Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mabely Grand voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Mabely Grand

• 9Meppeler familie10-09-2019

Fantastisch. Aanrader voor rustzoekers.

Op slechts een uurtje rijden van de luchthaven ligt de mooie ruige kust van west Zakynthos. Het hotel is een prima uitvalsbasis voor mooie wandeltochten en (gemotoriseerde) toertochten . Maar waarom reizen als het hotel ook zoveel te bieden heeft. Een fantastische service, mooie kamers, goed eten en adults only. Een plek om terug te komen.

• 5MM22-08-2019

nooit meer, geen 5 sterren waard

Dat het afgelegen ligt, wisten we. Dat het zeker geen 5 sterren waard is, wisten we niet. Touroperator is lovend over dit resort, bijzonder overdreven! Het eten is prima, het personeel vriendelijk en meer positiefs valt er niet te melden. Het hotel is vergane glorie. Was misschien ooit mooi, nu oud en afgedankt en versleten. Houten bedjes aan het zwembad staan op instorten, zwembad wordt slecht schoongemaakt (aan de rand kleeft gewoon een dikke laag groene drap) . Onze kamer was een soort "achteraf hokje" met een slecht werkende ventilatie in de badkamer, via het putje in de vloer kwam het water omhoog tijdens het douchen, zodat je altijd een natte vloer had na het douchen. We misten een make up spiegel (wel zo handig als je lenzen draagt). Het woord "grand" kan men wel weglaten. Er is niets Grands aan heel Mabely

• 9Karen14-11-2018

Onvergetelijk..

Het hotel is in de verte al een genot om naar te kijken! Wat een prachtig gebouw zo tussen de heuvels langs de kustlijn.. De ligging is prachtig en het uitzicht onbetaalbaar. Huur een klein auto'tje en verken het hele eiland binnen 5 dagen! Wij hebben de mooiste zonsondergangen kunnen zien vanaf onze diner tafel bij het restaurant die 250 m op hotelafstand ligt. De service was top in het hotel.. je voelde je speciaal en op je wenken bediend! Wil je niet te massaal op het mooie eiland Zakynthos jouw vakantie vieren.. ga dan voor Mabely Grand hotel! Tip: huur een bootje om te zwemmen met de zeeschildpadden 😍 wat een avontuur!

• 8Edwin Tops20-06-2018

dit hotel is wel de moeite waard

dit is een heel mooi afgelegen hotel, rust verzekerd. Van hieruit kan je best een auto huren om Zakynthos te verkennen. Een kilometer wandelen en kan je 's avonds een prachtige zonsondergang meemaken. Vriendelijk personeel en degelijk eten (soms een beetje te koud) Spijtig dat het hotel nog niet helemaal proper is, nu begint men maar eerst met de tuin te verzorgen. Er ligt een kleine vijvertje nabij het 2de zwembad maar die is vuil en stinkt een beetje. Spijtig ook van de zwaluwen die boven de buitenterras een nest hebben en veel poep achterlaten en de ligkussens vuilmaken. De ligkussens aan het 1ste zwembad waren vuil. De ligstoelen waren niet echt van een goeie kwaliteit Wij hadden een promokamer die voor een vijfsterrenhotel toch wel tegenviel. Ons terras was niet onderhouden en vuil. Dit is geen hotel voor jonge kinderen maar voor een iets ouder publiek en koppels.

• 7Manon van Gent04-09-2017

Prachtige lokatie, alleen de bedden zijn niet goed

Lokatie is perfect, mooie zonsondergang te zien! Het personeel in het restaurant is heel erg behulpzaam en vriendelijk. Eten is ontzettend lekker, keus genoeg, kwaliteit goed! De bedden zijn helaas niet goed, ontzettend hard. We hebben dekbedden op het matras gelegd zodat dit minder hard was. We hoorden veel mensen hierover klagen. Best jammer, zo'n super mooi hotel, maar lekker slapen is toch wel heel erg belangrijk! Personeel bij de bar ook ontzettend vriendelijk, schoonmakers ook. Alleen bij de receptie niet goed geholpen bij het overswitchen van kamer voor de laatste nacht. Alles was moeilijk en er werd niet mee gedacht. Staat lijnrecht tegenover de vriendelijkheid van al het andere personeel wat ontzettend zijn best doet voor alle gasten! Als de bedden vernieuwd worden met zachtere matrassen zou ik zeker terugkomen!

• 9Vakantie201705-06-2017

Heerlijk

Bij aankomst kregen we een upgrade met eigen privé zwembad. Ruime kamers, groot buitenterras met eigen ligbedden en zitje en uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Je kunt er meedoen aan de yogales.

De ligging is afgelegen maar daardoor rustig met een prachtige zonsondergang. Wij hadden geen all-in enkel ontbijt. Prijzen voor drankjes in het hotel waar hoog cappuccino 4.50eu bijv. Met een huurauto is het eenvoudig om even naar een Taverna te rijden. De bedden zijn wat hard maar na één nachtje went dat vanzelf. Met huurauto een fijn hotel om ook de rest van het eiland te ontdekken.

• 9Karin30-10-2016

Prachtig 5 sterren hotel, erg rustig gelegen en kamers met een prachtig zeezicht. Prachtige zwembaden alleen bij het lager gelegen zwembad zijn geen parasols aanwezig. In september was dat geen probleem maar in het hoogseizoen is daar denk ik niet te zitten ivm de warmte. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Op sommige avonden is er muziek in de lobby en 1x per week een gezellige Griekse avond.

Het ontbijt, lunch en diner, allen in buffetvorm, is gevarieerd en smaakvol, het wordt goed begeleid door het personeel. Je kan heerlijk buiten op het terras eten.

Enige minpunt is de badkamer. Deze mag wel een opknapbeurt krijgen. Na het douchen veranderd de badkamervloer in een waterballet. Scherm is te klein en lekt. Gelukkig genoeg handdoeken aanwezig om het weer droog te maken.

Wifi alleen aanwezig in de lobby en soms matig.

Hotel is een aanrader zeker voor mensen die van rust houden. In de omgeving kan je wandelen naar een Taverna met een nog mooier uitzicht over de zee. Natuur is er erg mooi. Bij het hotel kan je een auto huren. Van het hotel uit gaan er ook busjes naar verschillende bezienswaardigheden. Kost niets en je wordt na een bepaalde tijd ook weer opgehaald.Prima service.

• 3janmorien04-08-2015

Nooit meer

Een aantal erg negatieve punten

1. De ligging is erg ongunstig, daarbij is er niks te doen of te beleven
    2. all-in formule is gewoon niet goed, bij betalen Cappuccino, mini bar en eten bij zwembad
    3. eten is erg simpel en weinig variatie erg teleurstellend ( geen show cooking
    4. Drinken all-in formule erg uitgeknepen zowel de cocktails en frisdrank ( 50% ijs)
    5. Veel te weinig parasols, vies zwembad en kapotte ligstoelen.
    6. Zwembad ver lopen en heel veel trappen om daar te komen.
    7. Om een auto te huren betaal je de hoofdprijs (met dank aan touroperator) zeer onbetrouwbaar!!
    8. gevaarlijke wegen om te rijden i.v.m. hoogtes bergen zonder vangrelen

Positief punt

1. Maria van de poolbar, een lieve meid die echt haar best voor je doet

Maar al met al zeker geen 5- sterren hotel, waar de al-in word uitgeknepen, en ook het eiland Zakyntos erg tegen valt.

Voor ons nooit meer!!!

• 9raeymaekers erwin10-09-2014

de moeite waard

voor wie rust zoekt , de ideale plek hotel ligt buiten het toeristische maar veel mooiere gedeelte van het eiland huur een wagen (door het hotel snel geregeld) en bezoek het eiland op eigen tempo, het noorden is veel mooier dan het toeristische zuiden (laganas en zakinthos), bezoek aan keri is dan weer de moeite waard het hotel ligt zeer rustig en is voorzien van al wat nodig is, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, alleen kunnen de badkamer wel een opknapbeurt gebruiken de kamer buiten het hotel, zijn zeer rustig gelegen, maar je moet wel wat trappen doen om te gaan ontbijten en lunchen (vond ik niet zo erg) zou ik hier willen teruggaan ? zeer zeker, we hebben er van genoten

• 6Kuiper28-08-2014

Mooi maar stil

Je vergist je er echt in dat je in the middle of nowhere zit. Het is een mooi hotel maar geen 5 sterren waard. Het eten gaat op zich wel maar veel variatie zit er niet in. Het personeel is stug en stijf en er zit geen gezelligheid in het hotel. Je moet er echt zelf wat van maken. Ik ben samen met mijn vriend geweest en wij zijn midden 20 en dan is het echt stil. Het is een mooie omgeving alleen alles moet je met de auto doen. Wij hebben een auto gehuurd via het hotel en dit kon alleen in de laatste 3 dagen van onze vakantie. Totaal zijn wij 8 dagen in dit hotel geweest en dat was lang zat. Het eiland hebben we in 3 dagen helemaal gezien. We hebben een leuke vakantie gehad maar ik zal er niet weer voor kiezen om zo afgelegen te zitten. De aantal kilometers die op site van de TO staan zijn hemelsbreed genomen (denken wij) waardoor het eigenlijk echt een eind van alles af is.

Hotel Mabely Grand info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kambi Exo Chora, GR-29091