Hotel Harmonysterstersterster

• Aan zee
Tonen op kaart

14 reviews over Hotel Harmony

• 7Kroon08-08-2016

Mooi hotel, perfecte locatie.

Hotel ligt heel mooi. In de directe omgeving zijn veel baaitjes, de een nog idyllischer dan de ander. Dorpje is lieflijk en rustig. De lokale bevolking is erg vriendelijk. Wij hebben gekozen voor de nieuwere kamers in de aanbouw. Deze zijn beduidend beter/ruimer dan die in het oudere gedeelte. Het ontbijt in het hotel is matig, mn prijs-kwaliteit. Zeker geen aanrader. Op loopafstand zit een klein supermarktje waar wij uiteindelijk iedere ochtend vers brood, fruit ed haalde. Eigenaren, personeel is vriendelijk maar niet bijzonder behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8m_seerden12-08-2014

Mooi, rustig gelegen, klein complex

Ruim appartement met een prachtig terras en zeer ruime slaapkamers met voldoende bergruimte. Rustig gelegen. De kamers worden elke dag schoongemaakt en om de twee dagen worden bedlinnen en handdoeken verschoond.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 6ilse17-08-2013

Prima

Harmony is een prima hotel, erg gastvrij en rustig. Mooi uitzicht, goed kunnen snorkelen en schildpadden gezien! Kamer was teleurstellend en zeker geen 4 sterren waard, met name de badkamer en de keuken waren armoedig. Ondanks dat een heerlijke vakantie gehad en genoten van een prachtig eiland!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9willy groen03-08-2013

Fantastische plek

Hotel Harmony in Keri is heel sfeervol. Je hebt een prachtig uitzicht en een heerlijke plek om te zwemmen. We hebben nog met een schildpad gezwommen. Een erg mooie ervaring.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Eert Hans de Vries24-06-2013

Prima hotel op mooie locatie

Hotel Harmony is een kleinschalig hotel/appartementencomplex met een mooi uitzicht op de zee en het 'schildpaddeneiland'. Dit hotel bevindt zich dicht bij een klein dorpje aan het Keri Beach waar een 6 tal Griekse Taverna's en wat kleine supermarktjes te vinden zijn.

De service is bij dit hotel goed te noemen. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en ook de medewerkers staan je vriendelijk en behulpzaam te woord. Zo was het bijvoorbeeld mogelijk om de kamer op onze dag van vertrek niet tot 12:00 uur maar tot 14:30 uur tot onze beschikking te krijgen zonder extra kosten.

Wij hadden een twee kamer appartement, maar voor twee personen is dit niet nodig. Er zitten namelijk twee slaapkamers in en niet een slaapkamer en een zitkamer. Tevens hadden we twee badkamers. Een nadeel van de badkamer is wel dat er geen stang zit waar de douchekop aan bevestigd is. Zodoende moet je de douchekop steeds vasthouden.

Ook is het zeker aan te raden om een auto te huren. Zonder auto is het dorp te klein.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8djvendel28-10-2012

Heerlijk gastvrij kleinschalig hotel......

Het hotel: - prettige kamers - vriendelijk personeel - goede service - fijn zwembad - prachtig uitzicht!

Gereisd met partner in september 2012

• 8Cynthia Sassen29-08-2012

Geweldige locatie, mindere kamer

Hotel Harmony heeft een geweldig locatie, het uitzicht is er werkelijk schitterend. Het complex ligt aan het einde van een lange weg die omhoog loopt, dorpje op zo'n 10/15 min lopen afwaarts. Kamer was keurig schoon maar niet bijzonder en geen 9,1. Uitzicht en betonplaat daarentegen absoluut geweldig!!! Eten in het hotel is prima, maar loop alsjeblieft naar links vanaf het hotel naar de taverna die daar zit. (eind van de weg!) Een geweldig familie bedrijf met onwijs onwijs onwijs goed eten, taverna zelf ziet er niet uit, maar eet is top. (vooral de red boeuf!!). Auto of scooter is wel zeker aan te raden bij de complex omdat zowel het complex als het dorpje (Keri Beach) erg afgelegen ligt.... Keri zelf is nog 5,6 km lopen over een levensgevaarlijke weg. In het dorpje zelf zijn zo'n 5 restaurants en 2 supermarkten. GEEN pinmogelijkheid - in Laganas dichtsbijzijnde. Openbaar vervoer is niet te doen op Zakynthos. Een rustig dorpje, niet veel toeristen veel grieken zelf!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Caroline07-08-2012

Heerlijk stukje paradijs!

Fantastisch familiehotel met goede service. Prachtig uitzicht en rustig gelegen. Een huurauto is zeker aan te bevelen, maar die is in het hotel tegen zeer gunstige prijzen te huren, of via de reisleidster. Bij de receptie staat een laptop voor algemeen gebruik en hier is ook wifi. Het personeel (allemaal familie) is heel vriendelijk. Het eten is heerlijk. De appartementen hebben twee badkamers en zijn heerlijk ruim en voorzien van airco. We komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Fam Seerden10-07-2012

Geweldig

De ligging (heel rustig en fanatastish), het personeel, ons appartement en de omgeving maakten onze vakantie compleet. Het kleine complex is gezellig ingericht en het uitzicht vanuit je appartement is adembenemend. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit geen geschikte lokatie: ligt op een heuvel en in het hotel zijn geen liften (dit even ter informatie). Ook in Keri Bay (het dorpje dat op ongeveer 400 mtr loopafstand ligt) was het lekker toeven (ook daar goed eten: Taverna To Keri is een aanrader). Advies is wel om een auto te huren, want wil je wat zien, dan heb je deze echt nodig. Wat ons vooral opviel was dat de mensen gewoon uitermate vriendelijk waren. Nogmaals: geweldig!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Edwin03-07-2012

zakyntos, mooie natuur heerlijk snorkelen

het hotel ligt heerlijk aan het eind van een weh, dus bijna geen vekeer wat voorbij raast, en als je naar beneden loopt dan kan je daar heerlijk snorkelen en als je geluk hebt dan zie je een paar schildpadden

Gereisd met partner in juni 2011

3 tips over Hotel Harmony

• willy groen, 03-08-2013

Huur een bootje in het plaatsje en je hebt een heerlijke dag op het water. Het restaurant van de Seestar bootjes heeft ook nog voor een lekkere lunch gezorgd zodat je lekker ergens aan de waterkant kunt genieten van de heerlijke baaitjes.

• djvendel, 28-10-2012

huur een auto/scooter, er zijn weinig/amper bussen

• Cynthia Sassen, 29-08-2012

Boek al je excursies bij Nefis Travel. Dit is een nederlandse maatschappij. Een vrouw genaamd Jackie die zelf haar bedrijf heeft opgezet en ook alles nederlands spreekt. één collega genaamd Mariska. Geen schildpaddentoeren met megacruises (400 mensen), maar kleine speedboten met maar 30 mensen. Vele malen goedkoper dan dat je via je reisorganisatie boekt. (Arke/Holland International!) Echt doen!

0 vragen over Hotel Harmony

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Post service, Tours

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk