Géén boekingskosten

Meer aparthotel info

8 Reviews over Rainbow

• 9Jessica25-07-2016

Ge-wel-dig!!

In het echt ziet het gehele aparthotel er beter uit dan op de foto's. De kamers waren erg ruim en schoon. De werknemers zijn super aardig en maken een gezellig praatje met je.

Het ontbijt was lekker, vooral de griekse yoghurt met walnoten en honing is aan te raden!!

Bijna elke avond is er wat te doen bij de bar dus je hoeft je niet te vervelen.

• 9Maaike19-08-2015

Lieve, relaxede mensen. Ontbrak ons aan niets!

Ontzettend warm ontvangen door Athina, man en personeel. Niets is teveel. Iedereen werkt zich rot, kamer goed schoongehouden en alles met glimlach. Als iets niet goed is, maakt Athena het gewoon goed. Lekker ruime kamer (appt) voor moeder en twee grotere dochters. Groot balkon. 1x 2p bed, 1x 1 p bed. Kleine kitchenette voor eenvoudige maaltijden, koelkast. Badkamer ruim, bad wel gedateerd, rest prima in orde. Ontbreekt er pan of bestek, Athena regelt het. Mooi, schoon zwembad, altijd bedjes genoeg. Geen baddoeken race 's ochtends gelukkig. Airco of ventilator zijn te huur. Weinig Nederlanders, wel veel Engelsen, maar prima volk, geen last van en allemaal beleefd. Heerlijke vakantie gehad. De weg voor het hotel hoor je wel maar wij sliepen overal dwars doorheen zo moe waren we van strand etc.-10-15 min naar het strand lopen.Aan de overkant kleine supermarkt. Rainbow is gezellig en vooral LIEF, waardoor je je welkom voelt. Heerlijke easy going mensen. Aanrader.

• 9Monique27-07-2015

Een plek om terug te komen!

Dit jaar voor de tweede keer naar Rainbow! Wat kregen we weer een warm welkom van Athena, Nikos, familie en medewerkers! We hebben weer een geweldige week gehad en daar hebben Rainbow én het eiland Zakynthos een belangrijke bijdrage aan geleverd! Als je uit de voeten kunt met de "Greek Way of Life" en je wilt warmen aan de hartelijkheid van de Grieken dan ben je hier aan het goede adres!

• 3j21-08-2014

Zakynthos mooi,maar wel ander onderkomen

Rainbow, oogt op de foto's netter dan het in werkelijkheid is. Vooral de hygiëne is een groot punt van aandacht. Schoonmaken, is absoluut geen schoonmaken. De badkamer is heel klein en erg oud! WC spoelde geregeld niet door, douchen was soms levensgevaarlijk, aangezien de temperatuur van ijskoud naar kokend heet kon schieten en je dat niet kon reguleren! Let hier vooral op met kinderen. Als je denkt dat je hier iets kan koken,omdat je voor een studio met kitchenette boekt,valt dat vies tegen. Je hebt wel een 2 pits kooktoestel (overigens ook aan moeten geven,hadden dit bij aankomst niet). Maar meer dan een ei kan je er niet klaar maken. Het is heel beperkt ingericht met bestek,pannen etc. Verwisselen van handdoeken en lakens,gebeurde 2 x in 2 weken met scheuren en vlekken erin. Vrij gehorig en zeer slechte bedden. Zwembad lijkt mooi, maar is absoluut niet schoon.Veel mensen met oorklachten. Al met al weinig goede woorden voor dit appartement. Zakynthos zelf is top!

• 6L.Pruis19-08-2014

1 keer is genoeg.

Hotel Rainbow is een 2 sterren basic hotel niet meer en niet minder. Bij aankomst kregen wij kamer 216 aan de achterzijde van het hotel lekker rustig , de voorzijde is gelegen aan een doorgaande weg richting strand, Mainstreet en Laganas. Schoonmaak van de kamers is slecht bij aankomst vonden wij haren in de douche / badje . Onze lakens zijn in 10 dagen 2 keer verschoond . De matrassen zijn voorzien van stalen veren tref je een oud matras dan heb je pech. De airco kost 6€ per dag. De waterdruk in de leidingen is regelmatig van slechte kwaliteit als je een " grote boodschap " moet doen loop je de kans dat je na lang wachten 3 keer moet doorspoelen , tip : draai het closetdeksel iets los en giet er 3 keer een 1.5 liter colafles met water in. Het water wordt namelijk voor deze doeleinden met tankauto's aangevoerd en is geen drinkwater ! Animatie voor kinderen en ouderen is er niet alleen zo nu en dan een karaoke avond. De prijs / kwaliteit verhouding is redelijk te noemen.

• 10Monique08-08-2014

Een heerlijk stukje Griekenland

Alles klopt hier. De ontvangst, de accomodatie, de taverna, de ligging en vooral de warme Griekse gastvrijheid van Athena en Nikos en hun familie! De bewuste gekozen mix van Engelse en Nederlandse gasten werkt goed. We hebben hier een topweek gehad!

• 8Pascal06-08-2014

Knus maar zeer vriendelijk familiehotel.

Dit jr. was de 1e keer dat er Ned. toeristen via een touroperator in Rainbow verbleven. Samen met de Engelsen die er ook verblijven is dit zeker een succes. Het is dan ook een kleinschalig rolstoelvriendelijk hotel zonder Russen net buiten het centrum van Kalamaki. Op de 1e dag van ons verblijf kregen wij een kamer die div. defecten vertoonde. Na melding kregen wij een andere ruimere kamer (Kmr 222) die wel voldeed. Wij hadden halfpension, waarbij het uiteraard altijd weer even afwachten is wat er met het ontbijt&diner wordt geserveerd. Geen buffet en eetfestijn maar er wordt zeker genoeg opgediend aan de hand van het HP-menu. Ook zonder HP kan je gewoon eten op het terras. Door de speciale geschiedenis van Zakynthos spreekt bijna iedereen echt heeeel goed Engels in het hotel én op het eiland. Nogmaals: Hotel Rainbow is kleinschalig en ietwat knus maar zeer vriendelijk en behulpzaam. Overal wordt aan gedacht. Met een voetbalveldje en mooi zwembad met zeker genoeg ligbedden.

• 8Patty16-02-2011

leuk hotel voor goede prijs!

Rainbow is een leuk aparthotel aan de rand van kalamaki, zo'n 100 meter naar de winkeltjes en restaurantjes van kalamaki en zo'n 250 meter van het strand. Zeer nette ruime kamers met keukenblokje, nette badkamer en groot balkon. Gezellige bar/receptie/restaurant en leuk zwembad!

Aparthotel Rainbow info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar