Hotel Mabely Grand

Hotel Mabely Grand
7,7

15 reviews over Hotel Mabely Grand in het Nederlands

dit hotel is wel de moeite waard

Edwin Tops
20-6-2018

dit is een heel mooi afgelegen hotel, rust verzekerd. Van hieruit kan je best een auto huren om Zakynthos te verkennen.

Een kilometer wandelen en kan je 's avonds een prachtige zonsondergang meemaken.

Vriendelijk personeel en degelijk eten (soms een beetje te koud)

Spijtig dat het hotel nog niet helemaal proper is, nu begint men maar eerst met de tuin te verzorgen. Er ligt een kleine vijvertje nabij het 2de zwembad maar die is vuil en stinkt een beetje.

Spijtig ook van de zwaluwen die boven de buitenterras een nest hebben en veel poep achterlaten en de ligkussens vuilmaken.

De ligkussens aan het 1ste zwembad waren vuil. De ligstoelen waren niet echt van een goeie kwaliteit

Wij hadden een promokamer die voor een vijfsterrenhotel toch wel tegenviel. Ons terras was niet onderhouden en vuil.

Dit is geen hotel voor jonge kinderen maar voor een iets ouder publiek en koppels.

Prachtige lokatie, alleen de bedden zijn niet goed

Manon van Gent
4-9-2017

Lokatie is perfect, mooie zonsondergang te zien! Het personeel in het restaurant is heel erg behulpzaam en vriendelijk. Eten is ontzettend lekker, keus genoeg, kwaliteit goed! De bedden zijn helaas niet goed, ontzettend hard. We hebben dekbedden op het matras gelegd zodat dit minder hard was. We hoorden veel mensen hierover klagen. Best jammer, zo'n super mooi hotel, maar lekker slapen is toch wel heel erg belangrijk! Personeel bij de bar ook ontzettend vriendelijk, schoonmakers ook. Alleen bij de receptie niet goed geholpen bij het overswitchen van kamer voor de laatste nacht. Alles was moeilijk en er werd niet mee gedacht. Staat lijnrecht tegenover de vriendelijkheid van al het andere personeel wat ontzettend zijn best doet voor alle gasten! Als de bedden vernieuwd worden met zachtere matrassen zou ik zeker terugkomen!

Heerlijk

Vakantie2017
5-6-2017

Bij aankomst kregen we een upgrade met eigen privé zwembad. Ruime kamers, groot buitenterras met eigen ligbedden en zitje en uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Je kunt er meedoen aan de yogales.

De ligging is afgelegen maar daardoor rustig met een prachtige zonsondergang. Wij hadden geen all-in enkel ontbijt. Prijzen voor drankjes in het hotel waar hoog cappuccino 4.50eu bijv. Met een huurauto is het eenvoudig om even naar een Taverna te rijden. De bedden zijn wat hard maar na één nachtje went dat vanzelf.

Met huurauto een fijn hotel om ook de rest van het eiland te ontdekken.

Oude reviews (archief)

Karin
30-10-2016

Prachtig 5 sterren hotel, erg rustig gelegen en kamers met een prachtig zeezicht. Prachtige zwembaden alleen bij het lager gelegen zwembad zijn geen parasols aanwezig. In september was dat geen probleem maar in het hoogseizoen is daar denk ik niet te zitten ivm de warmte.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Op sommige avonden is er muziek in de lobby en 1x per week een gezellige Griekse avond.

Het ontbijt, lunch en diner, allen in buffetvorm, is gevarieerd en smaakvol, het wordt goed begeleid door het personeel.

Je kan heerlijk buiten op het terras eten.

Enige minpunt is de badkamer. Deze mag wel een opknapbeurt krijgen. Na het douchen veranderd de badkamervloer in een waterballet. Scherm is te klein en lekt. Gelukkig genoeg handdoeken aanwezig om het weer droog te maken.

Wifi alleen aanwezig in de lobby en soms matig.

Hotel is een aanrader zeker voor mensen die van rust houden. In de omgeving kan je wandelen naar een Taverna met een nog mooier uitzicht over de zee. Natuur is er erg mooi. Bij het hotel kan je een auto huren.

Van het hotel uit gaan er ook busjes naar verschillende bezienswaardigheden. Kost niets en je wordt na een bepaalde tijd ook weer opgehaald.Prima service.

Nooit meer

janmorien
4-8-2015

Een aantal erg negatieve punten

1. De ligging is erg ongunstig, daarbij is er niks te doen of te beleven

2. all-in formule is gewoon niet goed, bij betalen Cappuccino, mini bar en eten bij zwembad

3. eten is erg simpel en weinig variatie erg teleurstellend ( geen show cooking

4. Drinken all-in formule erg uitgeknepen zowel de cocktails en frisdrank ( 50% ijs)

5. Veel te weinig parasols, vies zwembad en kapotte ligstoelen.

6. Zwembad ver lopen en heel veel trappen om daar te komen.

7. Om een auto te huren betaal je de hoofdprijs (met dank aan touroperator) zeer onbetrouwbaar!!

8. gevaarlijke wegen om te rijden i.v.m. hoogtes bergen zonder vangrelen

Positief punt

1. Maria van de poolbar, een lieve meid die echt haar best voor je doet

Maar al met al zeker geen 5- sterren hotel, waar de al-in word uitgeknepen, en ook het eiland Zakyntos erg tegen valt.

Voor ons nooit meer!!!

de moeite waard

raeymaekers erwin
10-9-2014

voor wie rust zoekt , de ideale plek

hotel ligt buiten het toeristische maar veel mooiere gedeelte van het eiland

huur een wagen (door het hotel snel geregeld) en bezoek het eiland op eigen tempo, het noorden is veel mooier dan het toeristische zuiden (laganas en zakinthos), bezoek aan keri is dan weer de moeite waard

het hotel ligt zeer rustig en is voorzien van al wat nodig is, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, alleen kunnen de badkamer wel een opknapbeurt gebruiken

de kamer buiten het hotel, zijn zeer rustig gelegen, maar je moet wel wat trappen doen om te gaan ontbijten en lunchen (vond ik niet zo erg)

zou ik hier willen teruggaan ? zeer zeker, we hebben er van genoten

Mooi maar stil

Kuiper
28-8-2014

Je vergist je er echt in dat je in the middle of nowhere zit. Het is een mooi hotel maar geen 5 sterren waard. Het eten gaat op zich wel maar veel variatie zit er niet in. Het personeel is stug en stijf en er zit geen gezelligheid in het hotel. Je moet er echt zelf wat van maken. Ik ben samen met mijn vriend geweest en wij zijn midden 20 en dan is het echt stil. Het is een mooie omgeving alleen alles moet je met de auto doen. Wij hebben een auto gehuurd via het hotel en dit kon alleen in de laatste 3 dagen van onze vakantie. Totaal zijn wij 8 dagen in dit hotel geweest en dat was lang zat. Het eiland hebben we in 3 dagen helemaal gezien. We hebben een leuke vakantie gehad maar ik zal er niet weer voor kiezen om zo afgelegen te zitten. De aantal kilometers die op site van de TO staan zijn hemelsbreed genomen (denken wij) waardoor het eigenlijk echt een eind van alles af is.

Een droomlocatie - voor wie op zoek is naar rust!

Peter & Vanessa
18-9-2013

WAUW ... Wat een plek Als U Wil ontsnappen aan de dagelijkse drukte!

Voor ons een absolute voltreffer.

Hotel is zeer mooi gelegen, op een afgelegen plekje omringd door prachtige natuur.

Hotel is kleinschalig wat het een zeer intiem karakter geeft, kamers zijn verzorgd ( verbleven in executive suite met privézwembad, zeker aan te raden ), eten is zeer gevarieerd en mooi gepresenteerd, witte huiswijn vonden wij zeer lekker ( leuke was dat dit ook per fles werd aangeboden voor het diner ), buiten dineren bij een prachtige zonsondergang was bovendien ook heel bijzonder. Als je het eiland wil verkennen kan je probleemloos een auto huren, de receptieverantwoordelijke regelt dit voor u. Opmerking: het hotel heeft vele trappen, is om die reden niet aan te raden voor mindervaliden. Een prima hotel voor koppels die volledig tot rust willen komen, niet echt een plek voor kinderen.

Voor ons niets dan lof...

Verzorgd hotel

ghekiere_alexandra
16-9-2013

De Mabely Grand is een rustig hotel op een bergflank. Prachtig zicht op de zee! En een prachtige zonsondergang. Eten was zeer lekker, maar wat meer afwisseling zou wel mogen. Het personeel was zeer vriendelijk.

super, rustig, sharing pools

vande papeliere tom
9-9-2013

Mooi hotel in het iet wat rustige westen

Geschikt voor mensen die gaan voor rust zoals wij

Sharing Pools per 2 kamers echt een aanrader en niet zoveel in supl

Eten was goed en barman yanis is super vriendelijk

Enig minpuntje is de badkamer :basic en niet altijd warm water

We hebben een aantal aanbieders voor Mabely Grand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mabely Grand in Kambi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mabely Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mabely Grand scoort een 7.65 uit 10 op basis van 15 reviews.