Géén boekingskosten

Two Brothers

Appartement
GriekenlandZakynthosKalamaki

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Two Brothers voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 18 reviews

• 7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Two Brothers

• 9Jurgen Heuts03-07-2022

Prima verblijf, erg gastvrij

Twee zeer gastvrije broers die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. De prijs/kwaliteit is uitstekend. Ligging net buiten de doorgaande weg maar alles goed bereikbaar op loopafstand. Zwembad was heerlijk, vanwege de hoge temperaturen hebben we hier erg van genoten. Niet echt geschikt om zelf te gaan koken maar dat doen we nooit op vakantie. Voldoende zitjes en ligbedden/stoelen. Ontbijt was ook prima verzorgd. Mensen die normaal gesproken in een 5 sterren hotel verblijven hebben hier niets te zoeken moge dat duidelijk zijn. Studio's waren netjes verzorgd en worden dagelijks schoon gemaakt. Echte aanrader!

• 8Natuur
  • 2M de Ridder20-10-2021

Vies, natte voeten, agressieve broertjes

We hadden 2-kamer appartement 128. In de keuken alleen koud water. In de badkamer was het stopkraantje voor het warme water wastafel dicht. Afvoer van de douche verstopt. Volgens de brothers kwam dat door papier in het toilet. Rooster eraf en foto van de drab gemaakt. Toen pas actie. Na regenbui stroomde het water onder de deur door en stond het app. blank. (nr. 130 ook, en in 124 drupte het water op het bed) De broer die kwam kijken stond met de mop te roeren, maar niet uit te wringen. Hij had geen dweil. Uiteindelijke met de 4 dunne en kleine handdoeken de vloer gedroogd. Schone handdoeken? pas de volgende morgen. Lakens werden niet verschoond tot we na een week zelf de bedden afhaalden en bij de poetsvrouw schone laken haalden. Elke dag wateroverlast. Toen ik zei dat ik nooit meer two brothers zou boeken, gingen de broertjes schreeuwen en schelden: of ik m'n pillen wel had gehad. Dankzij T.O. -> app. 128. Tang nodig voor stopkraan!!

• 1Natuur
  • 7Anneke24-11-2019

Gezellige knusse accomodatie

Knus en kleinschalige accommodatie.Wij hadden een mooi gerenoveerde 2 km appartement, keurig ingericht met mooie badkamer, keuken minimaal op z,n Grieks voorzien van servies e.a. De 2 extra bedden in de keuken/huiskamer hebben zeer dunne matrassen.Jammer dus alleen voor kinderen geschikt.Prima gevarieerd ontbijt, elke dag wat extra’s op je bordje.Rustige beheerders. Zwembad prima maar redelijk koud voor eind September. Alles /Dorp op loopafstand en het strand is wel ff stuk verder, niet geschikt om met Kinderen en volle tassen te moeten lopen. Weinig horeca op het mooie stille strand. En s’ avonds niet geopend ivm de rust voor de Turtels (niets gezien) Heerlijke auto tochten gemaakt ,mooi eiland maar weinig oude Griekse dorpen.En er wordt naar onze mening te veel nadruk en reclame voor de Turtels en vele boottochten gemaakt.Op elke hoek of straat zijn kiosken die je deze tochten aanprijzen.Prima vakantie gehad bij de Two Brothers.

• 9Jan van Gelder Amsterdam05-10-2019

Om tot rust te komen en PARADIJS

Wij zijn in 2017/18 hier geweest In 2019 zijn wij in juni 3 wkn en sept 2 wkn hier geweest. De vriendelijkheid vd eigennaars kostas en Phanos doen ons steeds terug komen. De ligging tov de hoofdstraat is uitstekend. Zwembad wordt elkedag schoongemaakt. Ontbijt en lunch zijn uitstekend verzorgt. Kamers worden elkedag schoongemaakt. Zwembad met voldoende ligbedden Als je vragen hebt wordt je altijd indien mogelijk altijd geholpen. Tip:vraag aan kostas over zijn hobby hij maakt mooie dingen die je kan kopen.

• 6Schreurs04-10-2019

Goed voor korte periode

Prima app voor één week..keuken is niks..in donker hoekje, Te weinig spullen om te koken. Minimaal bestek enz..dus elke dag uit eten..douche ruimte te klein..na douchen alles nat. Wel regelmatig Schone handdoeken. Elke dag komt er iemand schoonmaken. Ps: geen koffie app aanwezig

• 8Frans05-07-2019

Knus appartementen complex

Appartementen liggen 500 m van de hoofdweg met tavernas,supermarktjes en souvenirs winkels. Kamers zijn klein en gehorig,maar om te slapen en douchen perfect. Vliegveld ligt hemelsbreed maar een paar honderd meter verderop en daardoor hoor je het landen en stijgen hier wel. Meerdere mensen ziek tijdens ons verblijf (zwembad?). Op het zandstrand veel schildpadnesten die waren afgezet met kleine geraamtes. Zee is zeer helder en perfect voor met kinderen, 100 m uit de kust kun je nog steeds staan. Loopafstand ongeveer 10 minuten

• 8Meike08-06-2019

Super vakantie!

Mooi, schoon, ruim, vernieuwd appartement. Op 5 minuten van de hoofdstraat van Kalimaki. Strand is goed naar toe te lopen. Broers zijn vriendelijk en behulpzaam en onze jongens konden het goed vinden met hun zoontjes. Voor de lunch is Family restaurant echt een aanrader en voor diner Georgia’s. Wij zijn naar een waterpark in Kalimaki zelf geweest een dag hoort bij Caretta beach hotel.

• 10Peter20-05-2019

Genoten van ons verblijf en .....tot volgend jaar!

Zeer goede ontvangst. Bijzonder aardige en beleefde eigenaren, de Griekse gastvrijheid ten top. Prachtige kamer (#110).Elke dag keurig schoon gemaakt. Ontbijt, lunch en diner prima. Zeker kwaliteit t.o.v. prijs.

• 7Lidy en Hennie16-05-2019

Gezellig,eenvoudig,schoon

Rustig,eenvoudig complex,studio alles aanwezig wat nodig is,erg schoon,zeer mooie omgeving,Kalamaki gezellig stadje,3 min.lopen.Two brothers waren erg vriendelijk en met vragen zeer behulpzaam.Klein zwembad,gezellige week gehad,zeer tevreden

• 9Rob & Lieke06-05-2019

Rustig complex niet ver van strand

Wij hadden een prachtig gerenoveerde studio. Heerlijk rustig complex waar we ook konden ontbijten. Ligt een stukje van de hoofdstraat en hierdoor niet in de drukte. Zwembad was goed vertoeven.

Appartement Two Brothers info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kalamaki, 29100