. Dus geef iets meer uit voor een 3 kamer villa zou ik zeggen. 5 min lopen naar het standje en de haven. Leuke restaurantjes en mooi uitzicht. Wat zijn de Grieken hier toch gastvrij, heerlijk! Aanrader is verder om een bootje te huren en naar het eiland voor de kust te gaan. Daarnaast een paar dagen een auto om het eiland te verkennen. Dussss.... geef iets meer geld uit dan voor een inimini appartement en boek Kookis villa’s.

• 2017
    10Saskia12-11-2017

2 dagen voor vertrek kregen we te horen dat we niet de geboekte 19 dagen in Kookis konden verblijven. De reisorganisatie had al maanden van te voren gehoord dat onze geboekte villa niet beschikbaar was..Maar verzaakte dit aan ons te vertellen...Door bemiddeling van de eigenaar van Kookis konden we toch nog genieten van 8 dagen bij Kookis Village met een gedeeld zwembad..We hebben het fantastisch gehad..Bedankt Antonis en medewerkers..

• 9Freerk Grondsma09-08-2017

Super

Een schitterende plek om van je vakantie te genieten. Zeer gemoedelijk en vriendelijk personeel. Elke dag werd alles voor ons opgeruimd en verschoond. Het zwembad bij het huisje moesten we delen met de buren maar dat is geen enkel probleem. Leuke restaurantjes in de buurt, en een klein strandje. Een auto is wel een must wil je wat grotere stranden opzoeken en wat van de omgeving zien. Idiaal voor gezinnen met kleine kinderen. Aug 2017 hier geweest

• 9Cees Markus12-06-2017

Fantastisch wat een service

Prima locatie met een geweldige gastheer die samen met Maria en voor zorgt dat je niets ontbreekt. Goed ontbijt iedere dag wordt je gevraagd of het voldoende is of wil je misschien wat anders. Iedere dag schoonmaak en zelfs handdoeken voor het zwembad. Wel een auto gewenst om dit mooie eiland te verkennen.

• 10Mout27-05-2017

De villa was boven verwachting. Aan alles was gedacht. Ontzettend schoon!! Ruim voldoende aan keukengerei, goed en veel bestek. 2 mooi ingerichte slaapkamers 2 superschone en mooie badkamers,beneden met bad en douche en boven met douche. Prachtig mooi en schoon zwembad. De eigenaren ook hele lieve mensen. Bestel je een ontbijt dan komt Maria met een groot dienblad, met een ruim ontbijt, met broodjes eieren beleg koffie, thee, en fruit en yoghurt, het was zoveel dat we het niet eens allemaal op konden. Ook dekt Maria de ontbijttafel. Een pluim voor Maria, ze maakte elke dag het huis blinkend schoon. Badlakens kregen we voor bij het zwembad, dus die hoef je in principe niet zelf van huis mee te nemen. Het zwembad werd elke morgen om 7 uur gecontroleerd. Het is echt een plek voor rustzoekers, in het dorpje zelf is weinig te doen. Er is 1 souvenierwinkel, voor de rest alleen maar restaurantjes en supermarkten, maar geen leuke winkels waar je kunt shoppen. De omgeving is wel heel mooi. Wil je ergens heen dan heb je wel een auto nodig want er rijd geen bus, of je moet met de taxi. We hebben hier een geweldige vakantie gehad en de villa was zo mooi en verzorgd. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen.

10 tips over Villa Kookis

• Sonja en Jan Koops - Vlasblom, 31-05-2014

Bestel eens eten op het park, super. 's Morgens krijg je het menu, je levert het in en bepaal zelf hoe laat je wilt eten. Maria of Antonis brengen het eten op je terras en ruimen ook de tafel weer af. Heel leuk en erg lekker. Je kunt ook je ontbijt 's morgens laten verzorgen. Je huurt het huis, maar je waan je in een hotel. Helemaal geweldig!

• Carla, 09-08-2013

Huur een boot om een deel van het eiland te varen!

• FHT van Loon, 07-05-2013

Ga met de auto door de binnenlanden en bezoek de baaien en stranden. Een boottocht naar de blue caves is een aanrader.

3 vragen over Villa Kookis

• J.M.B. Brummer, 30-04-2019

bbq

Hallo, kan iemand mij vertellen of je er kunt bbq?

Jolanda Brummer-Smith, 02-06-2019

Je kunt er niet BBQ, maar heb je niet nodig. Genoeg lekkere restaurantjes.

• Ruud van Lierop , 09-01-2017

Fietsen

Is een fiets huren een optie ??? Hou wel van fietsen maar beslist niet van teveel klimmen.

• Suzanne, 13-03-2014

Diepte zwembad

Goedenavond,

Kan iemand mij iets vertellen over de diepte van het zwembad? Heeft het een ondiep gedeelte?

Groeten,

Suzanne

Sonja en Jan Koops - Vlasblom, 31-05-2014

Wij hadden een gedeeld zwembad, dat begint bij 1.35 m en loopt af naar 1.70m. Wanneer je een eigen zwembad hebt, dan is het minder diep.

Villa info

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats